Terrorismia by kissa

Status
Viestiketju on suljettu.
Ironangel sanoi:
Olisiko syytä miettiä kaksi kertaa ennekuin muuttaa yhteen henkilön kanssa, jolla on eläimiä, ei tarvitse sitten jälkeenpäin itkeä kurjaa kohtaloaan.

Samaa mieltä. Elämä on täynnä valintoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harmi kun sellaista perseen nuolemis-hymiötä ei ole, sillä olisi taas käyttöä tässäkin threadissä.. :jahas:

Suosittelen jättämään sen emännän. Jos ei ole saanut kissoja tuon paremmin koulutettua, niin on kyllä aika saamaton tai typerä tyyppi.

Normaalisti kissat:
- Eivät oksenna karvapalloja, jos niiden turkin harjaa.
- Eivät raavi tapetteja, jos ne opetetaan olemaan raapimatta.
- Eivät kuse lattialle tai jätä peittämättä, jos hiekkalaatikko on puhdas.
- Eivät melua yöllä, jos ne opetetaan olemaan meluamatta.

Itsellä oli kissa useamman vuoden, kun asuin kotona. Mitään edellä mainittuja ongelmia ei koskaan ollut pentuiän jälkeen, kun kissa oppi, että ilkeyksista seuraa automaattisesti märkä turkki. Pian toimi jo, että vesipullon nähdässeen se hoksasi jo mennä sängyn alle häpeämään. Yksinkertaista ehdollistamista, joka toimii niin eläimiin, lapsiin ja ihmisiin :)

Mitään traumoja se tuosta ei saanut. Nykyisin pitää vanhemmilta ottaa se päivähoitoon heidän lomiensa ajaksi pari kertaa vuodessa, innolla se tulee kylään eikä millään halua lähteä pois. Yhteiselo sujuu vieläkin entiseen malliin, eikä kissa välitä vaikka nukkuisin iltapäivälle, vaan itse nukkuu aamulla sinne asti minne minäkin ilman äännähystäkään. Kun nousen aamupalalle, se nousee myös ylös ja tulee perässä. Jos se haluaa ulos parvekkeelle, se koputtaa oveen. Jos haluaa liikuntaa (paperipallon heittelyä), tulee viereen istumaan ja maukaisee.

Ihan oikeasti hyvin harvoja tuota helppohoitoisempia lemmikeitä on olemassa.

Minulla ainakin meni hermot koiran kanssa, joka ei osaa käydä kusella itsekseen, vaan pitää käyttää ulkona monta kertaa päivässä. Koirat kelpaa vain keittopataan (maiston Kiinassa ja hyvää oli) ja niiden omistajat ovat ihmissuhteissa epäonnistuneita loosereita, joiden pitää saada joku johon voi tuntea ylemmyyden tunnetta ja jota voi alistaa (pakollinen provo :evil: )

cuscus sanoi:
Koirat kelpaa vain keittopataan (maiston Kiinassa ja hyvää oli) ja niiden omistajat ovat ihmissuhteissa epäonnistuneita loosereita, joiden pitää saada joku johon voi tuntea ylemmyyden tunnetta ja jota voi alistaa (pakollinen provo :evil: )

Suhde koiraan on usein huomattavasti paremmin toimiva ja mielekkäämpi, kuin ihmissuhteet, joista ei ole kuin haittaa ja ylimääräistä vaivannäköä.Ihmiset eivät opi mitään ja jos näyttää, että oppivat, he jatkavat samaa käyttäytymistään salaa. I’ma loser baby, so why don’t you kill me?...................:rock:

En voi ymmärtää kissan- tai ylipäätään eläintenvihaajia.
Täytyy kyllä päästä puuttua jotakin oleellista tunnepuolelta jos tuntee aitoa vihaa eläimiä kohtaan ilman sen parempaa syytä. Threadin aloittajalla oli sentään joitakin perusteluita, mutta muiden "kissoista rukkasia" -kommentit ovat aikas säälittäviä.
On ikävä huomata miten kusipäistä porukkaa tämän asian suhteen on olemassa.

