Testosteroni nousuun

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tämän mukaan masturbointi nostaisi testosteroni tasoja:

Michael Exton tutkimusryhmineen on selvittänyt, mitä muutoksia masturboinnilla tuotettu orgasmi aikaansaa naisen elimistössä. Merkittävin muutos on se, että plasman prolaktiiniarvot kohoavat kaksinkertaiseksi verrattuna normaalitilaan. Prolaktiiniarvot pysyvät koholla vielä tunnin orgasmin jälkeen. Havaittavissa on myös luteinisoivan hormonin ja testosteronin tasojen pieni kohoaminen. Orgasmia edeltävä kiihottuminen lisää sydämen lyöntitiheyttä ja verenpainetta sekä lisää plasman adrenaliinin ja noradrenaliinin määriä. Muutokset ovat täysin samanlaiset kuin miehillä itsetyydytyksellä saadun orgasmin aikana.

lähde:http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/646329?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit

tämän mukaan masturbointi nostaisi testosteroni tasoja:

Michael Exton tutkimusryhmineen on selvittänyt, mitä muutoksia masturboinnilla tuotettu orgasmi aikaansaa naisen elimistössä. Merkittävin muutos on se, että plasman prolaktiiniarvot kohoavat kaksinkertaiseksi verrattuna normaalitilaan. Prolaktiiniarvot pysyvät koholla vielä tunnin orgasmin jälkeen. Havaittavissa on myös luteinisoivan hormonin ja testosteronin tasojen pieni kohoaminen. Orgasmia edeltävä kiihottuminen lisää sydämen lyöntitiheyttä ja verenpainetta sekä lisää plasman adrenaliinin ja noradrenaliinin määriä. Muutokset ovat täysin samanlaiset kuin miehillä itsetyydytyksellä saadun orgasmin aikana.

lähde:http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/646329?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit

naisilla :(

voi perkele! yli 1½ viikkoa takana ja voin kertoa että vituttaa!

Testotasot alkaa laskemaan reilusti keskimäärin viikon selibaatin jälkeen. Ei oo nyt linkkiä pistää mutta joku japanilaisten tai kiinalaisten melko ison koeryhmän tutkimus anto tällaset tulokset.

Tollasen sivuston löysin ihan googlella. En tiedä sitten, kuinka luotettavaa tietoa tuolla on. Ainakin ihan luotettavilta tutkimuslaitoksilta noi kuulostaa.

http://www.livestrong.com/article/246689-the-effects-of-masturbation-on-testosterone/

Itse oon ainakin huomannu voimapuntin nostavan testosteronitasoja. Alotin Riptoe's starting strength-ohjelman joku 6 viikkoo sitten. En ollu stiä ennen tehny juurikaan voimantuottoon tähtäävää punttia. Kyllä huomasin, että parin viikon jälkeen rupes panettaan tosi paljon ja oli muutenkin paljon maskuliinisempi olo. En tiedä sitten, kuinka paljon tosta "olosta" oli placebo effectiä, kun luuli heti kasvavansa jäätäviin mittoihin. :puntti:

Mulla on jostain syystä ollut nyt tosi maskuliininen olo ja panettaa koko ajan.... Tehnyt koko syksyn ja talven säännöllisesti punttia, G6 ja nyt 2-jakosta. Uskomatonta :O

Itse oon ainakin huomannu voimapuntin nostavan testosteronitasoja. Alotin Riptoe's starting strength-ohjelman joku 6 viikkoo sitten. En ollu stiä ennen tehny juurikaan voimantuottoon tähtäävää punttia. Kyllä huomasin, että parin viikon jälkeen rupes panettaan tosi paljon ja oli muutenkin paljon maskuliinisempi olo. En tiedä sitten, kuinka paljon tosta "olosta" oli placebo effectiä, kun luuli heti kasvavansa jäätäviin mittoihin. :puntti:

Ainakin päinvastoin tehdessä, eli 4-jakoisella failureen-kaikki-sarjat meinigillä, tuntuu tipahtavan kyllä testotasot. Mutta kyllähän lisääntyneet voimatasot nostavat itseluottamusta ja ainakin sitä kautta voi olla vaikutusta voimatyyppisellä treenaamisella.

Vaikee sanoa testoarvoista mitään, jossain dokumentissa annettiin aika suuri arvo mielialalle ja sen vaikutuksiin testoarvoihin. Siinä oli kohderyhmänä amerikkalaisen jalkapallon pelaajia. Esim voitetun ottelun jälkeen arvot olivat huomattavasti korkeemmalla kuin hävityn ym.. paljon muita testejä. Ite huomaa suuren eron siinä, että kun paneutuu treeniin hyvin syö sopivasti kunnon lämmittelyt ym. saa parhaan treenin. kun taas nopeesti päätetty treeni että nyt mennään ja jos silloin ei vielä puntti kulje olo on sen mukainen.

Vaikee sanoa testoarvoista mitään, jossain dokumentissa annettiin aika suuri arvo mielialalle ja sen vaikutuksiin testoarvoihin. Siinä oli kohderyhmänä amerikkalaisen jalkapallon pelaajia. Esim voitetun ottelun jälkeen arvot olivat huomattavasti korkeemmalla kuin hävityn ym.. paljon muita testejä. Ite huomaa suuren eron siinä, että kun paneutuu treeniin hyvin syö sopivasti kunnon lämmittelyt ym. saa parhaan treenin. kun taas nopeesti päätetty treeni että nyt mennään ja jos silloin ei vielä puntti kulje olo on sen mukainen.

Ihmiskehossa kaikki vaikuttaa kaikkeen, ja etenkin hormonitoiminnossa. Seksihalut ja seisokit voi olla kadoksissa vaikka testoarvot olisivat normaalit, joka johtuu aika paljon juurikin mielihyvähormoneista yleensä. Voihan noilla joillan serotonilääkkeillä tulla lähes impotentiksikin.

Testosteroni vaikuttaa mielihyvähormoneihin, ja taas mielihyvähormonit testosteronituotantoon. Ei oo helppo kaavio tuo hormonitoiminto, eikä sitä täysin vielä ymmärretäkkään.

Ite oon huomannut, että kun olen käynyt baarissa, tai bileissä, missä on hyvän näköisiä pirkkoja, teltta on pystyssä sen jälkeen lähes 24/7 noin viikon ajan.

e: on se tosin muutenkin

huutamisen on myös todettu nostavan testoja. ite oon metallilaulaja ja sen huomaa et ku on vetäny kunnon örinäbiisejä kaulasuonet repeytyen tai huutanu kunnolla jossaki urheilukisojen katsomos niin olo on TODELLA energinen ja aggressiivinen. itellä tuntuu nostavan testoja 300% :D ku muuten oon rauhallinen kaveri, mut ku on karjunu kunnolla nii silloin tekee mieli vetää kaikkia turpaan :D

huutamisen on myös todettu nostavan testoja. ite oon metallilaulaja ja sen huomaa et ku on vetäny kunnon örinäbiisejä kaulasuonet repeytyen tai huutanu kunnolla jossaki urheilukisojen katsomos niin olo on TODELLA energinen ja aggressiivinen. itellä tuntuu nostavan testoja 300% :D ku muuten oon rauhallinen kaveri, mut ku on karjunu kunnolla nii silloin tekee mieli vetää kaikkia turpaan :D
Taitaa mennä pojalla adrenaliini ja testosteroni sekaisin.

Itellä kyllä nous kaikki käyrät katon läpi ku joku pitkäletti soitti ylätaljan sillä pitkällä kahvalla ilmakitaraa ja heilutti kuulokkeet päässä päätään... Tunnistatko itsesi?

google on ystäväsi ...
flags_0.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom