Mä lopetin kesällä ehkäisyn siis kokonaan..
sen jälkeen iho haki hetken aikaa omaa toimintaansa,mutta nyt on näppylät menneet,ei ole tietoakaan päänsäryistä menkkojen aikaan.
Mieli on ollut paljon virkeämpi yms.
Mielenkiintoisinta taitaa olla se että ehkäisyn aikana hyvä jos tuli pienet tip tip kahden päivän-menkat 2-3 kk välein ja sillonkin se tosiaan oli suurimmaksi osaksi sitä pään pitelemistä...
mutta nyt..
20 viikon aikana kun olen ollut ilman ehkäisyä, on tullut 3 NORMAALIT menkat!!!!
Tiedän kyllä että ehkäisy niukentaa vuotoa mutta mulla se tappoi vuodot melkein kokonaan..
Olen paljon tyytyväisempi näin
jos jotain huonoa pitää hakea ;) niin...olin unohtanut sellaisen asian kuin selkäkipu sillon kun menkat alkaa..
kun sain pojan reilu 8 vuotta sitten,tuli supistukset pääosin alaselkään ja kovin tulikin. Se kipu on sitten jäänyt "muistoksi" menkkoihin.
Au au au...päivän sitä tuskailee selän kanssa,mutta kyllä se onneksi helppaa ilman lääkkeitä.
Roikutan itseäni vaan samanlaisessa asennossa kuin sillon ennen synnytystä,kyllä auttaa :D
Olen vakaasti tullut siihen tulokseen että haluan lopullisesti olla ilman hormonaalista ehkäisyä.