Totta, koska tilaan harvoin (kerran tai pari kertaa vuodessa) ja usealla sadalla €urolla kerrallaan, mietin tarkkaan, mitä tarvitsen ja minkä verran. Nyt alkaa oleen jauhot vähissä ja oisi aika pistää tilausta liikenteeseen pikkuhiljaa. Sen takia olen myös muista mielestäni mielenkiintoisista tuotteista kysellyt sekä joitakin kokeilemiani kehunut, joitakin haukkunut.
Olen myös kehunut syystäkin monia Pakkotoisto Oyn tuotteita ja kehun jatkossakin. Miksi en kehuisi, kun esim. Pure Whey ja XL ovat pirun hyvänmakuisia ja muutenkin tasokkaita (sekoittuvuus ja äxällässä myös ravintoarvot) jauhoja ja EAS:n patukat maukkaita ja muutenkin hyviä. Mä kehun mitä tahansa tuotetta, mikä on mun mielestä hyvä, myös teidän myymiä. Myöskin ilmaisen asian, jos joku on mielestäni jossain tuotteessa vialla. Eikö näin saa enää pakkiksella toimia?
Myöskin jo tekemieni tilausten pohjalta on selvää, että pakkisshop palvelee sekä nopeasti että kohteliaasti asiakkaitaan, mitä voi vain kehua.
Edelleen, pointti ei ole se tykkääkö vai ei, vaan se, miten sen ilmaisee ja myös kuka on sanojana. Ihmettelen ja kritisoin sitä, miten kaltaisesi henkilö (jonka rehtiyttä ja suoraselkäisyyttä moniin muihin verrattuna arvostan BTW) ilmaisee ei tykkäämisensä siihen tyyliin, kuin tässä ketjussa olet tehnyt.
Ja kaikki liittyy kaikkeen. Joku ei osta Nissania siksi, kun naapurin Rauno sen merkkinä haukkuu, toinen ostaa sen uhallakin juuri siksi. Jollekin taas jonkun lisäravinnekaupan boikotoinnin syyksi kelpaa ko kaupan hintataso, toiselle esim. ko kaupan edustajien suhtautuminen johonkin lemmikkieläinlajiin. On helppoa ja kätevää ostaa pakkikselta, palvelu pelaa, mutta niin muuallakin. Miksi menettää yhtäkään asiakasta pikkuasian takia? Saati sitten mahdollisesti monia muita (kissaimmeisiäkin piisaa, myös punttireenajissa), ketkä eivät ehkä viitsi tai uskalla niin paljoa kirjoittaa, kuin minä.