Testikehossa: V-12 Turbo

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Adenergy stack on lähes indenttinen ja sitä saa meidän kaupasta.

Onko tästä tuotteesta käyttökokemuksia? Ja voiko tällä tuotteella korvata arginiinin ts. riittääkö tuo annoksen sisältämä 3g arginiiniä päiväannokseksi?

Noni Purkki on nyt kotona. Aattelin ottaa käytöön kun seuraavan kerran olen plussa kaloreilla liikkellä eli, 2-3viikon päästä. Nyt kysynkin useamman purkin syönneiltä, että kannattaako sitä ottaa lepopäivänä yks annos ja treenipäivänä kaks annosta vai joka päivä yks annos? On niin perhanan kallista ainetta, että jos ette ole mitään suurempaa eroa huomannut että ottaako treeni päivänä yhen vai kaks, niin taidan itse tyytyä yhteen. Eli mitenkä kannattaa nautiskella?

J_mp sanoi:
Noni Purkki on nyt kotona. Aattelin ottaa käytöön kun seuraavan kerran olen plussa kaloreilla liikkellä eli, 2-3viikon päästä. Nyt kysynkin useamman purkin syönneiltä, että kannattaako sitä ottaa lepopäivänä yks annos ja treenipäivänä kaks annosta vai joka päivä yks annos? On niin perhanan kallista ainetta, että jos ette ole mitään suurempaa eroa huomannut että ottaako treeni päivänä yhen vai kaks, niin taidan itse tyytyä yhteen. Eli mitenkä kannattaa nautiskella?

Ite otin sitä annoksen per päivä. yhden purkin vedin niin että otin treenipäivinä kaksi annosta mutta mitään eroa en huomannut tohon annos päivässä settiin.

Itsellä ollut käytössä nyt kolmatta viikkoa Dymatizen Xpand, joka vastaa tuota V-12 Turboa. Pumppi on parantunut kyllä ja voimaakin tuonut hieman. Itsellä ei ole monohydraatti toiminut, joten hieman skeptinen olin alussa. Kestää joku 1,5kk tuo reilun 60 euron setti, joten jatkuvaan käyttöön tuskin otan.

Edit: Käytän myös tota nyt 1 annoksen per päivä, vaikka ohjeessa olisi 2 per treenipäivä. Ihan yhtä hyvin on potkinut yhdelläkin 30min ennen treeniä.

mr. perfect sanoi:
Ite otin sitä annoksen per päivä. yhden purkin vedin niin että otin treenipäivinä kaksi annosta mutta mitään eroa en huomannut tohon annos päivässä settiin.

Jeps, mäkin sitä sitten ota annosken per päivä. Tänks!

Ekan purkin otan ohjeen mukaan, toisella kokeillaan sitten laihialaisversiota. Lauantaina aloitin kuurin ja kaksi treeniä alla. Eilisessä huomasin kyllä, miten nuo viimeiset (lähes failure) toistot menivätkin puhtaasti läpi. Monon tuoma v-mäinen (krapulainen) olotila ei ole ollut haittana. Ensivaikutelma siten positiivinen.

Noin 7 päivää syötyäni olen itselläni huomannut lievää finniintymistä. Kärsin tosin muutenkin huonosta ihosta, joten tämä "ominaisuus" ei välttämättä kaikkia vaivaa. Kuitenkin treeneissä esim. forkut saa niin jumalattoman tukkoon, että olen jatkanut syömistä finneistä välittämättä. Vähensin kuitenkin yhteen kuuppaan päivässä, josko ihoni siitä hieman rauhoittuisi.

Mulla on ollut ko. tuote käytössä jo jonkun aikaa. Olen annoksen otettuani huomannut piristyväni, tosin aika pienessä määrin, sekä arginiinin vaikuttavan. Etenkin jalkatreenien aikana tunsin kuinka reidet pullottivat. Alan jo pikkuhiljaa kyllästymään makuun (fruit punch), ja sitten purkki lentää roskiin.

