Teoreettinen hauispelleily-ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyrsi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Ajattelin ihan vitsinä kysyä, että millaisen ohjelman tekisitte, jos pitäisi mennä penkkihauispelleilylinjalle. Eli pitäisi saada hauikset, olkapäät ja rinta pullottamaan ja mieluiten vielä niin, että muu kroppa pysyisi mahdollisimman pienenä. Tavoitteena ei olisi vetää ohjelmaa ihan vituiksi, vaan näyttää kovalta punttikarjulta 15-vee teinien edessä.

Oma ohjelmani olisi:
leuanvedot 2x10
hauiskääntö 2x12
viparit eteen 2x15
viparit sivuille 2x15
vatsarutistus 2x15

Leuanvedot ottaisin mukaan, jottei ylikehittyneet rintalihakset vetäis ryhtiä lysyyn, ja silloin ei saisi rispektii:rolleyes: . Penkki puuttuu sen takia, että isot ojentajat saisivat hauiksen näyttämään pienemmältä. Tämä ohjelma vedettäisiin läpi 2 kertaa viikossa. Ruoan puolesta "oikeaa" syötävää, mutta ei tavallista enemmän, ettei vaan päcki katoaisi .

EDIT: Äh, ehkä tämä olisi pitänyt pistää Yleiseen keskusteluun, niin olisi tullut kaikille selväksi, että tämä on vitsi. Tai ehkä minulla vaan on hiukka outo huumori. Mutta pointti siis on, että en minä vakavissani tuollaista ohjelmaa todellakaan mieti (toisin kuin jotkut vastauksista päätellen luulevat).

Odota vähän niin mä kysyn tätä juttua seuraavan kerran salilla käydessä niiltä hemmoilta jotka paahtaa suoraan lämmittelemättä penkkiin kiskomaan kahden hengen yhdistelmänä kulmasoutua+penkkipunnerrusta. Kierros jatkuu pecdeckin kautta muutamaan hauiskääntöön ja öristen pukkariin ja pois :D

edit: minkä ihmeen takia pitää näyttää vahvalta 15-vuotiaiden edessä?

Re: Re: Re: Teoreettinen hauispelleily-ohjelma

Ootko ikinä kuullu, että raskaat perusliikkeet tuovat massaa? Nuo viilausliikkeet ovat apu pääliikkeen jälkeen, mutta ei niillä pelkästää kasveta.

BTW, miksi et voinut suoraan kysyä, että miten saan puolikkaan yläkropan rantakuosiin?

Kaikilla paitsi minulla on huono huumorintaju

Originally posted by Andy
Ootko ikinä kuullu, että raskaat perusliikkeet tuovat massaa? Nuo viilausliikkeet ovat apu pääliikkeen jälkeen, mutta ei niillä pelkästää kasveta.

Ainakin minä saan flyeseillä rinnan kipeämmäksi kuin esmes penkillä. Ja sitä paitsi penkki kehittää ojentajia, jotka saavat puolestaan hauiksen näyttämään pieneltä.:eek:

Toivoin, että tästä threadista olisi tullut sellainen hauska kevennys, mihin kaikki olisivat voineet heittää vitsiä. "Uskottavaa kävelyä kannattaa harjotella niin että pistät appelsiinit kainaloon. Pidä kuitenkin huoli, etteivät muut näe niitä."

Leikkikää nyt mukana, hyvät ihmiset!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Kaikilla paitsi minulla on huono huumorintaju

Originally posted by pyrsi
Ainakin minä saan flyeseillä rinnan kipeämmäksi kuin esmes penkillä. Ja sitä paitsi penkki kehittää ojentajia, jotka saavat puolestaan hauiksen näyttämään pieneltä.:eek:

Kipeäksi saaminen onkin eri juttu kuin massan kasvaminen. Kyllähän ne lihakset tulee vielä kipeämmiksi jo joku hakkaa niitä mellakkapampulla, muttei ne kyllä siitä mihinkään kasva.

