Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Spikie
Ei mitään tiikerisalvoja tarvita käy vain hakemassa paikallisesta maatalousliikkeestä hevoslinimenttiä niin on ihme jos paikat ei aukene :D
Originally posted by Jantteri
Eli voisiko tuosta ymmärtää, että sitä käytetään palautumisen edistämiseen???
No ei varsinaisesti edistämään palutumista noin yleisesti vaan joskus lihakset menevät tukkeeseen (allekirjoittaneella ongelmia niskalihasten kanssa) ja silloin käytän linimenttiä avaamaan paikat.Originally posted by Jantteri
Eli voisiko tuosta ymmärtää, että sitä käytetään palautumisen edistämiseen???
Originally posted by Spikie
auttaa näin lihakseen kertyneen kuonan poistamisessa?
Originally posted by IronMind
Tässäpä taikasanat luontaistuotemarkkinoinnin ihmemaasta. Eli jos ei aineelle muuta vaikutusta keksitä niin ainakin se poistaa kuonaa milloin soluista ja milloin suolistosta.
Originally posted by Iivili
Naiskovis: mulle sanoi eräs hieroja melkein samaa. Sanoi että paukut/patit lihaksissa olisivat maitohappo/kuonapalleroita. Onkohan näistä asioista mitään tutkimusta olemassa? Eiköhän niistä kovista lihaksissa olevista pateista saisi näytteitäkin, joita voisi tutkia?
Originally posted by Metri
Jännetupin tulehduksenkin sain kerran paranemaan seuraavanlaisella reseptillä: tiskasin astiat niin kuumassa vedessä kuin kärsin, kun olin kuivannut kädet, lotjasin tiikerisalvaa koko ranteen alueelle (vasen) ja idealside löysästi päälle. Oli onneksi loma ja olin kotona koko loppupäivän. Seuraavana päivänä tulehdus oli muisto vain.
Originally posted by Raven
Useimmat myös käyttävät lämmitämään paikkoja ja estämään sitä kautta revähtymiä jne.
Kun harrastin taitelulajeja oikein urakalla, niin silloin käytin ite myös. Silloin se hyödyn huimasin paremmin ja pääsin pienistä venähdyksistä eroon kovissa venettelyissä, kun paikat olivat vähän paremmin auki.
Originally posted by sokka
Ice Power on aika tehokas työkalu. Kannattaa kokeilla.
Originally posted by Jantteri
Onko Sinulla tai kenelläkään muulla tietoa, mitä eroa niillä väreillä on?? Olen nähnyt valkoista ja jonkun muun väristä( en muista minkä)??