Teidän sheiverinne?

Gillette Fusion ..Tyytyväinen olen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosimiehet polttaa sytkällä pallikarvansa.

Fusion ja sitte kun niissä terät tylsyy niin että ei kehtoo naamaa ajaa niin vetelen niille genitaalialueet parikertaa vielä... muuten käytän genitaaleissa iha tommosia kertakäyttösiä

Käytössä välillä Gillette Fusion ja välillä Braun 360° Complete, parran sekä hiukset ajelen n. joka toinen päivä.

Ei oo halpa harrastus parranajo, mut mikäpä olis:)

Brauni oli aikanaa melko kallis investointi, siihen saa sillloin tällöin ostaa puhdistusyksikköön uuden kasetin ja teräverkonkin oon pariin kertaan uusinut. Pieni sänki tuollakin vehkeellä jää.

Pari kertaa reissussa ollessa oon lainannut kaverilta jotain "ukin perintökonetta", varmaankin ensimmäisiä kaksiteräsiä brauneja. Sillä ajotulos lähenteli päänahkassa vauvan pepun tuntua, päihittää oman uudemman hifi-version kevyesti:wtf:

Jos joskus vielä partaveitsen hankkis.. siistiikö täällä kukaan kaljuaan sellaisella, onnistuukohan omatoimisesti kuin helposti?

Höylä ja kone. Koneella ajalen harvemmin silloin kun ei jaksa raastaa naamaa höylällä. Sellainen vanha Phillips taitaa olla.

Pari kertaa reissussa ollessa oon lainannut kaverilta jotain "ukin perintökonetta", ?

Sarjassamme :urjo: lainata jonkun toisen partakonetta, mun mielestä melkein sama kuin lainaisi omaa hammasharjaa kaverille.

Itse ajelen näillä Bic 1 teräisillä. Sopivat minulle parhaiten niin pään kuin naamankin ajeluun. Eivät mene niin nopeasti tukkoon ajellessa kuin kolmiteräiset.

Itse käyttelen Gilletten M3 toistaiseksi. Sekä leukapuoleen että pään yläosaan.
Miten on Fusionin käyttäjät: Kannattako vaihtaa M3 pois ja ottaa Fusion?

Itse käyttelen Gilletten M3 toistaiseksi. Sekä leukapuoleen että pään yläosaan.
Miten on Fusionin käyttäjät: Kannattako vaihtaa M3 pois ja ottaa Fusion?
Mikäli kaljua sheivailet, vaihda ehdottomasti.Pysyy kauemmin terävänä ja ei mene samalla tavalla tukkoon.:rolleyes:Sama taitaa koskea myös partaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom