Test+ humpuukia vai toimiva tuote ?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Katselin tuossa www.*********.net sivuja ja törmäsin Test+ testoboosteriin...väitetään tehokkaaksi mutta onko kellään täällä käytännön kokemusta tästä tuotteesta tai aikaisemmasta Test-tuotteesta (sanovat Test+:n olevan paranneltu versio aiemmasta Test-tuotteesta) vai meneekö Tribulus Terrestris-osastolle eli jollain voi toimiakin ja joillain (yleensä) ei. Kommentteja tästä tuotesarjasta pyydetään varsinkin jos olet kokeillut tuota niin kiinnostaa oliko vaikutusta havaittavissa

-patarauta

Paskaa.
Laita samat rahat ennemmin kreatiiniin, heraan ja maltoon.

Minun mielestäni tribulus toimii hieman, esim. lisää mulla seksihaluja ja finnejä.

Osta vaikka naudan sisäfilettä parikiloa, niin saat varovaisen arvion mukaan 400-1600 kertaa enemmän vastinetta rahoillesi :thumbs:

Lukkoon!

ei vielä-

no ei ihan vielä lukkoon- josko joku olisi kokeillut jo niin rohkeesti vaan kertomaan vaikka ei olisi toiminutkaan...eihän siinä mitään jos kertoo josko ei toiminut taikka toimi..kallishan tuo kyllä on joten ei varmaan tule ostettua jos ei puolesta-kommentteja tule yhtään

Patarauta sanoi:
no ei ihan vielä lukkoon- josko joku olisi kokeillut jo niin rohkeesti vaan kertomaan vaikka ei olisi toiminutkaan...eihän siinä mitään jos kertoo josko ei toiminut taikka toimi..kallishan tuo kyllä on joten ei varmaan tule ostettua jos ei puolesta-kommentteja tule yhtään

Tuosta samasta tuotteesta (tai sitten siitä aikaisemmasta versiosta) oli jo "keskustelu" ja se tuomittiin paskaksi. Sitä se 99,5% todennäköisyydellä onkin.

TommyTiger sanoi:
Minun mielestäni tribulus toimii hieman, esim. lisää mulla seksihaluja ja finnejä.

Samaa mieltä tommi tiikerin kanssa. Itse on tullut testattua oikeastaan lähes kaikki rohdot ja roippeet mitä luontaistuotekaupoista pihalle saa. Testiä en ole raaskinut ostaa, kun sillä hinnalla saa jo OIKEASTI toimivaa tavaraa.

Osta ja testaa, sillähän se selviää. Vaikutukset lienee yksilökohtaisia, kuten kaikissa muissakin aineissa. Toki tiettyjä linjavetoja voidaan vetää yleisesti, mutta ei kaikkea kannata uskoa....

taas näitä...monta kertaa tää pitää paskaksi todeta?
ei se siitä miksikään muutu,paska nätissä paketissa on vaan paska nätissä paketissa

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom