Mä alotin viime torstaina ton Microgynonin (sain reseptin jo viime marraskuussa tosin...).
Kun kävin ihan syömishäiriön puitteissa gynekologin tarkastuksessa kun ei niitä kuukautisia ole vieläkään omasta takaa.
Mutta sain nää siis ihan oikeeseen käyttöön, enkä hormonitoiminnan palauttamiseen, koska eihän ne sitä oikeasti tee.
Ja ollut ihan kamalaa väsymystä ja masennus-kohtauksia että meinaa pää hajota ja ei jaksa.
Niin voimaton olo.
Tiedän että en oo kovin kauaa syönyt mutta kyllä osaa masentaa...
Ja ties vaikka ruokahalukin ois lisääntynyt entisestään, vaikka paino on ollut normaali jo monta kuukautta.
Kukaan ei (harmi) vastannu tähän viestiin mutta nyt oon syöny ekan laatan ja menkat alko jo tosin viime tiistaina, vaikka niiden olisi pitänyt alkaa tietysti tänään tässä tauon aikana mutta menkat on edelleen...
Ja, kamala akne koko naamassa.
Ruokahalu on lisääntynyt, vaikka olen normaalipainossa ja syön riittävästi, enkä treenaa enää juoksua niin paljoa jalkavaivojen vuoksi.
Nyt on epäilynä säärien rasitusmurtumat... Juoksusta ei tahdo tulla siis mitään enää.
Pelottavat ahmimiskohtaukset ovat siis palanneet, pitkästä aikaa.
Ja pahinta on että nesteitä on todellakin kertynyt järkyttävä määrä.
Maha on pahin, täytyy harkita jo raskauspaitoja...
Jalatkin ovat paljon pökkelömmässä kunnossa ja alan epäillä että särytkin jaloissa ovat pahentuneet, nehän voivat kans olla näiss Microgynoneissa haittavaikutuksena.
Ajattelin kyllä nyt lopettaa pillerit tähän paikkaan...
Kauankohan menee että nesteet lähtee? Kun kuitenkin vasta sen yhden laatan olen ehtinyt syömään.