Kerrankin suomalaiset protestoivat kunnolla :DMulla taitaa tuossa kesällä taktisesti hajota telkkari, minkäs mä sille voin jos ei paska kestä koko tätä vuotta. :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerrankin suomalaiset protestoivat kunnolla :DMulla taitaa tuossa kesällä taktisesti hajota telkkari, minkäs mä sille voin jos ei paska kestä koko tätä vuotta. :jahas:
Just soittivat ja kyselivät luvan perään. Töissä ollu paska aamu ni ilmotin vähä äreesti etten ole ilmotusta tehny, kuten en monena viime vuotenakaan. Kerkesin alottaa puol sanaa siitä ettei paljoa jää aikaa sohvalla makoilla jonku telkkarin edes ku töissä käy ja on muutaki tekemistä ku istua sohvalla illat, mut toivotti vaa hyvää päivänjatkoa ja iski luurin kii. Nyt rupes kaivelee et stna vetiköhä se heti rahankuvat silmissää rastin ruutuu et on telkkari ja laittaa laskulappuja tulemaa. Tuskin tommosen perusteella saa viel mitää johtopäätöksiä ruveta tekee? Toisaalta noista valtion kätyreistä aina tiedä ku tuntuu olevan aikalailla monopoliasema ja kiistäminen ei auta paskaakaa :jahas:
Kerrankin suomalaiset protestoivat kunnolla :D
Voi olla aika heikkoa käyttää todisteena pikkulapsen selityksiä että "Juu meillä on telkkari, pleikkari, dinosaurus ja näkymätön mies" ;)Pitää kuulostella että missä vaiheessa se hajoaa, oireilee jo. ;) Meillä kun nuot pojat ei varmaan pidä turpaansa kiinni jos tuohon joku tarkastaja tulee. Vai onko sillä muuten ylipäätään merkitystä mitä lapset sanoo, nehän nyt ylipäätään puhuu sen mitä niiltä kysyessään haluaa saavan vastaukseksi.
'Voi olla aika heikkoa käyttää todisteena pikkulapsen selityksiä että "Juu meillä on telkkari, pleikkari, dinosaurus ja näkymätön mies" ;)
Nostat telkkarin jemmaan ja soitat sille että tuus poika kattoon kun ei täällä ole telkkaria lainkaan. Sitten käsket työntään maksulaput sinne minne aurinko ei paista. ;)
Ei paljon auta jos lupamies sanoo että myönsit puhelimessa niin sitten myönsit. Sana sanaa vastaan niin lupamies voittaa.
Itse olen kiitollinen tv-maksusta.Kun kerran jäin kiinni, päätin lopettaa koko katselun.En usko että oli väärä päätös
Ite lähinnä lähtisin miettimään sitä et onko tää peli muka oikeesti hävitty.Teoriassa, jos vaan olis valmis näkemään vaivaa, olis toi yle maksu vielä estettävissä?
Ja siis en puhu mistään nettiadressista, vaan siitä et aloittais kirjoittamalla porukalla hyvin perusteltuja ja asiallisia kirjeitä sekä poliitikoille että sanomalehtien yleisönosatolle.Jos toi ei toimi ni vois alkaa kerään nimiä ihan oikeeseen adressiin, pelkästään kansanäänestyksen uhka sais jo yleisradion johdolle ees vähän motiivia toimia paremmin.Tiedän toki ettei kukaan oo oikeesti valmis näkeen noin paljoa vaivaa...
Heittäkääs jotain faktaan perustuvia laskelmia, mitä muuta tuolla kustantas. Äkkiäkös sitten kynäilen Talouselämään mielipidejutun. On niitä useampi aikaisemminkin läpi mennyt. Tämä vaan vaatisi vähän jotain shokkilaskelmaa ja pikku provoa. Nyt ei itsellä raksuta.