Teidän omaisuutenne?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mäkin tiesin vitun hyvin miten kierretään veroja, kunnes mut napattiin aamukahvilta viideksi viikoksi putkaan.
Multa vietiin puolen miltsin merenrantakämppä, sadantonnin auto ja kaikki arvotavara. Helmikuussa valmistuu esitutkinta.

Nyt oon Aasiassa tosiaan sen mun repun kanssa ja voin sanoa, että ei kaduta yhtään, olen oikeastaan tyytyväinen että jäin kiinni.
Stressi, työn ympärillä pyörivä elämä ei ole elämää, vaikka tienaisi kuinka. IMHO.

Tossa vähän tarinaa.
http://talousrikollinen.blogspot.com/

Mielenkiintoista juttua. Kirja kannattais tosiaan kirjoittaa, varsinkin kun sulla vaikuttas olevan aikaa tällä hetkellä. :) Vaikkei sitä julkaisiskaan, niin pystys ite käymään läpi matkan varrella tapahtuneita asioita.
 
Kerrostalokolmio ja kaksio. Vuokrattuja
Metsää 70 hehtaaria
BMW 730d 2004
2007 rakennettu omakotitalo kehä ykkösen sisällä (josta velkaa paljon)
Kaunis malli vaimona :)
 
Ei se ole kerskumista, itse vertaisin sitä lähinnä uskovaisten kirkossa käymiseen.

Niimpä. Katselin blokiasi. Koitahan rauhottua siellä thaimaassa. Mene vaikka munkkiluostariin joksikin aikaa :)
 
Näitä paskanjauhajia jotka ei edes käsitä sitä millainen raha miljoona on riittää joka puussa ja joka oksalla.
Jos heistä alkaa välittää niin sitten palaa kyllä käpy hyvin äkkiä...

:hyvä: Kommenttini eivät koskeneet millään tavalla rahaa, vaan tapahtumia.

Ja tuosta miljoonan "suuruudesta". Itse olen sen verran elämäni alussa, etten ole kerennyt tienaamista aloittaa(opiskelut kesken). Sen verran läheltä olen päässyt menestystarinoita seuraamaan ja ko. henkilöitä haastattelemaan, että tiedän miljoonan olevan pieru saharassa. Jonkinlaisen kämpänhän sillä vasta saa ;)
 
vaatimattomia me suomalaiset...
on bemaria jne...kämppiä..
ei siinä mitään,hyvä jos jotain kertynyt sukanvarteen,
mutta en ymmärrä miksi niistä pitää huudella!!!
 
vaatimattomia me suomalaiset...
on bemaria jne...kämppiä..
ei siinä mitään,hyvä jos jotain kertynyt sukanvarteen,
mutta en ymmärrä miksi niistä pitää huudella!!!
Että meitä köyhiä vituttais, saatana :curs:
 
Näitä paskanjauhajia jotka ei edes käsitä sitä millainen raha miljoona on riittää joka puussa ja joka oksalla.
Jos heistä alkaa välittää niin sitten palaa kyllä käpy hyvin äkkiä.

Tiedän kyllä miltä tuntuu se paine kun miettii joka päivä että mitä jos tästä yhtäkkiä joutuukin vuosiks linnaan.
Se on sitä, ja itse on tiet valittu.

Se että narahdit on vain asia mikä on pakko oppia hyväksymään, siitä ei pääse mihinkään.. Kaikki hyvä loppuu aikanaan ja kyllähän se on niin että kokemus opettaa, tsemiä:thumbs:

On tässä aina se hyvä puoli, että kun kunnolla kosahtaa, niin voi aina ryhtyä konsultiksi. Onhan meill mm. Sungvist joka varmasti osaa konsultoida tietyissä asioissa erittäin hyvin.
 
Että meitä köyhiä vituttais, saatana :curs:


josku joku TOSI rikas sanoi: ettei tarvitse kertoa mitä mammonaa on kertynyt, toisin kun pintaliitäjillä/äkkirikkailla, joiden pitää julistaa kaikelle kansalle omaisuutensa!
 
vaatimattomia me suomalaiset...
on bemaria jne...kämppiä..
ei siinä mitään,hyvä jos jotain kertynyt sukanvarteen,
mutta en ymmärrä miksi niistä pitää huudella!!!

No ihan kaikki kannattaakin ottaa 100% tosissaan.

Penkkitreditkin on täynnä jos ei yli niin ainakin lähelle 200 kilon penkkaajia. ;) Ja jokainen näistä tienaa vähintään 4000 euroa per kk ja tuo ei tietenkään vielä sisällä mitään lisiä. ;) Omaisuuttakin on kertynyt enemmän mitä keskivertosuvulla ja sitärataa.
 
No ihan kaikki kannattaakin ottaa 100% tosissaan.

Penkkitreditkin on täynnä jos ei yli niin ainakin lähelle 200 kilon penkkaajia. ;) Ja jokainen näistä tienaa vähintään 4000 euroa per kk ja tuo ei tietenkään vielä sisällä mitään lisiä. ;) Omaisuuttakin on kertynyt enemmän mitä keskivertosuvulla ja sitärataa.

aivan, ja kuten otamme huomioon pakkiksen käyttäjämäärän ja tämän threadin vastaukset joita on 111, niin ei niitä rikkaita/varakkaita oo tällä palstalla todellakaan paljoa.
 
aivan, ja kuten otamme huomioon pakkiksen käyttäjämäärän ja tämän threadin vastaukset joita on 111, niin ei niitä rikkaita/varakkaita oo tällä palstalla todellakaan paljoa.


etusivun alalaidasta: Members: 39,694

eli 111 40000:sta on kyllä joo tosi kova prosentti :D (0,2%)
 
vaatimattomia me suomalaiset...
on bemaria jne...kämppiä..
ei siinä mitään,hyvä jos jotain kertynyt sukanvarteen,
mutta en ymmärrä miksi niistä pitää huudella!!!

jooo!

normi suomalaisella on vaan omakotitalo ja -89 nissan sunny!!! perkeleen bemaristit!!!! :D

suomalaisten varallisuus on jännää: 250ke otetaan asuntolainaa heittämällä heti alkuunsa mutta 5ke on autosta liikaa. oli aika yllättävää kun kävi kävelyllä uudella omakotitaloalueella keksi-suomessa ja kattoi että mimmosia autoja ihmisillä oli pihassaan...
 
jooo!

normi suomalaisella on vaan omakotitalo ja -89 nissan sunny!!! perkeleen bemaristit!!!! :D

suomalaisten varallisuus on jännää: 250ke otetaan asuntolainaa heittämällä heti alkuunsa mutta 5ke on autosta liikaa. oli aika yllättävää kun kävi kävelyllä uudella omakotitaloalueella keksi-suomessa ja kattoi että mimmosia autoja ihmisillä oli pihassaan...

Jep, tälle olen nauranut makeasti kun ajelee jonkun kaupungin varakkaamman osan ohi missä on vitunmoisia taloja JA PIHALLA SEISOO FARMARI KADETTI!!! :lol2:
 
vaatimattomia me suomalaiset...
on bemaria jne...kämppiä..
ei siinä mitään,hyvä jos jotain kertynyt sukanvarteen,
mutta en ymmärrä miksi niistä pitää huudella!!!


Juuri ylläolevan takia ;)

Ja koittaa kannustaa duunaria muuttamaan asennetta työhön, että elämässä ainut odottamisen arvoinen asia ei ole viikonloppu ja (mäyräkoira) ja kellokortin ulosleimaaminen.
 
Back
Ylös Bottom