Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole ikinä maksanut tv-lupamaksua.
Joo ja kaupassa ei tartte maksaa ostoksiaan jos kauppias on sun mielestä tyhmä?Tyhmäähän tuota on maksaa, ellei asuntoon pysty näkemään sisälle. Sisällyttäis maksun vaikka veroihin, niin voisi maksaakin, mutta nykyinen käytäntö on typerä.
Voi olla vanhakin jo täällä.
Oliskohan hieman valikoivaa moralisointia osalla porukasta? Jos kerta jaksetaan jeesustella muille tv-luvattomille lakipykälistä, niin te ette varmaan ikinä kävele punaisia päin, ajele ylinopeutta, vaihda kaistaa ilman vilkkua, aja fillarilla ilman kypärää taikka nautiskele alkoholijuomia baarissa päihtyneenä, saatika sitten ajele pummilla ratikassa?
Oliskohan hieman valikoivaa moralisointia osalla porukasta? Jos kerta jaksetaan jeesustella muille tv-luvattomille lakipykälistä, niin te ette varmaan ikinä kävele punaisia päin, ajele ylinopeutta, vaihda kaistaa ilman vilkkua, aja fillarilla ilman kypärää taikka nautiskele alkoholijuomia baarissa päihtyneenä, saatika sitten ajele pummilla ratikassa?
Heitelkää kiviä vaan.
Itse olen kyllä aika saletti siitä, että vaikka huomenna tulisi oikea tv-luvanostoryntäys, hinta ei liikahtaisi senttiäkään alaspäin. Sehän oli vallan hupaisaa aikanaan, kun maksajien määrä nousi - ja samalla nousi myös hinta.
Itse olen kyllä aika saletti siitä, että vaikka huomenna tulisi oikea tv-luvanostoryntäys, hinta ei liikahtaisi senttiäkään alaspäin. Sehän oli vallan hupaisaa aikanaan, kun maksajien määrä nousi - ja samalla nousi myös hinta.
Ikävää rikkoa illuusio, mutta kyllä se on voinut olla ihan siviili siviilissä. Luultavasti olikin, jos tunki väkisin sisälle, tokkopa 'siviilissä poliisina' toimiva viitsisi virkaansa hukata änkeämällä karmit kaulassa kenenkään kotiin. Tietysti voi olla, että päivätyökseen oli poliisi. Tai opiskelija. Tai lihanleikkaaja.Kun hemmo on suunnilleen räjähtämispisteessä (ja nämä tyypit ovat poliiseja siviilissä??)
Todella ontuva vertaus. Jos sinä kävelet päin punaisia, se ei vaikuta minun talouteen mitenkään. Mutta jos nykyisellä systeemillä et maksa tv-lupamaksua, minä maksan siitä enemmän.
Sehän maksaakin sulle ihan vitusti jos mä ajan ylinopeutta tai ajan päin punaista.