Lord sanoi:
On ikävä huomata miten kusipäistä porukkaa tämän asian suhteen on olemassa.
Miten joku voi leimata ihmisen kusipääksi jos hän ei pidä eläimistä? :down:

Huppe sanoi:
Miten joku voi leimata ihmisen kusipääksi jos hän ei pidä eläimistä? :down:
On hieman eri asia olla pitämättä eläimistä tai suorastaan vihata niitä.
Eläinten vihaaminen on sellainen luonteenpiirre/tunnevamma etten itse voi arvostaa tuollaista ihmistä.

Tarkennanpa vielä vähän pointtiani. Jos joku sanoo "Pidän koirista enemmän kuin kissoista." tai "En pidä kissoista.", on kyseessä asiallisella tavalla ja sanoilla suoritettu mielipiteen ilmaisu. Sen sijaan tämän threadin tyyliset, myös Pakkotoisto Oy:n edustajan ja palstan ylläpitäjän ilmaisut ovat mielestäni moukkamaisia loukkaavia ja epäasiallisia.

Toisekseen on kummallista, että tällaisella palstalla saa kirjoittaa vihapostauksia kissoista ja vittuilla esim. voimanostajille ("Joojoo, noon niitä typeriä trikoopelleilijöitä! Jouset ne painot nostaa, ei ukko ite!"), nämä molemmat esim. Miken hiljaisella tai äänekkäällä (niinkuin tässä ketjussa) hyväksynnällä varustettuna. Edelleen, jos koirista tai kilpakehonrakentajista sanottaisiin vastaavaa ("Vittu kun oisi ase, niin ampuisin jokaikisen koiran, mikä kadulla vastaan tulee, joutaisi tappaa ne kaikki!" tai "Kylhän soon vakta, notta kilpakehonrakennus on naurettavan narsistista ulkonäköön liittyvää egopelleilyä ja ittensä myrkyttämistä, ei mitään muuta!"), niin sitä ei ylläpidon taholta suvaittaisi missään nimessä.

Olenko oikeassa em. kappaleen väitteissäni? Toivon todella, että en ole ja jos olen toistaiseksi, niin asia korjattaisiin Miken toimesta pikaisesti. Muuten minulle alkaa olemaan harvinaisen selvää, ettei tämä saitti ole oikea paikka eikä Pakkotoisto Oy oikea lisäravinnemyymälä minulle eikä muillekaan kissaimmeisille.

iivili sanoi:
Muuten minulle alkaa olemaan harvinaisen selvää, ettei tämä saitti ole oikea paikka eikä Pakkotoisto Oy oikea lisäravinnemyymälä minulle eikä muillekaan kissaimmeisille.
Cry me a river... Kelaa nyt oikeesti! :lol2:

iivili sanoi:
Muuten minulle alkaa olemaan harvinaisen selvää, ettei tämä saitti ole oikea paikka eikä Pakkotoisto Oy oikea lisäravinnemyymälä minulle eikä muillekaan kissaimmeisille.
Voi luoja, tämä on uskomattominta mitä olen koskaan Pakkotoistolta lukenut. Siis oletko sä tosissas vai onko meidän entinen moderaattori alkanut trolliksi?

Btw, en muuten muista koska olet viimeksi meiltä tilannut mitään. Sen sijaan muistan kyllä miten olet kovaan ääneen kailottanut muiden merkkien erinomaisuutta.

Hyvät ihmiset, elkää nyt ottako niin kauhean vakavasti. Jos Mike ei tykkää kissoista, ei se vaikuta mitenkään Pakkotoisto Oy:n ravinteiden toimituksiin tai loistavaan asiakaspalveluun.

Iivili, get a life!

Kissat on älykkäitä ja itsenäisiä,myös itserakkaita.Koirat on mielistelijöitä.
On kissa-ihmisiä ja koira-ihmisiä.Itse kuulun em. ryhmään.En pidä ihmisissäkään perseennuolijoista.Lisäksi koirat haisee.
Mut en mä koiria sen enempää vihaa,kunhan ei itse tarvitse hoitaa piskiä.
Tuntuu että joku tässä keskustelussa olis vetäny palot ja syvälle.
Jos nyt joku provosoi kissahansikkailla niin so not, ei siitä kannata kenenkään ranteitaan viillellä.

Tomi sanoi:
Cry me a river... Kelaa nyt oikeesti! :lol2:
Kelaa ite. Kyseessä on valtakunnallinen kauppa/bisnes ja saitti, joka on sekä suurin että kaunein. Onko mielestäsi asiallista, että moisen saitin pääjehu ja kaupan osakas sanoo toisille ihmisille rakkaista ja läheisistä lemmikeistä tuommoista, niinkuin Mike on sanonut? Onko ihan kohdillaan se asia, että tämmöisen saitin ja kaupan ikäänkuin virallisen edustajan kanta tuhansien ihmisten lemmikkiin on se, minkä Mike on toistaiseksi tässä ilmaissut?

Tiedonsaannin ja muuten vaan laadukkaiden punttireeniaiheisten suomenkielisten saittien suhteen ei pakkikselle vaihtoehtoja ole (tämä on paras, se on vakta eikä mielipide), mutta lisäravinnekauppoja piisaa.

Pitää mainita, että rakastan koiria yli kaiken. Samoin pidän lehmistä, hevosista, laamoista, okapeista, pussirotista, karvanoppabiisoneista ja etenkin paviaaneista. Toivottavasti kaikki em. eläinten ostajat nyt vaihtavat ostoksensa Pakkotoistolle, jos ei muuten, niin adoptoin Korkeasaaren paviaanit ja syötän niille Pure wheytä.

I LUUUV ANIMALS!!

tribulus sanoi:
(kun rouva on poissa,niin katit kyllä ”pääsevät” ulos nopeasti ja yhtä aikaa pienellä jalka-avustuksella.)

LOL!!! :hyper:

Mike sanoi:
Btw, en muuten muista koska olet viimeksi meiltä tilannut mitään. Sen sijaan muistan kyllä miten olet kovaan ääneen kailottanut muiden merkkien erinomaisuutta.

Hyvät ihmiset, elkää nyt ottako niin kauhean vakavasti. Jos Mike ei tykkää kissoista, ei se vaikuta mitenkään Pakkotoisto Oy:n ravinteiden toimituksiin tai loistavaan asiakaspalveluun.
Totta, koska tilaan harvoin (kerran tai pari kertaa vuodessa) ja usealla sadalla €urolla kerrallaan, mietin tarkkaan, mitä tarvitsen ja minkä verran. Nyt alkaa oleen jauhot vähissä ja oisi aika pistää tilausta liikenteeseen pikkuhiljaa. Sen takia olen myös muista mielestäni mielenkiintoisista tuotteista kysellyt sekä joitakin kokeilemiani kehunut, joitakin haukkunut.

Olen myös kehunut syystäkin monia Pakkotoisto Oyn tuotteita ja kehun jatkossakin. Miksi en kehuisi, kun esim. Pure Whey ja XL ovat pirun hyvänmakuisia ja muutenkin tasokkaita (sekoittuvuus ja äxällässä myös ravintoarvot) jauhoja ja EAS:n patukat maukkaita ja muutenkin hyviä. Mä kehun mitä tahansa tuotetta, mikä on mun mielestä hyvä, myös teidän myymiä. Myöskin ilmaisen asian, jos joku on mielestäni jossain tuotteessa vialla. Eikö näin saa enää pakkiksella toimia?

Myöskin jo tekemieni tilausten pohjalta on selvää, että pakkisshop palvelee sekä nopeasti että kohteliaasti asiakkaitaan, mitä voi vain kehua.

Edelleen, pointti ei ole se tykkääkö vai ei, vaan se, miten sen ilmaisee ja myös kuka on sanojana. Ihmettelen ja kritisoin sitä, miten kaltaisesi henkilö (jonka rehtiyttä ja suoraselkäisyyttä moniin muihin verrattuna arvostan BTW) ilmaisee ei tykkäämisensä siihen tyyliin, kuin tässä ketjussa olet tehnyt.

Ja kaikki liittyy kaikkeen. Joku ei osta Nissania siksi, kun naapurin Rauno sen merkkinä haukkuu, toinen ostaa sen uhallakin juuri siksi. Jollekin taas jonkun lisäravinnekaupan boikotoinnin syyksi kelpaa ko kaupan hintataso, toiselle esim. ko kaupan edustajien suhtautuminen johonkin lemmikkieläinlajiin. On helppoa ja kätevää ostaa pakkikselta, palvelu pelaa, mutta niin muuallakin. Miksi menettää yhtäkään asiakasta pikkuasian takia? Saati sitten mahdollisesti monia muita (kissaimmeisiäkin piisaa, myös punttireenajissa), ketkä eivät ehkä viitsi tai uskalla niin paljoa kirjoittaa, kuin minä.

iivili sanoi:
...Muuten minulle alkaa olemaan harvinaisen selvää, ettei tämä saitti ole oikea paikka eikä Pakkotoisto Oy oikea lisäravinnemyymälä minulle eikä muillekaan kissaimmeisille.
No siitä vain lueskelemaan vaikkapa Jippii.fi:n foorumeita jos ei seura miellytä :thumbs:
Mike sanoi:
Asiaa!

iivili sanoi:
Kelaa ite. Kyseessä on valtakunnallinen kauppa/bisnes ja saitti, joka on sekä suurin että kaunein. Onko mielestäsi asiallista, että moisen saitin pääjehu ja kaupan osakas sanoo toisille ihmisille rakkaista ja läheisistä lemmikeistä tuommoista, niinkuin Mike on sanonut?
Pakkotoisto.com-keskustelupalstan suosio ei ole koskaan perustunut perseennuolemiseen. Palstan tarkoituksena on ollut alusta saakka tarjota puitteet keskustelua varten, osallistua omilla mielipiteillä keskusteluihin ja tätä kautta saada aikaiseksi lisää keskustelua. Se paistaisi aika hiton nopeasti läpi, jos esim Mike alkaisi Pakkotoisto Oy:n myötä lipoa raivokkaasti jokaisen potentiaalisen asiakkaan persläpeä. Käsittääkseni Miken kissojenvastainen mielipide ei tarkoita sitä, että Pakkotoisto Oy:n virallinen kanta olisi vihata kissoja. Olisi surullista nähdä, jos Mike joutuisi muuttamaan persoonaansa keskustelupalstan osalta pelkästään sen takia, että Iivili ostaisi jauhoja, joita ei todellisuudessa ole tainnut juuri edes ostaa. Älkää sekoittako firman toimintaa, sen toimintatapaa ja keskustelupalstalle kirjoitettuja mielipiteitä keskenään.

Mike sanoi:
Pitää mainita, että rakastan koiria yli kaiken. Samoin pidän lehmistä, hevosista, laamoista, okapeista, pussirotista, karvanoppabiisoneista ja etenkin paviaaneista. Toivottavasti kaikki em. eläinten ostajat nyt vaihtavat ostoksensa Pakkotoistolle, jos ei muuten, niin adoptoin Korkeasaaren paviaanit ja syötän niille Pure wheytä.

I LUUUV ANIMALS!!

Testi:

Minä vihaan koiria. Typeriä hännänheiluttajia, jotka nuoleskelevat isäntäänsä oli tämä sitten millainen mölli tahansa. Erityisesti dobermannit ovat turhia otuksia. Paitsi harjoitusmaaleina. Ne kun leviävät oikein mukavasti karkeilla hauleilla lähietäisyydeltä ammuttaessa. :kippis1:

:D

iivili sanoi:
Jollekin taas jonkun lisäravinnekaupan boikotoinnin syyksi kelpaa ko kaupan hintataso, toiselle esim. ko kaupan edustajien suhtautuminen johonkin lemmikkieläinlajiin. On helppoa ja kätevää ostaa pakkikselta, palvelu pelaa, mutta niin muuallakin. Miksi menettää yhtäkään asiakasta pikkuasian takia?
Kaikkia ei voi eikä tarvi miellyttää. Onko sinulla mahdollisuutta edes teoriassa tutustua jonkun huttuproteiinia myyvän yrityksen omistajien todellisiin mielipiteisiin? Mike on tässä vähän eri asemassa, koska on yli 10 000 postillaan melkoisen aktiivinen palstalainen, jolla on aika vahvat mielipiteet tietyistä asioista. :D

Jos sinä et osta Miken "kissavihan" takia Pakkikselta jauhoja - fine. Se on sinun päätöksesi. Ethän kuitenkaan yrittäisi laittaa ajatuksia aikuisten palstalaisten päihin, vaan antaisit heidän muodostaa ihan itse ne omat mielipiteensä ja tehdä ihan omat ostopäätöksensä? Tarkoitan tällä tätä "minä ja 187 000 muuta kissan omistajaa ei kyllä ikuna osteta teiltä tän jälkeen mitään" -kommenttia.

