:D;)Aika hyvin. Ja sit sulla oli vielä se 70k e opintolainaa.. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:D;)Aika hyvin. Ja sit sulla oli vielä se 70k e opintolainaa.. :D
Mäkin tiesin vitun hyvin miten kierretään veroja, kunnes mut napattiin aamukahvilta viideksi viikoksi putkaan.
Multa vietiin puolen miltsin merenrantakämppä, sadantonnin auto ja kaikki arvotavara. Helmikuussa valmistuu esitutkinta.
Nyt oon Aasiassa tosiaan sen mun repun kanssa ja voin sanoa, että ei kaduta yhtään, olen oikeastaan tyytyväinen että jäin kiinni.
Stressi, työn ympärillä pyörivä elämä ei ole elämää, vaikka tienaisi kuinka. IMHO.
Tossa vähän tarinaa.
http://talousrikollinen.blogspot.com/
Ei se ole kerskumista, itse vertaisin sitä lähinnä uskovaisten kirkossa käymiseen.
Näitä paskanjauhajia jotka ei edes käsitä sitä millainen raha miljoona on riittää joka puussa ja joka oksalla.
Jos heistä alkaa välittää niin sitten palaa kyllä käpy hyvin äkkiä...
Että meitä köyhiä vituttais, saatana :curs:vaatimattomia me suomalaiset...
on bemaria jne...kämppiä..
ei siinä mitään,hyvä jos jotain kertynyt sukanvarteen,
mutta en ymmärrä miksi niistä pitää huudella!!!
Näitä paskanjauhajia jotka ei edes käsitä sitä millainen raha miljoona on riittää joka puussa ja joka oksalla.
Jos heistä alkaa välittää niin sitten palaa kyllä käpy hyvin äkkiä.
Tiedän kyllä miltä tuntuu se paine kun miettii joka päivä että mitä jos tästä yhtäkkiä joutuukin vuosiks linnaan.
Se on sitä, ja itse on tiet valittu.
Se että narahdit on vain asia mikä on pakko oppia hyväksymään, siitä ei pääse mihinkään.. Kaikki hyvä loppuu aikanaan ja kyllähän se on niin että kokemus opettaa, tsemiä:thumbs:
Että meitä köyhiä vituttais, saatana :curs:
vaatimattomia me suomalaiset...
Eikö se ole tämän ketjun idea, ei kai tätä pakko lukea?vaatimattomia me suomalaiset...
No ihan kaikki kannattaakin ottaa 100% tosissaan.
Penkkitreditkin on täynnä jos ei yli niin ainakin lähelle 200 kilon penkkaajia. ;) Ja jokainen näistä tienaa vähintään 4000 euroa per kk ja tuo ei tietenkään vielä sisällä mitään lisiä. ;) Omaisuuttakin on kertynyt enemmän mitä keskivertosuvulla ja sitärataa.
aivan, ja kuten otamme huomioon pakkiksen käyttäjämäärän ja tämän threadin vastaukset joita on 111, niin ei niitä rikkaita/varakkaita oo tällä palstalla todellakaan paljoa.
Eikö se ole tämän ketjun idea, ei kai tätä pakko lukea?
jooo!
normi suomalaisella on vaan omakotitalo ja -89 nissan sunny!!! perkeleen bemaristit!!!! :D
suomalaisten varallisuus on jännää: 250ke otetaan asuntolainaa heittämällä heti alkuunsa mutta 5ke on autosta liikaa. oli aika yllättävää kun kävi kävelyllä uudella omakotitaloalueella keksi-suomessa ja kattoi että mimmosia autoja ihmisillä oli pihassaan...
suomalaisten varallisuus on jännää: 250ke otetaan asuntolainaa heittämällä heti alkuunsa mutta 5ke on autosta liikaa.