Tasa-arvoinen Suomi ja niin pois päin
https://www.suomenuutiset.fi/anter-...an-lynkkaamassa-turun-kohdalla-ollaan-hiljaa/
Saman miehen (Anter Yasa) facesta 3.8.2017
"Maahanmuutto-, ja islam keskustelun pitää siirtyä kantasuomalaisilta rasisteilta pois normaaleille ihmisille ja itse maahanmuuttajille!"
- Rupea kirjoittamaan siitä ja yritä viedä keskustelu pois rasisteilta maltillisempaan suuntaan.
"Mahdollistat rasismia senkin fasisti! Aiomme boikotoida sinua! Olet paskin ihminen Suomessa! Olet kulttuurisi ja uskontosi unohtanut wannabe-valkoihoinen!"
Kun mikään ei kelpaa. Mitä te oikein haluatte, hyvät hyödylliset idiootit?
Välillä tuntuu että ne, jotka eniten promoavat "monikulttuurisuutta" näyttääkseen muille kantasuomalaisille oman "hyvyytensä", ovat ne, jotka eivät halua maahanmuuttajille samoja sosioekonomisia mahdollisuuksia, kun kantasuomalaisille.
Jos kantasuomalainen kritisoi kristinuskoa, on hän vahva ja itsenäinen ajattelija. Jos minä kritisoin islamia, olen kulttuurini unohtanut, sekopää ja yht'äkkiä kaikkien syrjimä rasisti?
Ainoa mikä minut erottaa kantasuomalaisesta on ihonväri ja ulkonäkö, ja jos et suo minulle samaa kunnioitusta ja oikeuksia, kun kantasuomalaiselle; olet rasisti. Ihan oikea sellainen vielä, eikä vain haukkumanimi ihmiselle, joka kritisoi uskontoja, kulttuureja ja uskonnollisia.
Te olette meille Lähi-Idän koulutetuille, liberaaleille, demokraateille, sekulaareille ja ateisteille ongelmaksi. Sivistäkää itsenne ja lopettaa kaksoisstandardit. Tukahdutatte viimeisimmät vapauden valonpilkut Lähi-Idästä tällä menolla.
Katsokaa Turkkia ja Syyriaa, ihan oikeasti, katsokaa niitä! Todistatte omilla silmillänne islamistista vallankumousta, Lähi-Idän satavuotisen sekulaarisen perinnön raiskaamista ja globaalia terrorismia, mutta olette mielummin keskittyneet siihen, mitä joku oranssi idiootti sanoi taas kerran Twitterissä muunsukupuolisille ja leimaamaan minunlaisia ihmisiä anti-muslimi extremisteiksi, koska sillä saa hyvepisteitä nopeasti ja ilman vaivaa. Teitä viedään, kun pässiä narussa, samalla, kun taputatte ringissä toistenne selkään.
Vapaata ja aidosti rasismivapaata kriittistä keskustelua uskonnoista, kulttuureista ja maailman menosta voi käydä Suomen Sekulaarit Maahanmuuttajat - FB ryhmässä. Meitä on jo yli tuhat aktiivista keskustelijaa. Tervetuloa! Muista lukea ryhmän säännöt!
https://www.facebook.com/groups/1524473454528676/