iivili sanoi:
Totta, koska tilaan harvoin (kerran tai pari kertaa vuodessa) ja usealla sadalla €urolla kerrallaan, mietin tarkkaan, mitä tarvitsen ja minkä verran. Nyt alkaa oleen jauhot vähissä ja oisi aika pistää tilausta liikenteeseen pikkuhiljaa. Sen takia olen myös muista mielestäni mielenkiintoisista tuotteista kysellyt sekä joitakin kokeilemiani kehunut, joitakin haukkunut.

Olen myös kehunut syystäkin monia Pakkotoisto Oyn tuotteita ja kehun jatkossakin. Miksi en kehuisi, kun esim. Pure Whey ja XL ovat pirun hyvänmakuisia ja muutenkin tasokkaita (sekoittuvuus ja äxällässä myös ravintoarvot) jauhoja ja EAS:n patukat maukkaita ja muutenkin hyviä. Mä kehun mitä tahansa tuotetta, mikä on mun mielestä hyvä, myös teidän myymiä. Myöskin ilmaisen asian, jos joku on mielestäni jossain tuotteessa vialla. Eikö näin saa enää pakkiksella toimia?

Myöskin jo tekemieni tilausten pohjalta on selvää, että pakkisshop palvelee sekä nopeasti että kohteliaasti asiakkaitaan, mitä voi vain kehua.

Edelleen, pointti ei ole se tykkääkö vai ei, vaan se, miten sen ilmaisee ja myös kuka on sanojana. Ihmettelen ja kritisoin sitä, miten kaltaisesi henkilö (jonka rehtiyttä ja suoraselkäisyyttä moniin muihin verrattuna arvostan BTW) ilmaisee ei tykkäämisensä siihen tyyliin, kuin tässä ketjussa olet tehnyt.

Ja kaikki liittyy kaikkeen. Joku ei osta Nissania siksi, kun naapurin Rauno sen merkkinä haukkuu, toinen ostaa sen uhallakin juuri siksi. Jollekin taas jonkun lisäravinnekaupan boikotoinnin syyksi kelpaa ko kaupan hintataso, toiselle esim. ko kaupan edustajien suhtautuminen johonkin lemmikkieläinlajiin. On helppoa ja kätevää ostaa pakkikselta, palvelu pelaa, mutta niin muuallakin. Miksi menettää yhtäkään asiakasta pikkuasian takia? Saati sitten mahdollisesti monia muita (kissaimmeisiäkin piisaa, myös punttireenajissa), ketkä eivät ehkä viitsi tai uskalla niin paljoa kirjoittaa, kuin minä.

Mulla on pitkä historia Pakkotoistolla, pitäisikö meitsin muuttaa omaa tyyliä Oy:n takia? En ala feikkaamaan tai leikkimään mitään, muuten joutuisin poistamaan kaikki viestini, mitkä on postattu ennen Oy:n syntyä. Mikellä on oma tyyli ja se on edelleen sama, vähän roisi ja ajattelematon. Ei ole oikein mun tapaista ilmaista "en pidä kissoista, piste". Jos alan varomaan etten suututa ketään, niin se on sama kuin laittaisin Mike nickin jäihin ja kirjoittelisin Forum Admin nimimerkillä vain infoa ja tiedotuksia. Ihmisten pitää erottaa Mike ja Mika Siren, ei oteta niin karmaisevan vakavasti, Pakkotoisto Oy ei liity mitenkään kissoihin. Sitten kun alamme myymään eläintuotteita, voidaan kritisoida jos kommentoin että "tapiirin paska haisee vehkeelle". Ollaanhan me Iivili livenä tavattu muutaman kerran, eikä mulla muistaakseni kulkenut perässä narun päässä teurastetun kissan torsoa. Paitana oli joku normi bändipaita, ei "I HATE CATS, KILL EM ALL!" Maikki on Maikki, kyllä tää tästä lutviintuu ja homma rullaa ilman kissoja tai kissojen kanssa.

kissa.jpg

edit: Tom of Pakkotoisto kiteytti asian juuri niinkuin ajattelin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom