Tipaton tammikuu 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Huppe sanoi:
Sama kuin säästäisi ja säästäisi rahaa, asuisi huonossa asunnossa, ottaisi huonekalut ilmaiseksi. Voi sitten vanhana muistella miten halvalla selvisi elämästä.:david:

No mun kohdalla ei ainakaan ole kyse siitä, että olisin juomatta juomattomuuden vuoksi :rolleyes: , vaan siitä että haluan haastaa itseni. Tähän asti on ainakin joka kerta kun olen ollut 1 kk putkeen juomatta tullut eteen tilanteita, että on tehnyt mieli. Tämä on jonkin sortin masokismia, saada nautintoa itsensä kiduttamisesta. Ihan sama onko se kieltäytymisen kohde viina, tv, karkit, seksi, ylityöt whatever, kunhan tässä itselleni todistelen että pystyn kuukauden (no 6 viikkoa) kieltäytymään ja annan maksalle lepoaikaa. Helmikuussa nimittäin :kippis1: !

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen sanani mittainen mies. 5 päivää viihdyin mainiosti ilman alkomahoolia, ja sitten eilen repsahdin parin kutsuvan punaviinilasillisen ääreen.

En ees ilkeä pyyhkiä virnettä naamaltani. :)

RRKalle sanoi:
Minä pidän "muka-tipattoman", mikä tarkoittaa sitä viinaa saa juoda vähän, vaikka saunakaljoja, rajaehtona se että on Suomen lain mukaan ajokunnossa. Onhan tossa porsaanreikiä, mutta kännejä ei voi vetää, eli rahat säästyy ja läski vähenee.

No joo, ei riittänyt näemmä selkäranka edes tähän. Keskiviikkona lähdin kaverille ja 2 tytölle seuraksi baariin, ihan vaan olemaan selvinpäin. Minttuviskin join maun vuoksi ja yksi asia johti toiseen..

Tuntemattomilta kämpiltä herättiin parin tunnin unien jälkeen klo 12 ja eikun kyytiä hommaamaan.

RRKalle sanoi:
Tuntemattomilta kämpiltä herättiin parin tunnin unien jälkeen klo 12 ja eikun kyytiä hommaamaan.

Et sitten saanut yöllä tarpeeksi kyytiä? ;)

Mulla alkoi tipaton tänään, jee jee jee, tulee hirveeeeen hauskat 6 viikkoa... Tapahtumia olis enemmän kuin kalenteriin mahtuis: ilmaisen viinan bileitä, synttäreitä, tyttöjen iltoja, normi-baarireissuja, vierailu vieraassa kaupungissa... Ei voi mitään, nyt pitää olla vahva ja kestää, oma vika oma vika oma vika. :jahas:

Katotaan kauan neidin tahto kestää. Maksa kyllä kiittää lepotauosta.

Mäkin olen aatellut viettää tipattoman, ihan vaan siitä riemusta että sellaisen voin viettää. Olin jo torstaina zetorissakin ja totesin voivani olla baarissakin ihan hyvin alkoholijuomaa nauttimatta...

Tipaton menee kovaa. Kerran teki mieli kaljaa, muuten en näe ongelmia edessä. Ostin pinkan kirjoja rahoilla jotka tulen säästämään, ja tein päätöksen että olen vielä äänekkäämpi selvin päin kuin yleensä kännissä!

Oon messissä tipattomassa. Ainakin toistaiseksi.

PArisuhde joutuu kovalle koetukselle varmasti, mutta ei se mitään kun sen tietää, miten hyvää se mulle vaan tekee.

Täälläkin olis tarkoitus pitää tipaton tammitynnyri. Heti seuraavana päivänä, kun lupauksen tein alkoi kaduttaa koko homma, mutta eiköhän tää kevyesti mene. Kohtuu tiukka raha tilanne kun muutto edessä, joten hyvä jostain vähän säästää. Sitä paitsi joulukuussa tuli juotua tammikuun edestä. Saa nähdä kuinka pitkälle helmikuuta tulee pidettyä tipattomana.

Jos jois helmikuussa yhden oluen maaliskuussa kaksi olutta ja huhtikuussa neljä olutta ja jatkais tuplaamista, nii joulukuussa voi juoda jo 1024 olutta, joka on siis noin 33olutta/per päivä. Juu ehkä tämä ei ollutkaan niin hyvä idea kuin miltä se aluksi tuntui.

"Alkoholi

Tipaton tammikuu kannattaa unohtaa, jos uskoo hollantilaistutkimusta, jonka mukaan pari paukkua päivässä suojaa dementialta. Sydänsairauksien riski vähenee puolestaan yhden alkoholiannoksen päivävauhdilla, muistuttavat jenkkitutkijat.

Sydäntä suojelee erityisesti olut, väittävät tshekkiläisten oluenjuontia tarkkailleet lontoolaistutkijat. Sydänsairauksilta varjelevat tekijät olivat merkittävimpiä jopa litran päivässä ryystävillä miehillä.

Oluen lisäksi hyvää tekee punaviini. Se parantaa verenkiertoa, ehkäisee harmaakaihia ja vähentää muun muassa keuhkosyövän riskiä."[http://www.iltalehti.fi/osastot/hyvaolo/200601113945506_hy.shtml]

amf sanoi:
"Alkoholi

Tipaton tammikuu kannattaa unohtaa, jos uskoo hollantilaistutkimusta, jonka mukaan pari paukkua päivässä suojaa dementialta. Sydänsairauksien riski vähenee puolestaan yhden alkoholiannoksen päivävauhdilla, muistuttavat jenkkitutkijat.

Sydäntä suojelee erityisesti olut, väittävät tshekkiläisten oluenjuontia tarkkailleet lontoolaistutkijat. Sydänsairauksilta varjelevat tekijät olivat merkittävimpiä jopa litran päivässä ryystävillä miehillä.

Oluen lisäksi hyvää tekee punaviini. Se parantaa verenkiertoa, ehkäisee harmaakaihia ja vähentää muun muassa keuhkosyövän riskiä."[http://www.iltalehti.fi/osastot/hyvaolo/200601113945506_hy.shtml]
Juuri näin :thumbs:

Leelucky sanoi:
Tipaton on tammikuu täälläkin, taitaa mennä suurin osa vuodesta tipattomana :)
Tämä olis minullakin tavoitteena kuten melkein joka vuosi jo viimeiset n. 10 mutta pakko myöntää että yleensä ote alkaa lipsua viimeistään tuossa kevätauringon lämmössä.. :D

Kuten aiemmin epäilin niin ei tipaton tammikuu onnistunut. Työmatka työkaverin kanssa ja ei mitään tekemistä, joten juomiseksihan tämä meni :)

Joo kyllä on tipaton menossa. Yritetään juhannukseen asti selvitä :) vaikka saattaa olla että kevään tullen saat olut maistua. tai viimeistään kun koulu loppuu.

Minä otan niin usein, kuin on tarvis. En vietä tipattomia tammikuita, enkä muitakaan kuukausia.

Napiton tammikuu oli ja on tosin tarkoituksena viettää, erityisesti vahvojen maksatoksisten anabolien osalta (oxymetholone ja menthandrostenolone).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom