Teidän omaisuutenne?

No mutta onnea valitsemallasi tiellä! Toivottavasti mikään ei mene pieleen. Luulen kumminkin, että tuota moraalin venytystä on moni muukin yrittänyt toisen enemmän ja toiset vähemmän laihoin tuloksin. Pitkällä tähtäimellä hommat tuppaavat kusahtamaan. Viimeistään siinä vaiheessa kun homma alkaa olemaan liian isoa. Edelleenkin edellyttäen, että toimitaan siellä harmaalla alueella eikä selkeästi laillisilla keinoilla.

Voit vaikka kysyä KukiHilliltä miten homma toimii...

Joo, älä huoli. Suunnitelma senkin varalle että kaikki kusee on jo olemassa. Jos jokin kusee ,asioiden määrä jotka voi yhdistää loppujen lopuksi minuun on vedetty niin minimiin että sanktiot ovat todellakin naurettavan pienet, eihän tämä systeemi täydellinen ole koska on tästä yksi jo onnistunut narahtamaan (evo:david:) mutta hänkin sai muistaakseni sitten lopulta sakkoja muistaakseni vain jonkun 7-8k vaikka hyöty oli miljoonatasoa.

Oma rahahan jokaisen loppujen lopuksi kiinni saa tai tappaa, siitä ei pääse mihinkään. Mutta nyt takaisin ihmisten omaisuuksiin, kiitos :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä mitä?! Eikös sulla businekset pyörineet suht hyvin vielä vähän aikaa sitten? Oli SL500:sta jne.

Ilmeisesti pyöri vähän liiankin hyvin?

Mäkin tiesin vitun hyvin miten kierretään veroja, kunnes mut napattiin aamukahvilta viideksi viikoksi putkaan.
Multa vietiin puolen miltsin merenrantakämppä, sadantonnin auto ja kaikki arvotavara. Helmikuussa valmistuu esitutkinta.

Nyt oon Aasiassa tosiaan sen mun repun kanssa ja voin sanoa, että ei kaduta yhtään, olen oikeastaan tyytyväinen että jäin kiinni.
Stressi, työn ympärillä pyörivä elämä ei ole elämää, vaikka tienaisi kuinka. IMHO.

Tossa vähän tarinaa.
http://talousrikollinen.blogspot.com/
 
Mäkin tiesin vitun hyvin miten kierretään veroja, kunnes mut napattiin aamukahvilta viideksi viikoksi putkaan.
Multa vietiin puolen miltsin merenrantakämppä, sadantonnin auto ja kaikki arvotavara. Helmikuussa valmistuu esitutkinta.

Nyt oon Aasiassa tosiaan sen mun repun kanssa ja voin sanoa, että ei kaduta yhtään, olen oikeastaan tyytyväinen että jäin kiinni.
Stressi, työn ympärillä pyörivä elämä ei ole elämää, vaikka tienaisi kuinka. IMHO.

Tossa vähän tarinaa.
http://talousrikollinen.blogspot.com/

Otan osaa,taidan tietää tapauksesi.
Paskasti siinä kävi, oli muuten viedä koko juttu pari kaveriakin mukanaan, et ollut yksin siinä hommassa.

Näin voi käydä, mutta sen kanssa on elettävä.
 
No onneksi Suomen valtio ei laske kenenkään kansalaisen moraalin varaan yhtikäs mitään. Jos se jostain pitää tarkkaa kirjaa, niin veroista.

Itse en lähtisi kerskumaan internet-foorumeille tai blogeille rikoksistani (jos sellaisia olisi). Itseasiassa sellainen on aika tyhmää, ihan vaikka mitään moraalia ei olisikaan. :rolleyes:
 
No onneksi Suomen valtio ei laske kenenkään kansalaisen moraalin varaan yhtikäs mitään. Jos se jostain pitää tarkkaa kirjaa, niin veroista.

