Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole. Jos jotain väitetään, niin ne todisteet sen väitteen tueksi etsitään etsi, ja esitetään muille. Ei ole muiden tehtävä etsiä todisteita sinun väitteillesi. Ihan näin tiedoksi, jos olet uusi internetin ihmeellisessä maailmassa.google on ystäväsi ...
Ehkä yksilöllinen käytännön kokemus on toimiva sellaisella "joo tein 5x5, toimii paremmin ku 3x10 penatuloksen nostoon" -tasolla, mutta kun mennään esimerkiksi hormooni tasolle, niin todellakin ne tutkimustulokset on pätevämpiä kuin joku "musta tuntuu" -keskustelu.Ei tutkimustulokset ole absoluuttinen totuus, myös ihmisten yksilöllinen käytännön kokemus on ihan yhtä pätevä todiste. Ihan hyvin mä voin tehdä "nettitutkimuksen" mikä todistaa sen että kuu on juustoo!
Toinen juttu on se, että yksi asia voi toisilla toimia, toisilla ei.
Ei tutkimustulokset ole absoluuttinen totuus, myös ihmisten yksilöllinen käytännön kokemus on ihan yhtä pätevä todiste. Ihan hyvin mä voin tehdä "nettitutkimuksen" mikä todistaa sen että kuu on juustoo!
Toinen juttu on se, että yksi asia voi toisilla toimia, toisilla ei.
Olen nyt parin kuukauden ajan nostanut painoa ja käynyt salilla, ja tuloksia on jonkin verran tullutkin, esim paino 51kg->53kg. Salilla myös sarjapainot ovat nousseet, kyykky 3x10x30kg -> 4x6x60kg tai 4x10x55kg, penkki 3x10x30kg -> 5x5x40kg. leuat 5,4,2 -> 10,7,5. Hauis scotissa 3x10x15 ->3x10x20kg. jne. Itseäni lähinnä mietityttää nyt tuossa painon nostamisessa, että kun on alhaiset testot, niin tuleeko paljonkin rasvaa lihaksen sijaan, että onko ihan hukkaan heitettyä, vai tuleeko se ihan lihaksena ja nousevatko testo-tasot painon myötä?
Kananmunia ja rasvaa yleensäkin olen nyt pyrkinyt lisäämään ruokavalioon reippaasti enemmän. Ohjelmana toimii G6, johon olen tehnyt kerran viikossa kyykyn tilalle maven. Eipä auta kuin toivoa, että testot normalisoituisivat joskus, eipä kai sitä n.3 vuoden aikana tapahtunutta vahinkoa korjata ihan parissa kuukaudessa, lähinnä arvelluttaa tuo rasvan määrä verrattuna lihaksen määrään kertyneestä painosta, näillä testoilla. Mutta ei kai auta kuin ruokaa naamaan ja salille.
DAA/tribulus :D/sinkki-valmiste.Ihan peruskamaa.Mites sitten tälläinen tuote kuin Duxicon?
"UZIXON on niin tehokas, että jo yksi sen sisältämistä aineista nostaa testosteronitasoa 42 prosentilla ja luteinisoivan hormonin määrää (LH) 33 prosentilla. Tämä on todettu kliinisessä testissä, jolloin testattiin nuoria terveitä miehiä.
DUZIXON on BMR Sport Nutritionin ja Harvardin ja MIT:n tutkijoiden yhteistyön tulos."
Ainakin eräs pakkislegenda suosittelee(http://www.mikanyyssola.fi/?p=3307). Tarkoitus ei ole mainostaa, vaan kysyä, että voiko tuo muka pitää paikkansa?
DAA/tribulus :D/sinkki-valmiste.Ihan peruskamaa.
Ja jostain olen kuullut, että vaikka DAA nostaisi testosteronia 40% prosentilla, niin se on kuitenkin ihmiskropassa niin vähän, että ei vaikuta lihaskasvuun juurikaan. Onko tässä mitään perää?
Ja jostain olen kuullut, että vaikka DAA nostaisi testosteronia 40% prosentilla, niin se on kuitenkin ihmiskropassa niin vähän, että ei vaikuta lihaskasvuun juurikaan. Onko tässä mitään perää?
Something you should know about masturbation
nyt loppu tommoset hommat :o