Tipaton tammikuu 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tipaton tammikuu onnistunee vallan helposti... yhdeksäs viikko ilman saunaoluttakaan lähtee tänään, kun vuorokausi vaihtuu ja tästä jatketaan.... :D

Njääh. Emmää jaksa suunnitella mitään. Jos juon, niin juon. Voi olla hyvinkin että tulis joskus koko kuukausi juomatta. Tammikuu ei kyllä onnistu, ois tarkotus mennä laivalle ja Tukholmaan kaheksan tyypin kaveriporukalla...

joo vuonna 2006 vois ees yrittää olla yhen kuukauden juomatta=/ tästä jokaviikkosesta juomisesta tuu lasta eikä paskaa... eihän tää enää ees oo hauskaa.. pelkkä tapa

Ei mitään turhia lupauksia tipattomasta tammikuusta. Jos tekee mieli niin juon ja jos ei niin en juo.

Tove sanoi:
:) Tipaton tammikuu ja itse asiassa kokovuosi 2006 tulee tähän osoitteeseen. Hyvän alun takaa yövuoro uudenvuoden aattona.:)
My ass. Jatkossakin aion perkele toisinaan käydä muutaman siiderin voimin tuulettumassa baarissa. Jos pari siideriä kerran kuukaudessa kaataa mun treenit ja ruokavalion niin sitten kaataa.

*Tahtoo vähemmän fanaattisen luonteen*

No en varmasti pidä mitään tipatonta. Kyllä mä nyt voin juoda sen puolikkaan saunasiiderin tammikuussakin, jos haluan. Ja jos on koulun bileet niin aivan taatusti menen sen 2 kaljaa sinne juomaan. Nih.

Kyllä varmaan tulee tipaton tammikuu pidettyä. Eikä se ole mulle mikään ongelma. Tipaton joulukuu oliskin kyllä paljon haastavampi.. :D Mulla on ollu tässä kuussa meno päällä ja nytkin tekee tiukkaa pysyä selvinpäin. :rolleyes: Ehkä mä kuitenkin maltan odottaa, että tulee joulupäivä (-> baarireissu :kippis1: ) ja uudenvuodenaatto (-> baarireissu:kippis1: ). Sitten sen jälkeen voikin hyvillä mielin pitää sen tipattoman tammikuun. :D
Mulla homma menee yleensä niin, että kun joulukuussa ottaa koko vuoden edestä, niin seuraava vuosi on sitten hyvä aloittaa tipattomalla tammikuulla. ;)

Taidanpa osallistua talkoisiin. Tänään vielä otetaan mutta sitten hetkeks aikaa korkit kiinni. Viinankäyttö vähentynyt muutenkin joten vois kokeilla kerrankin olla tipattomana tammikuun. Eikä ole kyllä helmikuussakaan aikomus vetää joka viikonloppu perseitä vaikka tammikuu ilman viinaa menisikin.

Uuden vuoden lupausten tapaan, tipaton tammikuu ei ole mitenkään suunniteltua. Uskon että tulee toteutumaan, mutta en sitä sen kummemmin "lupaile". Jos jostain puskasta tulee kutsu juomaan hyvässä seurassa niin kirmaan sinne nopeammin kuin Weak boksereineen kesälaitumella. :hyper:

Alkaa tulemaan tästä alkoholittomuudesta tapa, kun unohtaa miltä pieni sievä tuntuu. Viime kerrasta on aikaa ja tuntuu kyllä elimmistössä hyvältä.

Tipaton tammikuu, bring it on!

Takana jo tipaton joulukuu, joten eiköhän tammikuu tuu olemaan piece of cake ja homma jatkuu ainakin kesään :)

Jos roppa on hyvässä quosimodossa kesällä niin sitähän on sitten syytä juhlistaa. ;) Siihen asti aion välttää viinan perkelettä kuin ruttoa. :)

Helposti menee tammikuu tipattomana, ja varmaan aika montaa kuukautta siitä eteenpäinkin. Sitten kun otetaan, niin otetaan kunnolla, mitään turhia tissutteluja...

Ite ollu tipattomana toukokuusta lähtien, kun vatsa ei siedä alkoholia lainkaan...Parempi näin, enpä ole mistään mielestäni paitsi jäänyt.

Hyvää uuttavuotta kaikille pakkislaisille, tipattomille tai ei:)

Toivottavasti kupittelu pysyy kaikilla järkevissä rajoissa eikä häiritse anaboliaa:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom