Teidän sheiverinne?

SerialLoser sanoi:
Mutta kelatkaa, kerran opiskeluaikana noin 2-vitosena sällinä vedin epilaattorilla kintut paljaiksi, siis ihan nilkasta reiden yläosaan asti. Ja mullon kuitenkin aika karvaset jalat. Kone kuumeni niin että haisi välillä.
En käsitä mistä se ylivittumaisenkivun sietokyky tuli,
ei onnistuis enää.

:hyper: vain kintut? Lisään listaan intiimialueet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mika1979 sanoi:
Pärstä Mach 3:lla + tällä hetkellä Pirkka-vaahto..
ite en ikinä ole ymmärtänyt vaahdon funktiota. olen kyllä sitä testannut pullollisen verran, mutta en ymmärrä mitä sillä tekee kun suihkugeeli/saippua ajaa saman asian. turhaa rahastusta ainakin mun kohdalla, kun en eroa huomaa saippuan ja parta vaahdon välillä. te jotka huomaatte eron vaahdon ja saippuan välillä niin kertokaa mikä se ero on?

Neutraali, iho pikkusen paremmassa kunnossa ajon jälkeen. Käytän siis halpisvaahtoa, nyt Dailya, tulevaisuudessa voi olla myös Pirkkaa tai First Pricea. :D

Höylänä Sensor, jonka sain 1998 kesällä intistä ilmaiseksi. Hyvin olen sillä pärjännyt. Vaihtoterien hinta ja äärimmäisen huono terävänä pysyminen (noin viisi ajoa, vain kaksi ajoa on niin terävä, kuin pitäisi olla) tympivät kumminkin, joten olen harkinnut vanhanaikaisen partaveitsen ostamista.

Koneena Philishave, joka oli muistaakseni kesällä 2002 Philipsin toiseksi kallein malli.

Mach 3 + Nivean geelivaahto, lopputulos on niiin ihunaisen pehmeä ja iho ei ole yhtään ärtynyt sheivailun jälkeen, toimii niin naamaan ku kasseihin. Toisena karvanpoistometodina käytän säännöllisen epäsäännöllisesti übermiehekästä Braun epilaattori/ladyshave kombomasiinaa. Viimeksi eilen surruttelin katkiksesta ylöspäin kaiken pois epilaattorilla ja lopputulos on loistava! suosittelen :thumbs:

Sen ainakin nyt ite huomasin, kun suht herkkäihoinen oon, että viimeksi ostettu Daily vaahto kirvelee lievästi, kun taas lähes yhtä halpa Nivean vaahto ei kirvellyt yhtään. Ja oon kylä olosuhteista riippuen ajanut neutraalin tyyliinkin ja onnistuu ihan hyvin. Kaippa se on enemmän tapa tuo vaahdon käyttö - siis nimenomaiseen tarkoitukseen tehdyn vaahdon käyttö.

Mach3 on täälläkin käytössä. Vähän kalliita nuo terät, mutta enpä ole jaksanut sen kummemmin ajatuksia uhrata ajatuksia parranajolle, että olis jaksanu rueta ettimään jotain halvempaa. Terät vaan kärryyn sillon ku tarttee...

Sain muuten joskus lahjaks sellasen Braun ajokoneen Tripla tupla turboterillä ja mitä kaikkee siinä liene ollu. Eihän sillä jumalauta tee mitään. Ei aja tarkkaan ja senkin huonon lopputuloksen saaminen kestää moninverroin kauemmin, kuin höylällä...Tai sit mä vaan en osaa.

Mach 3 minullakin. Taitaa olla jopa turbo, mutta aina ostan tavallisen terät, kun en mitään eroa ole huomannut. Mulla on myös wilkinson swordin quattro, jossa on neljä terää, mutta se on hitaampi kuin mach 3. Molemmilla saa nopeammin ajettua, kun jollain bicin tai supedrugin kertakäyttöpaskoilla. Jäljen saa yhtä hyväksi molemmilla, mutta mach3:lla menee vähemmän aikaa. Vaahtona gilleten geelivaahto.

edit: lauserakennetta muutettu selkeämpään suuntaan

neutraali sanoi:
ite en ikinä ole ymmärtänyt vaahdon funktiota. olen kyllä sitä testannut pullollisen verran, mutta en ymmärrä mitä sillä tekee kun suihkugeeli/saippua ajaa saman asian. turhaa rahastusta ainakin mun kohdalla, kun en eroa huomaa saippuan ja parta vaahdon välillä. te jotka huomaatte eron vaahdon ja saippuan välillä niin kertokaa mikä se ero on?

Veikkaanpa että sun partakarva ei ole kovin karkeaa/tiheää jos sen saippualla pystyt ajamaan. Itsellä kasvaa aika karkea parta ja en vois kuvitellakaan ajavani naamaa saippualla, jo pelkkä ajatuskin sattuu. Se höylä ei vaan yksinkertaisesti luista sillä pelkällä saippualla samanlailla kuin vaahdolla, vaan junttaa karvoihin kiinni ja sit se on semmosta repimistä.
Mun on vaahdolla ajettaessakin on pakko käydä suihkussa ensin pehmentämässä turpavärkkiä. Joskus näkee untuvanaamoja, jotka pystyy veteleen höylällä naamaa iho ihan kuivana.:eek:
Vaahdoissa/geeleissä on todella suuria eroja, omasta mielestä paras on Gillette ja kelvollista partageeliä saa myös Nivealta. Ja höylänä ylivoimaisesti paras on Gillette mach3.

Komppaan John R:ää. Itellä kans kasvaa vauhdilla (aamulla ajaa, niin iltapäivällä on jo selkee sänki) ja tod. kankiaa partakarvaa. Pystyy sen saippuallakin ajamaan, mutta vaikeampaa on ja iho enempi paskana, kuin vaahdolla ajelun jälkeen.

Roudalle ekstrakiitos linkistä! Upeita vehkeitä, just noista vanhanaikaisista partaveittistä olen haaveillut. Hintaa on aika lujasti ja jenkkiläinen firma, mitkä seikat viilentävät ostointoa ihan pikkuisen. :D

ite leikkelen pään ja naaman aina suihkussa niin varmaan sen takia tuota eroa en ole huomannut vaahdon ja saippuan välillä. ehkä jos kuiviltaan rupeaa ajeleen niin tilanne on aivan toinen.

Originally Posted by neutraali
Quote:
Originally Posted by Mika1979
Pärstä Mach 3:lla + tällä hetkellä Pirkka-vaahto..

Juu elikkäs niinkuin tuossa jo muutama tais viitatakin asiaan, niin ainakin meitsillä vaikkei tuo turpakarvoitus mitenkään tyylikästä ole niin silleen karkeaa se on että joskus kun saippualla kokeilin niin punoitti enemmän. Nyt taputtelen kuumaa vettä naamaan, sit levitän hieromalla vaahdon, sit höyläilee, haalealla vedellä pois ja Nivean after-shave balsamia päälle. Eikä ole ollut mitään punoituksia joita joskus ennen oli. Ja tosiaan en ole juuri eroa huomannut noissa vaahdoissa joten halpis-Pirkka on ajanut asian mainiosti. ;)

Vähän :offtopic: tähän loppuun eli kysymystä naisille. Mielipiteitä miehen parrasta, eli onko hyvä vai ei, jos se ei ole aivan tumma Colin Farrell-tyyppinen?:D +eri lailla muotoillut parrat?

edit: eli itellä kun on vähän vaaleampi tuo parta, mut yritin saada vähän katu-uskottavuutta tai jotain niin aloin vähän kasvattaa sitä...exän kommentti: "ihme pultsari"... ajoin pois ja baarissa kysyttiin paperit...:babyfacehymiö:

Ei höyliä, tulee liian sileää jälkeä. Koneella menoksi niin jää kunnon semi-hintahtava George Michael semi-sänki.

George%20Michael%20MD.jpg

ps. tuo on lookalike Zoorz

colin03.jpg

Ja Colinihan on kurgo (välihuomautus)

Originally Posted by Mike
Höylällä saa olla vetämässä liian usein jos haluaa pitää ihan poslarina lärvinsä.

Vois hommaa kunnon koneen, joku uber masiina, nyt on tuommoinen trimmeri/kone hybridi.

Se on kyllä totta, mut vois tehdä silleen et totuttelis sellaseen pieneen sänkeen ja sit aina ...juhlapäivinä...ajelis sileeks:D
Mullakin on sellanen ikivanha vekotin joka on hiustenleikkuuseen tarkotettu mut ajelen vähän tuota toista päätä sillä nykyään niin ei viiti enää tuua naaman lähelle koko laitetta:D Nehän on kuulemma aika mukavan tuntusia ne missä on kolme niitä pyöriviä teriä..mikä se nimi nyt oli..

Tommoinen 169 euron mööbeli olis ihan siisti. On meinaan speksit sitten semmoiset että se käy kaupassakin sun puolesta. Tarttis vain semmoisen että se ei tosiaankaan vetäis ihan sileeksi.

211031_iso.jpg

PHILISHAVE SPEED-XL HQ 8150:
•3 erillisesti joustavaa Speed-XL-teräyksikköä
• Kolmiulotteisesti kasvojen muotoja seuraava ajopää •Super Lift & Cut -kaksivaihetekniikka •Ladattava/verkkokäyttöinen: tunnin latauksella jopa 55 minuuttia johdotonta ajoaikaa •3 minuutin pikalataus yhtä ajokertaa varten • Kromattu latausnäyttö • 3 LED-merkkivaloa • Luontoystävällinen litiumioni akku • Automaattinen jännitteenvalinta 100–240 V • Ylösnouseva rajain • Metal-look-sivupaneelit • 2 VUODEN TAKUU.

Super Lift & Cut -kaksivaihetekniikka

Jumalauta kun kuulostaa reteeltä. "hei beibe, meitsillä olis Super Lift & Cut kaksivaihetekniikka käytössä, miten olis?"

Metal-look-sivupaneelit

Vähän sama kuin M3 peilit autossa.

Ja täyttää varmaan veroilmotuksenkin..Aivan varman pimperon saanti sen jälkeen kun tuo löytyy hyllystä.. "jopa 55 min johdotonta ajoaikaa".. "kromattu latausnäyttö.." :rolleyes: varmasti yksi tärkeimmistä ominaisuuksista.. On kyllä sen verran hintaa että ois melkein ajeltava tunti päivässä ihan vaan sen takia..:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom