Testikehossa: V-12 Turbo

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
L0b0 sanoi:
Rehellisesti voin sanoa, etten ole koskaan aikaisemmin saanut tällaista pumppia aikaiseksi. Se tuntui hyvältä..

Ainiin, aamupaino noussut n.2kg. Nestettä kerännyt kroppaan hyvin, onneksi ei naamaan.

Mietin, että jätän yhden dokauskeikan, tai ravintolaillan kuussa väliin, niin kustannan sillä itselleni setin tätä ihanaa jauhetta. On se sen arvoista, ainakin omalle kohdalleni :D

Mites muilla toiminut?

Samalla tavalla on toiminut sama setti + vitamiinit, leusiini ja tauriini.

Suihkussa käyminen yläkroppareenin jälkeen on aika saaatanallinen kokemus ku ei paljon muuta pysty pesemään ku pallit!

Omat treenit on nyt aika voimapainotteisia, perusliikkeillä mennään. Eli noin hurjia pumppeja kuin tuossa yllä kuvailtiin, en ole saanut, tosin en ole hakenutkaan pumppia. Mutta jösses kun taas näytin friikiltä treenin jälkeen tänään, letkuja näytti menevän ristiin rastiin mun kehoa. Rintalihan päällä meni muutama pelottava suoni, sekä vatsoissa.
Vähän alle viikko mennyt turbo-kuurilla. Mulla on sama setti kuin Lobolla, tosin arginiinia otetaan päivän mittaan parikin kertaa.

Itellä toi pumppivaikutus on vielä erittäin hyvin havaittavissa, koska treenini tähtää siihen lähes poikkeuksetta. Saatanallisen pitkää ja hallittua sarjaa + (peak control) supistetaan niin perkeleesti..ugh!

Gdane sanoi:
Samalla tavalla on toiminut sama setti + vitamiinit, leusiini ja tauriini.

Eiks tossa oo tauriinit jo valmiiks?

eedit: niijjoo, oli toi Lobokoin näköjään ottanut vielä lisäksi argia vaikka ol tossa V12:kin jo valmiiksi...

tokkopaisto sanoi:
Eiks tossa oo tauriinit jo valmiiks?

eedit: niijjoo, oli toi Lobokoin näköjään ottanut vielä lisäksi argia vaikka ol tossa V12:kin jo valmiiksi...

Juu ei paljon 2g tauriinia vaikuta mulla.. 3-4g menee ennen reeniä riippuen vähän siitä missä vaiheessa päivää reeni on ja mihin sillä pyritään.

Nojoo, voisin minäkin tähän jotain kirjoittaa kun olen noita testaillut...

Eli V12:sta mennyt pari purkkia, ensimmäisen vedin ohjeen mukaan (treenipäivinä kaksi annosta, välipäivinä 1) ja toisen niin että otin vain yhden annoksen päivässä (ennen treeniä, ja välipäivinä aamuisin). Mitään eroa en huomannut, joten varmaan ihan sama ottaako tota päivässä yks vai kaksi annosta. Järkyttävän pumpin tolla tosiaan saa aikaan niinkun muutkin ovat sanoneet, ja voimaakin jonkun verran tuli lisää (sarjoissa toistomäärät/painot kasvoivat hieman nopeammin kuin normaalisti) mutta ei kuitenkaan mitään älytöntä kehitystä. Tavallinen kreatiini ei kuitenkaan ole ikinä vaikuttanut muhun mitenkään, joten kokemukset näistä tehokreatiineista on kyllä pelkästään positiivisia :)

V12:n lisäksi olen kokeillut tuota Dymatizen Xpandia (purkki kohta lopussa), ja toimii yhtä hyvin kuin V12 (pumpit tuntuisi olevan jopa kovempia kuin V12:lla)... seuraavaksi kokeiluun sitten SANin Vault, pelottaa vaan se maku jo valmiiksi, kun varsinkin tuo Xpand on maistunut uskomattoman namille :D