Itse en lähtisi kerskumaan internet-foorumeille tai blogeille rikoksistani (jos sellaisia olisi). Itseasiassa sellainen on aika tyhmää, ihan vaikka mitään moraalia ei olisikaan. :rolleyes:

Ei se ole kerskumista, itse vertaisin sitä lähinnä uskovaisten kirkossa käymiseen.
Kirjoittamalla kävin asioita läpi ja sain joitain pois harteilta, joista on omantunnon tuskia.
 
:ot: muute KukiHilli kirjota kirja, Toi blogi on jotain ihan älyttömän koukuttavaa, luin yhen jutun, ja huomasin varmaa 2 h myöhemmin, että oon lukenu kaikki. Internetin ehdottomasti paras Blogi. By Far.

Voittaa jotku juoppohullunpäiväkirjat niin satanolla.
 
Oma auto, vuosimallia -91. :P
Muutama tonni tilillä makaamassa.
Muutama satanen kotona piilossa.
Parilla tonnilla sijoituskultaa.
Tarpeeksi elektroniikkaa.
 
:ot: muute KukiHilli kirjota kirja, Toi blogi on jotain ihan älyttömän koukuttavaa, luin yhen jutun, ja huomasin varmaa 2 h myöhemmin, että oon lukenu kaikki. Internetin ehdottomasti paras Blogi. By Far.

Voittaa jotku juoppohullunpäiväkirjat niin satanolla.

Kiitos palautteesta, olitkin ensimmäinen :)
 
Oon niin paska kyllä lukemaan mitään että jos minä jaksan jonkun jutun kokonaan lukea niin se on hyvä ja täytyy sanoa että tuo KukiHillin blogi on ihan törkeen hyvä. Kirjota kirja ja ota rahat pois. Aikalailla tapahtumia on miehen elämään mahtunu etten sanois. :)
 
Sitä mahdollista kirjan kirjoittamista tai ainakin julkaisua kannattaa miettiä tarkasti ettei mahdollisesti julkaise vielä syyteoikeuden alaisia juttuja. Varsinkin kun ilmeisesti hra. hikikulli aikoo viettää hissun kissun vaapula vissun vielä tovin.
 
Kiitos palautteesta, olitkin ensimmäinen :)

Mä voin antaa vähä lisää palautetta. Luin itsekin muutaman ekan jutun kunnes tajusin, että v*ttu mitä bullshittiä(satunnaisotannat tukivat mielikuvaa). Mielikuvitusta ainakin riittää.

Ja jos blogin nimi on Talousrikollisen tarina, niin vois olla asiallista käsitellä aihetta edes jossain muussakin tekstissä kuin ensimmäisessä. Tekstisihän kertovat pelkästään kännisekoiluista ja kaikesta muusta rikollisuudesta paitsi talousrikoksista.

Noh, sai tekstisi minut sentään hymyilemään, nimittäin kun mietin oletko ollut selvinpäin noita kirjoittaessasi.
 
Mä voin antaa vähä lisää palautetta. Luin itsekin muutaman ekan jutun kunnes tajusin, että v*ttu mitä bullshittiä(satunnaisotannat tukivat mielikuvaa). Mielikuvitusta ainakin riittää.

Ja jos blogin nimi on Talousrikollisen tarina, niin vois olla asiallista käsitellä aihetta edes jossain muussakin tekstissä kuin ensimmäisessä. Tekstisihän kertovat pelkästään kännisekoiluista ja kaikesta muusta rikollisuudesta paitsi talousrikoksista.

Noh, sai tekstisi minut sentään hymyilemään, nimittäin kun mietin oletko ollut selvinpäin noita kirjoittaessasi.

Olen talousrikollinen ja se kertoo mun tarinan, joten eikös nimi ole silloin "talousrikollisen tarina"?
Osa on selvinpäin kirjoitettu ja osa päissään.
Hölmöilty on, sen takia tässä suollan noita juttuja ulos, että pystyisi ehkä kääntämään uuden lehden elämässä ja käyttäytymään fiksusti, sekä tekemään parempia ratkaisuja kuin aikaisemmin.

Tottakai kaikki on mielikuvituksen tuotetta jos joku virallinen taho kysyy. ;)
Esimerkiksi Marco Casagrande oli Haagissa kirjansa takia, koska se on omaelämänkerta ja täynnä Marcon tekemiä sotarikoksia.
Ei saanut tuomiota.

