Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
osku sanoi:Itekin oon vannoutunut mach3 mies mutta tuo turbo on paska,ei vedä yhtä sileäks kun tavallinen jo power.
-Marchi- sanoi:Aika kallista, koska eihän samaa terää voi (tietenkään) käyttää kasvoihin, sekä esimerkiksi vaikka discopalloihin.
-Marchi- sanoi:Aika kallista, koska eihän samaa terää voi (tietenkään) käyttää kasvoihin, sekä esimerkiksi vaikka discopalloihin.
rafael30 sanoi:Ei niin, mutta kaikki karvat sillä voi kehosta ajella. Ihan samalla terällä jopa.
total13 sanoi:que? itse olen antanut itseni ymmärtää, että nimenomaan ei saisi ajaa samalla terällä. voipi tullla partasieni epämiellyttäviin paikkoihin?
Mikäs tää tällainen sieni on, osaako joku kertoa aiheesta tarkemmin?total13 sanoi:que? itse olen antanut itseni ymmärtää, että nimenomaan ei saisi ajaa samalla terällä. voipi tullla partasieni epämiellyttäviin paikkoihin?
abcd sanoi:Mikäs tää tärinä juttu tosta Mach3 Turbosta on? Ei omani ainakaan tärise :(
Punanen se mun oma onKrusifiksi sanoi:No pistä paristo paikoilleen ja paina nappia ni johan tärrää. Jos sulla on siis tämä:
neutraali sanoi:jos on parempi, niin mikä siitä tekee paremman?
neutraali sanoi:onko tuo mach 3värinä oikeesti parempi kuin tuo mach3 karvalakki malli? jos on parempi, niin mikä siitä tekee paremman?
no hyvä, eipähän tarvi seuraavaksi sitten tuollaista ostaa kun se on kuitenki kalliimpikiKrusifiksi sanoi:No ei ole, mutta se tärinä on hauska. :D Leikkausjäljessä en ole huomannut eroja, enkä pidä sitä värinää oikeastaan ikinä päällä, puoli vahingossa tuli ostettua.