Perkuleen makeaa on vaikka vettä laitan n. 6 desiä. Treeneissä nousujohteisuutta havaittavissa, ainakin penkissä menny joka kerta pari toistoa lisää, mut mikään ei kerro et tämä johtuis kreasta pumpissa en mitään poikkeavuuksia oo huomannu. Mut jatkossa vaikutus selkenee. (käyttäny vasta viikon)

Olihan tämä nyt sitten pakko kanssa koittaa. Monohydraatista kun ei ole mitään superkiksejä koskaan saanut. Mutta raportoidaan tuloksista. Tosin dieetti päällä samanaikaisesti, saapas nähdä mitä vaikuttaa. Mukana myös arginiini.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Noniin nyt olen kolmena päivänä ko. tuotetta ottanut. Joka päivä olen salilla käynyt ja seuraavia asiota huomannut. Treenin jaksaa vetää kovalla temmolla läpi. Sarja painot on hiukan nousseet, tosin lopetin just dietin ja syön vähän enemmän, joten johtunee varmaan siitä. Ehkä pientä lisää on pumpiin tullut, mutta ei mitään uskomatonta. Kun tein haukkarit ja ojentajat niin käsiä "kuumotti" vähän seuraavanakin päivänä.

Katottaanyt mitä tapahtuu kun kauemman ollaan sitä popsittu, ehkä sitten rupee vielä paremmin huomaamaan sen tehon. Mutta parin päivän jälkeen voi sanoa, että tavan kreatiini ei ainakaan minun kohdalla toimi näin hyvin.

Toi Sitruuna limen maku on kyllä tosi pirteä, itse kyllä tykkään ja jopa makunsa puolesta piristää :)

Mistä V12 saa enää?

Pakkiksen kaupassa ei ole enää, bodyboostilta loppunut, joten mistä tuota saa. Ihme homma, että sitä ei tänne saa, kun on ainut kreatiini mikä minullakin toimii...

Asematunnelista taitaa löytyä tai ulkomailta nettikaupoista.

Ainoa kreatiini jonka on huomannut toimivan, ei kuitenkaan mikään ihmetuote. Paremmat pumpit kuitenkin ja treenit kulkee paremmin dieetistä huolimatta. Ostan ehkä toistekin.

V-12 on helkkarin hyvä piriste ja sitruunan maku on raikas. Aamulla kun annoksen tempaiseen, niin lähtee kone paremmin käyntiin kuin kahvilla. No jaa, ehkä myös suonet pullistelee enemmän kuin aikaisemmin. Voi kyllä seurata laihduttamisestakin.

Kettu69 sanoi:
Pakkiksen kaupassa ei ole enää, bodyboostilta loppunut, joten mistä tuota saa. Ihme homma, että sitä ei tänne saa, kun on ainut kreatiini mikä minullakin toimii...

Kyllä tuota löytyy nettikaupoista Suomen maaperältä.

-Edit
Ja myös muita vastaavia löytyy.

esim : :david:

[mod]Säännöt: - Kaikenlainen mainostaminen on kiellettyä ilman ylläpidon suostumusta, tämä koskee myös nettisivustojen linkkejä. -JohnnyB[/mod]

Ei mitään ihmeitä V-12:sta. Nyt on kokeilussa tuote, joka voisi jopa potkaista: yhdistettynä 1g L-Argininia, 1g Glyciiniä ja 500 mg L-Ornithiinia. Kommentoidaan testin edistyessä.

PS. Kyse ei ole Shunga Secret Gardenista, joka mainoksen mukaan "on erityisesti naiselle kehitetty erogeenisten alueiden kiihotusvoide, joka lisää merkittävästi paitsi naisen orgasmiherkkyyttä, myös lisää emättimen kostumista. Vaikuttavina aineina L-Arginiini ja L-Ornithiini, joiden vaikutukset välittyvät niiden muodostavan typpioksidin kautta kudoksiin."

Suositut

Back
Ylös Bottom