Kiitos negatiivisestakin palautteesta ja tsemppiä tälle vuodelle. :kippis1:
 
Olen talousrikollinen ja se kertoo mun tarinan, joten eikös nimi ole silloin "talousrikollisen tarina"?
Osa on selvinpäin kirjoitettu ja osa päissään.
Hölmöilty on, sen takia tässä suollan noita juttuja ulos, että pystyisi ehkä kääntämään uuden lehden elämässä ja käyttäytymään fiksusti, sekä tekemään parempia ratkaisuja kuin aikaisemmin.

Tottakai kaikki on mielikuvituksen tuotetta jos joku virallinen taho kysyy. ;)
Esimerkiksi Marco Casagrande oli Haagissa kirjansa takia, koska se on omaelämänkerta ja täynnä Marcon tekemiä sotarikoksia.
Ei saanut tuomiota.

Kiitos negatiivisestakin palautteesta ja tsemppiä tälle vuodelle. :kippis1:

Näitä paskanjauhajia jotka ei edes käsitä sitä millainen raha miljoona on riittää joka puussa ja joka oksalla.
Jos heistä alkaa välittää niin sitten palaa kyllä käpy hyvin äkkiä.

Tiedän kyllä miltä tuntuu se paine kun miettii joka päivä että mitä jos tästä yhtäkkiä joutuukin vuosiks linnaan.
Se on sitä, ja itse on tiet valittu.

Se että narahdit on vain asia mikä on pakko oppia hyväksymään, siitä ei pääse mihinkään.. Kaikki hyvä loppuu aikanaan ja kyllähän se on niin että kokemus opettaa, tsemiä:thumbs:
 
- OKT-talo piharakennuksineen 1.5ha merenrantatontilla
- 200 m^2 jugend kerrostalo-osake helsingin ydinkeskustassa merinäkymin
- 5ha saari Porvoon saaristossa rakennuksineen
- 3kpl autoja
- Purjevene ja 250hp Bayliner
- 100 m^2 mökki Levillä
- osakkeita ja talletuksia yli 4 000 000€

Siinäpä se eipä paljoa muuta tarvitse.
 
HikiKullin jutut luettu läpi, kohtuu sairasta menoa..
 
Täytyy kyllä nostaa hattua, kun katsoo miten nuoria "rikkaita" täällä on.
Kaikillahan on mahdollisuus rikastumiseen. Harvalla vain munaa lähteä sitä toteuttamaan.
Toisille taas se maallinen mammona ei ole se mitä elämältään haluaa.

Ja, jottei menis ihan ohi aiheen:

-Mazda 323F 1.8 GT -90 :D
-Hifiä jonnin verran
-Kaikkea enemmän ja vähemmän tärkeää roinaa, mikä ei ole mainitsemisen arvoista
 
- OKT-talo piharakennuksineen 1.5ha merenrantatontilla
- 200 m^2 jugend kerrostalo-osake helsingin ydinkeskustassa merinäkymin
- 5ha saari Porvoon saaristossa rakennuksineen
- 3kpl autoja
- Purjevene ja 250hp Bayliner
- 100 m^2 mökki Levillä
- osakkeita ja talletuksia yli 4 000 000€

Siinäpä se eipä paljoa muuta tarvitse.

Aika hyvin. Ja sit sulla oli vielä se 70k e opintolainaa.. :D
 
:ot: muute KukiHilli kirjota kirja, Toi blogi on jotain ihan älyttömän koukuttavaa, luin yhen jutun, ja huomasin varmaa 2 h myöhemmin, että oon lukenu kaikki. Internetin ehdottomasti paras Blogi. By Far.

Voittaa jotku juoppohullunpäiväkirjat niin satanolla.
Sanoppa muuta. Luin ekan ja kohta huomasin että olin lukenu kaikki ja kouluhommat jälleen tekemättä...:jahas: KukiHillillissä on kyllä kirjoittajan vikaa!
 
Back
Ylös Bottom