Re: Kaikilla paitsi minulla on huono huumorintaju

Originally posted by pyrsi
Toivoin, että tästä threadista olisi tullut sellainen hauska kevennys, mihin kaikki olisivat voineet heittää vitsiä. "Uskottavaa kävelyä kannattaa harjotella niin että pistät appelsiinit kainaloon. Pidä kuitenkin huoli, etteivät muut näe niitä."

Leikkikää nyt mukana, hyvät ihmiset!

Minä meinasinkin jo kertoa, että kysymyksesi kuulosti jotenkin samalta kuin nämä "kaveri pyysi ihan vitsinä kysymään, että toimiiko semmoiset mulkunpidennystabletit ja kannattaako niitä tilata vai onko huijausta, ihan vaan kaverin puolesta kysäisen ohimennen?" :lol2:

Originally posted by Hannibal
Minä meinasinkin jo kertoa, että kysymyksesi kuulosti jotenkin samalta kuin nämä "kaveri pyysi ihan vitsinä kysymään, että toimiiko semmoiset mulkunpidennystabletit ja kannattaako niitä tilata vai onko huijausta, ihan vaan kaverin puolesta kysäisen ohimennen?" :lol2:

Luulin vetäneeni tuon aloituskappaleen niin yli, ettei kukaan uskoisi minun olleen vakavissaan.

Eipä tässä mitään, lukkoon vaan kun ei kelpaa.

Missäs pakollinen penkki on? :D

Täytyy tunnustaa, et aika moni mun kavereista tekee just rinta, hauis, vatsa, ojentajat linjalla tota punttia...:rolleyes: Ja tommosta 16 vuotta keskimäärin ikää. Itellä saman verran, mutta treeni ohjelma 4-jakoinen, rinta/olkapäät, jalat, kädet, selkä/forkut! Vatsat kerran tai kaks viikossa. Siitä iiiso käsi pakkotoistolle, jonka pohjalta ohjelmani rakentelin. Mulla meni n. 1 kk, ennen kuin tajusin lopettaa rinta/hauis-pelleilyt. Nykyään jalkapäivä on aika kova suosikki! :worship:

Itellä on semmonen ongelma taas, että joutuu kohta "leimatuksi" koska teen vaan kädet, rinta ja selkä. Itellä on polvesta eturistiside osaksi halki ja sääriluun kohalta irtos pala niveltä ja luuta. Et nyt on 1.5kk pumpattu vaan yläkroppaan lihaa.
Toivottavasti sais taas kohta noi jalat mukaan ohjelmaan.

Eiköhän joku ystävällinen (no ei täällä sellasia oo) moderaattori voisi siirtää tämän Yleiseen keskusteluun jos tän sinne piti alunperin mennä... :evil:

saman tien topiccien hautuumaalle ..

jos nyt jotain neuvoja haluat rinta-hauis pelleilyyn niin joka päivä ekana liikkenä penkki niin loppuun vedettynä kuin mahdollista, muista myös pistää ihan liikaa painoa tankoon, negatiiviset toistot, pakkotoistot ja pari avustajaa maastavetämässä painot rinnaltasi. hauikset tietenkin suoralla tangolla seisaalteen ja siihenkin normaali painot kertaa kaks ja ihan hervoton heijari. eiköhän se siitä lähde?

Ei noita vatsarutistuksia tarvi. Sullo vatsaan silikonia tai sellanen pehmustejuttu niin saat sixpäkin backstreetboys-tyyliin :worship: :D

Originally posted by moppe

Täytyy tunnustaa, et aika moni mun kavereista tekee just rinta, hauis, vatsa, ojentajat linjalla tota punttia...:rolleyes:

Eikös ne tee olkapäitä ollenkaan? Kyllähän nyt niitä pitää tehdä, että saa vähän hartioita. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom