Teidän omaisuutenne?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
noin 1500neliön rakennuksen (halli,asuintilat) 3500 neliötä maata (ei metsää vaan keskustasta). 6 autoa, Omaisuutta noin 100k irtaimistona.
Talouspuolesta ei tarvitse tietää muiden mitään. Eikä muuten enää mistään muustakaan..

Verottajan mukaan tulot 450euroa/kk..
 
muutaman vuoden vanha auto, pari kitaraa+vahvari muutama tonni raksarahaa ja puolivalmis talo. Kohta pitää vielä mennä ruikuttamaan pankista lainaa.
 
Eipä näihin ketjuihin taida paljon muut kirjoitella kun +-100 000€ varallisuuden omaavat. Oikeasti varakkaita ei kiinnosta julistaa omaisuuttaan ja toisaalta kunnolla velkaantunut ei ehkä edes avaa tätä ketjua.
 
noin 1500neliön rakennuksen (halli,asuintilat) 3500 neliötä maata (ei metsää vaan keskustasta). 6 autoa, Omaisuutta noin 100k irtaimistona.
Talouspuolesta ei tarvitse tietää muiden mitään. Eikä muuten enää mistään muustakaan..

Verottajan mukaan tulot 450euroa/kk..

No, kyllä verottaja korjaa tietonsa jossain vaiheessa :D

*Mistäs sitä saikaan nimimerkki Prayerin henkilötiedot???*
 
No, kyllä verottaja korjaa tietonsa jossain vaiheessa :D

*Mistäs sitä saikaan nimimerkki Prayerin henkilötiedot???*

Missä vaiheessa? Tätä ihmettelen suuresti...
Eipä näihin ketjuihin taida paljon muut kirjoitella kun +-100 000€ varallisuuden omaavat. Oikeasti varakkaita ei kiinnosta julistaa omaisuuttaan ja toisaalta kunnolla velkaantunut ei ehkä edes avaa tätä ketjua.

eikös tää ollutkin brassailu-thread?:D
 
Omaisuus on lähinnä joutavaa roinaa ja vanha auto. Noihin ja elämiseen on saanut hukattua 7v palkan ja päälle vielä pientä velkaa.
Välillä kyllä miettii että oishan sitä voinut järkevämminkin pelata nää asiat.:lol2::itku::lol2:
 
Missä vaiheessa? Tätä ihmettelen suuresti...

Siinä vaiheessa, kun joku kateellinen käräyttää sut. Jos aisat on hoidettu "lain hengessä" niin tuskin mitään hätää on. Vai mitä mieltä itse olet? Oletko mahdollisesti-joskus-ihan-vahingossa-epävirallisesti voinut oikaista mutkia?
 
Siinä vaiheessa, kun joku kateellinen käräyttää sut. Jos aisat on hoidettu "lain hengessä" niin tuskin mitään hätää on. Vai mitä mieltä itse olet? Oletko mahdollisesti-joskus-ihan-vahingossa-epävirallisesti voinut oikaista mutkia?

jos verotarkoitusta tarkoitat niin se on jo läpikäyty.
Mutta prayerillä ihan mukava potti 18 vuotiaaksi. Olet aloittanut aika nuorena ton rahanteon?

kun pääsin peruskoulusta--> pankkiin ja laina.

Siinäpä se aika pitkälti. Mutta tässäpä tämä minun osaltani, kertokaa muut omaisuuksistani, haluan kuulla:D

On todellakin olemassa keino kiertää verotus lähes kokonaan, toki jotain täytyy maksaa, jo näönkin vuoksi.
Tätä systeemiä käyttää lähipiirissäni 4 ihmistä. Vanhin heistä on käyttänyt sitä jo 7 vuotta.

Kuulostaa kyrvältä mutta en todellakaan aio kertoa miten se tehdään, sori..:piis:
 
Siinäpä se aika pitkälti. Mutta tässäpä tämä minun osaltani, kertokaa muut omaisuuksistani, haluan kuulla:D

On todellakin olemassa keino kiertää verotus lähes kokonaan, toki jotain täytyy maksaa, jo näönkin vuoksi.
Tätä systeemiä käyttää lähipiirissäni 4 ihmistä. Vanhin heistä on käyttänyt sitä jo 7 vuotta.

Kuulostaa kyrvältä mutta en todellakaan aio kertoa miten se tehdään, sori..:piis:

No mitäs haluaisit meidän kertovan sinulle sinun omaisuuksistasi? ;)

Nus Nus... Veroja et voi kiertää laillisesti mutta niitä voi tietyin toimin minimoida. Jos ja ilmeisesti kun toimit kumminkin lain sallimissa rajoissa, niin sehän vain osoittaa äärimmäistä järkevyyttä.:thumbs:
 
No mitäs haluaisit meidän kertovan sinulle sinun omaisuuksistasi? ;)

Nus Nus... Veroja et voi kiertää laillisesti mutta niitä voi tietyin toimin minimoida. Jos ja ilmeisesti kun toimit kumminkin lain sallimissa rajoissa, niin sehän vain osoittaa äärimmäistä järkevyyttä.:thumbs:

Minulle kaikki on laillista niin kauan kuin oma moraalini sen sallii..
Ja kun kyse on rahasta moraali antaa periksi vaikka kuinka paljon;)
 
Minulle kaikki on laillista niin kauan kuin oma moraalini sen sallii..
Ja kun kyse on rahasta moraali antaa periksi vaikka kuinka paljon;)

No mutta onnea valitsemallasi tiellä! Toivottavasti mikään ei mene pieleen. Luulen kumminkin, että tuota moraalin venytystä on moni muukin yrittänyt toisen enemmän ja toiset vähemmän laihoin tuloksin. Pitkällä tähtäimellä hommat tuppaavat kusahtamaan. Viimeistään siinä vaiheessa kun homma alkaa olemaan liian isoa. Edelleenkin edellyttäen, että toimitaan siellä harmaalla alueella eikä selkeästi laillisilla keinoilla.

Voit vaikka kysyä KukiHilliltä miten homma toimii...
 
Back
Ylös Bottom