Nyt vasta tajusin että mun vatsa, joka näyttää siltä, kuin olisin kolmannella kuulla raskaana, saattaa olla juurikin tuota hormooniturvotusta!!! Rinnat on turvonneet pillerien myötä ja paino noussut kun syömishalut on ihan hirveät liuskan lopussa..Ajattelin, että olen vain lihonut ja kaikki mennyt vatsaan, mutta olen ollut välillä laihempi ja vatsa oli silloinkin pulskea, mutta ennen pillereitä ei mulla mitään pömppövatsaa ollu!!! En ajatellut että tuokin liittyisi mahdollisesti pillereihin kun noita muita sivuvaikutuksia on kuitenkin aikamoinen litanja....No, pillerit lentää roskiin viikon päästä, mutta pitää silti varata aika papaan, ettei se unohdu..
Ja piti vielä sanomani, että rengas ei sopinut mulle, hiiva oli kokoajan eikä meinannu lähteä pois. Yhdelle kaverilleni sopi tosi hyvin, yhdelle tuli jatkuvasti virtsaputken tulehdus ja yhdellä alkoi tulla maitoa rinnoista. Ollaan me vaan niin erilaisia.
Ja piti vielä sanomani, että rengas ei sopinut mulle, hiiva oli kokoajan eikä meinannu lähteä pois. Yhdelle kaverilleni sopi tosi hyvin, yhdelle tuli jatkuvasti virtsaputken tulehdus ja yhdellä alkoi tulla maitoa rinnoista. Ollaan me vaan niin erilaisia.