Ei tarvi pelätä. Vault maistuu hyvältä, aika vahvalta. Itellä on juuri Expandia puoli purkkia ja Vaulttia puoli purkkia, ostettiin kaverin kanssa ns. "puoliksi" kokeilu mielessä. Expand kyllä haisee aika paskalle mut maistuu hyvälle. Meinasin tehä noista combon et heitän molemmat sekasin samaan purkkiin --> über treenilataus juoma (proden kanssa) :rock:

Mietin myös tota älytöntä treenilatausta. Purkissahan sanotaan : V-12 voidaan yhdistää tuotteiden Myodrive, Infusion, BCAA-Pro ja Bolt synergistisen yhteisvaikutuksen aikaansaamiseksi.
Varmaan löytyy myös muita... Näitä kun sitten ottaa jne samaan aikaan, meneekö jo överiksi?:)
Synergia on voimaa :)

BCAA:tahan kannattaa oman käsityksen mukaan ottaa juuri ennen treeniä, niitähän lihas ilmeisesti käyttää energiananaan suurimmaksi osaksi --> estää lihaspurkua treenin aikana. Eli kyl synergia varmaan tepsii: Otat BCAA:t samaan aikaan San V-12 tai Vault:in kanssa joka sitten pumppaa ne ravintoaineet sinne lihakseen. :thumbs: .

Muutama asiavirhekorjaus.
Lassesa sanoi:
BCAA:tahan kannattaa oman käsityksen mukaan ottaa juuri ennen treeniä, niitähän lihas ilmeisesti käyttää energiananaan suurimmaksi osaksi --> estää lihaspurkua treenin aikana..
Kyllä se lihas käyttää energianaan ihan glykogeeniä/ATP:tä. Haaraketjuiset aminohapot ehkäisevät kyllä lihaspurkua eli kataboliaa.
Eli kyl synergia varmaan tepsii: Otat BCAA:t samaan aikaan San V-12 tai Vault:in kanssa joka sitten pumppaa ne ravintoaineet sinne lihakseen. :thumbs: .
Taitaa kumminkin olla niin että insuliini ne aminohapot sinne solunsisään auttaa menemään eikä suinkaan kreatiini.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ihan totta et insuliini avaa ne soluseinämät. Meinasin että kun esim. Vaulttia vetää niin pumppi on aivan saatanallinen jolloin myös verta pakkautuu enemmän lihakseen jonka mukana myös niitä aminohappoja on, roger?

Mun tutkimukset on osoittanut, että aine toimii mulla sillai, että pari ekaa viikkoa on tavallaan "latausjaksoa". Pumpit on toki kovia silloinkin, mutta nyt tuntuu siltä, että jos treenaan esim jalat tänään, niin treenin jälkeen ne on armottomassa pumpissa ja sen jälkeen ne on ns. latautuneet, eli vähän pöhössä, nestettä paljon lihoissa ja pienessä pumpissa jatkuvasti. Sama käsillä, rinnalla, selällä jne.. Nyt kun on viikossa käyty koko kroppa suurinpiirtein läpi, niin fiilis on aika miellyttävä, koska kroppa on paljon nesteisempi ja minä pidän pienestä pöhöstä ja pumpista.

Vaikea selittää. Onko kukaan muu kokenut vastaavaa?

Tämän purkin syön loppuun tällä aloittamallani annostuksella, eli treenipäivinä kaksi kauhallista (1x aamulla, 1x 30min ennen treeniä) ja välipäivinä yksi, mutta seuraavan purkin vedän tyyliin 1 kauhallinen päivässä. Treenipäivinä 30min ennen treeniä, välipäivinä aamiaiseksi.

Aamupaino noussut 92.8->95.1kg Kroppa nesteinen ja paikat lievässä pumpissa alldaylong...Fiilis hyvä.

Tänään tein perinteisen olkapää + ojentaja treenin, mutta innostuin ottamaan loppuun hauikset superina. Teki gutaa! Treenipainoja jouduin laskemaan, koska en yksinkertaisesti pystynyt enään esim. vipareita tekemään yhtä pitkiä sarjoja (10-15). Olkapäät olivat aivan saatanallisessa pumpissa, kuten myös kaikki muut lihanjämät treenin loputtua. Jouduin pienentämään painoja ja tekemään liikkeet erittäin hallitusti.

Voimat ekassa pääliikkeessä Pystypunnerrus levytangolla seisten oli kasvanut mukavasti. Muutenkin teen aina ekan jonku voimaliikkeen (Pari lyhyttä sarjaa, oli kyseessä mikä treenipäivä hyvänsä(Loput pumppailua sitten))Ekat voimasarjat tuntui kevyeltä, jäi voimaa vielä muihinkin liikkeisiin. Huomasin myös sen, että jo parilla ekalla sarjalla saa paikat niin kovaan pumppiin, mihin ennen on joutunut näkemään todella paljon vaivaa..Eikä silloinkaan näin infernaalista pumppia ole tullut.

Jotkut varmasti väittää, ettei pumppi ole yksi treenin tärkeistä tavoitteista, mutta mulle se on. Ja sellaisella treenillä oma kroppani parhaiten kehittyy.

Kokeilen nyt tälleen pumppihakuisesti paukuttaa ainakin nämä 8vko ja katsotaan auttaisko tuo pihvin tarttumiseen yhtään.

Ottakaahan tekin sitä arginiinia v12:n kylkeen, niin tehoaa paljon paremmin!

Kaksi viikkoa takana V12:sta ja vaikutusta todellakin havaittavissa.
Sarjapainoihin tullut kaikissa liikkeissä normaalia enemmän korotusta ja jaksaa jotenkin paremmin. Lihakset menee helpommin pumppiin, vaikken sitä treenissäni oikein haekkaan. Treenannut viimeisen puolivuotta enemmän voimapainotteisemmin, mutta nyt sain uuden sysäyksen treeniin.
Itselläni en suuremmin ole tuota nesteisyyttä huomannut, mutta ehkä kilon tai kaksi on paino noussut, mikä voi johtua kyllä ihan muustakin.
Tämä aine tulee jäämään minulle jatkossakin käyttöön, vaikka kallista onkin.
Lisää kommenttia tulee kun purkissa rupeaa pohja näkymään. Suosittelen!!:thumbs:

Syöttekö tavallista kreatiinia tuon v-12 turbon kanssa vai onko edes tarvetta?

Snake sanoi:
Syöttekö tavallista kreatiinia tuon v-12 turbon kanssa vai onko edes tarvetta?

Mä en ainaskaan syö, kun ei siitä ole mulle mitään hyötyä.
Tai onhan sitä kyllä palkkarissa vähäsen jo valmiina, mutta muuten en syö.

Eka purkki alkaa olla jo lopussa. Ehkä vielä 1-2 kauhallista on pohjalla. Vaikutukset tähän mennessä:

-Aamupaino noussut 3kg aika tarkalleen.
-Maksimeista ja muista ei mitään hajua, ei kuulu mun treeniohjelmaan.
-Pumppi on melkein aina lähes infernaalinen.
-Suonikkuudesta ei mitään hajua, tosin rasvat voi olla tiellä.

Jatketaan tätä nyt tuolla toisella purkilla vielä kuukauden ajan. Hyvän tuhkakupin tuosta sain kyllä parvekkeelle.

Jatkossa ajattelin kuitenkin popsia tätä / vastaavaa tuotetta.

Saattapi olla tyhmä kysymys mutta, mistä tätä v-tvelviä saa? Pakkiksen kaupassa ei ainakaan ollut enkä muualtakaan netistä äkkiä löytänyt :wall:

Mike sanoi:
Kaupalla olis pari purkkia Turboa vielä.

Adenergyä on sitten enemmän.

Lähetätkö Mike mulle toisen purkin, jos samalla tilaisin vähän aminoitakin??
Ei viittis lähtee sinne helsinkiin pelkästään näitten takia.
Eksyisinkin vielä..

Suositut

Back
Ylös Bottom