Siis mä en tiedä enää mitä tehdä!! Mikään ehkäisy ei tunnu sopivan. Mercilonit aiheutti kuivuuden ja haluttomuuden, hormonikierukka tuntui ja tiputteli, ehkäsyrenkaasta jatkuva migreeni + tuntui inhasti, mini-pill on toiminut parhaiten, mutta menkat melkein parin vkon välein ja nyt on alkanut olemaan vielä sitäkin, että toiset menkat tulee parin päivän päästä ensimmäisistä!! :O Ja pahempina kuin normit + karvotus on lisääntynyt. Muuten ei olisi mitään sivareita niistä. Ei jaksa enää. En halua tiputtelua, haluttomuutta, migreeniä, turvotusta enkä masistelua. Liikaa vaadittu?! Ai niin, Gerazettea söin muutaman päivän, mut siitä tuli pääkipua ja outoa oloa. Tuntuu, että jäljellä on enää Microluton minipillereistä. Ja kapselissa kai samat s.vaikutukset kuitenkin. Olen jo epätoivoissani ajatellut sitä ruisketta, kun se kai lopettaa yleensä vuodot, mutta kauhistuttaa se iso hormonimäärä kerralla.
Onko kukaan samassa tilanteessa ja/tai vielä parempi, olisi löytänyt sen sopivan ehkäisyn, jos oikein mikään ei tunnu sopivan?? Kortsu ei ole vaihtoehto, eikä myöskään kuparikierukka, koska tosiaan tunnen kierukan, vaikka olisi kuinka paikallaan ja minulla on luomustikin tosi runsaat menkat. Mahdoton tapaus? :wall: