Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko nuorilla naisilla kokemuksia kuparikierukasta?
Mua on alkanut tosissaan tympia jatkuva haluttomuus ja veikkaan sen johtuvan pillereista. Merkkia vaihtamalla parani vahaksi aikaa mutta nyt on taas pidemman aikaa ollut niin ettei seksi kiinnosta yhtaan. Teen mieluummin ihan mita tahansa muuta :( Pelottaa vaan vahasen koska olen kuullut etta kuparikierukan laitto sattuu synnyttamattomille ja se voi aiheuttaa runsasta vuotoa? Ilman pillereita mulle ei tule menkkoja juuri ollenkaan, ehka pari kertaa vuodessa. Terkkari sanoi etta nain tulee luultavasti kaymaan kuparikierukankin kanssa, mutta en tieda uskoako... Kivaahan se tietty olisi
Onko nuorilla naisilla kokemuksia kuparikierukasta?
Mua on alkanut tosissaan tympia jatkuva haluttomuus ja veikkaan sen johtuvan pillereista. Merkkia vaihtamalla parani vahaksi aikaa mutta nyt on taas pidemman aikaa ollut niin ettei seksi kiinnosta yhtaan. Teen mieluummin ihan mita tahansa muuta :( Pelottaa vaan vahasen koska olen kuullut etta kuparikierukan laitto sattuu synnyttamattomille ja se voi aiheuttaa runsasta vuotoa? Ilman pillereita mulle ei tule menkkoja juuri ollenkaan, ehka pari kertaa vuodessa. Terkkari sanoi etta nain tulee luultavasti kaymaan kuparikierukankin kanssa, mutta en tieda uskoako... Kivaahan se tietty olisi
Mulla on ollut kierukka myös synnyttämättömänä. On todella yksilöllistä, miten kivuttomasti se paikoilleen sujahtaa. Mulla ei ole koskaan ollut sen kanssa suurempia ongelmia ja ekallakin kertaa se sattui vain jonkin verran ja jälkeenpäin tuleet kivut olivat siedettäviä.Onko nuorilla naisilla kokemuksia kuparikierukasta?
Yli 20 vuotta olen käyttänyt erimerkkisiä e-pillerietä. Vaihdettu sitä mukaa, kun on jotain ongelmaa ilmennyt. Hormonikierukka oli vihonviimeinen kokeilu (järkyttävä akne ja menetin pitkät hiukseni) ja kuparikierukka nipisteli kokoajan. Miksi ette keskustele asioista suoraan gynekologien kanssa, koska he kuitenkin tietävät asiat kaikkein parhaiten (terkkarin lääkärit eivät niin hyvin...)?
Samanlaisen vastauksen sain viime syksynä. Varmaan vastaavat näin välttyäkseen sen laitolta, joka on vähän isompi toimenpide kuin reseptin kirjoittaminen. Lisäksi ehkä ajatellaan asiakastakin, yksityisellä kapselin laitto ei ole kovin halpaa lystiä (toki on myös pitkäaikaisempi), ja jos kapselin hormoni ei jostain syystä sovikaan asiakkaalle, niin rahaa on mennyt paljon hukkaan jos sen joutuu poistattamaan. Sama tosin pätee myös kierukoihin.Kyselin aikoinaan tuosta kapselista, ja sain vastauksen, että se on kehitetty lähinnä kehitysmaiden käyttöön.