Teidän sheiverinne?

Itekin oon vannoutunut mach3 mies mutta tuo turbo on paska,ei vedä yhtä sileäks kun tavallinen jo power.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Marchi- sanoi:
Aika kallista, koska eihän samaa terää voi (tietenkään) käyttää kasvoihin, sekä esimerkiksi vaikka discopalloihin.

Ei niin, mutta kaikki karvat sillä voi kehosta ajella. Ihan samalla terällä jopa.

OT: Pyörittääkö tossa Mach3 Turbossa pakokaasuahdin noita teriä?

Olisko tuo nyt sitten sensori? Varsi on niitä intissä ilmaiseksi jaettuja ja ihan kalkin peitossa. :) Tärkeintä sheivauksessa on, että terät on teräviä. Joten vaihtakaa tarpeeksi usein.

Olis mulla joku tuollainen wilkinsonin (tai vast) hifivarsikin, mutta siihen ei tunnu saavan vaihtoteriä mistään.

rafael30 sanoi:
Ei niin, mutta kaikki karvat sillä voi kehosta ajella. Ihan samalla terällä jopa.

que? itse olen antanut itseni ymmärtää, että nimenomaan ei saisi ajaa samalla terällä. voipi tullla partasieni epämiellyttäviin paikkoihin?

total13 sanoi:
que? itse olen antanut itseni ymmärtää, että nimenomaan ei saisi ajaa samalla terällä. voipi tullla partasieni epämiellyttäviin paikkoihin?

Jotain tällaista olen itsekin tullut lukeneeksi.

PikkuEero, meinasin ite poistaa kysymykseni, kun tuli sama: "Elämä on" mieleen... :D

total13 sanoi:
Mikäs tää tällainen sieni on, osaako joku kertoa aiheesta tarkemmin?

abcd sanoi:
Mikäs tää tärinä juttu tosta Mach3 Turbosta on? :eek: Ei omani ainakaan tärise :(

No pistä paristo paikoilleen ja paina nappia ni johan tärrää. Jos sulla on siis tämä:

Liitteet

• images.jpg
    images.jpg
    2,3 KB · Katsottu: 491
Kaikkiko täällä käyttää noita höyliä turpanahkan ajeluun? :eek: Oon sitten joku ihmetapaus kun mulla on piliseivin partakone. Tarkempaa mallia en tiedä mutta tämmönen sininen missä on oranssi virtanappula ja vedenkestävä on tämä. Kätevä suihkussa ajella eikä imo ärsytä niin paljon ihoakaan sekä saa siistimmän jäljen kuin muuten ajellessa (vaikka ohjekirja väittääkin että ei muka tule niin siisti jälki märällä iholla). :kuola: Arkena tulee tällä ajeltua mutta sitten jos johonkin juhliin esimerkiks on menossa niin tulee höyläiltyä mak kolmosella kun saa aavistuksen verran paremman jäljen ehkä (vaikka ero kylläkin on oikeestaan olematon). Ja sitten arkenakin tulee ajeltua sillä mak kolmosella mutta ei kyllä naamasta.

onko tuo mach 3värinä oikeesti parempi kuin tuo mach3 karvalakki malli? jos on parempi, niin mikä siitä tekee paremman?

neutraali sanoi:
jos on parempi, niin mikä siitä tekee paremman?

No oisko se se värinä? :)

Kai se veistelee ne karvat paremmin poikki kun siinä on se nytkytys liike. Näinollen taas tarvitaan entistä vähemmän niitä vetoja kun ei jää aina jotain karvaa pystyyn. Ainakin vois kuvitella että se terä pureutuu siihen karvaan paremmin kun se nytkyttää. Yhtenäinen veto helposti vaan taivuttaa karvan terän alle.

neutraali sanoi:
onko tuo mach 3värinä oikeesti parempi kuin tuo mach3 karvalakki malli? jos on parempi, niin mikä siitä tekee paremman?

No ei ole, mutta se tärinä on hauska. :D Leikkausjäljessä en ole huomannut eroja, enkä pidä sitä värinää oikeastaan ikinä päällä, puoli vahingossa tuli ostettua.

Krusifiksi sanoi:
No ei ole, mutta se tärinä on hauska. :D Leikkausjäljessä en ole huomannut eroja, enkä pidä sitä värinää oikeastaan ikinä päällä, puoli vahingossa tuli ostettua.
no hyvä, eipähän tarvi seuraavaksi sitten tuollaista ostaa kun se on kuitenki kalliimpiki:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom