Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite käytän tehonlisääjiä aina aamutreeneissä. Craze potkii todella hyvin. Salilta ei huvita lähteä pois. Mielessä tuntuu, että kyl jaksaa vielä painaa ainaki 5 toistoo mutta todellisuudessa ei enää liikahda painot.
Jotenkin toi craze tuntuis vaikuttavan aivoihin tosi hyvin. Mulla ainaki tulee tosi hyvä fiilis ja tuntuu, että olisin voittamaton. Sit seuraavan päivän yleensä paikat iha paskana, ku reenannu iha liikaa :/

edit:
Tosin mua auttaa tosi paljon seki, ku kuuntelen ja ajattelen Arskan puheit.
"It is important to have fun in life, of course. But when you're out there partying, horsing around, someone out there at the same time is working hard. Someone is getting smarter and someone is winning. Just remember that."

"You cant be paralyzed by the fear of failure, or you would never push yourself. You keep pushing yourself because you believe in yourself and in your vision and you know that its the right thing to do, and success will come. So dont be afraid to fail!"

"It is the mind actually creates the body and the mind that makes you work out for five hours a day it is the mind that visualizes all how the ought to look like as the finished product."

ja sit Lance Armstrongilt:
"Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever."

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ite käytän tehonlisääjiä aina aamutreeneissä. Craze potkii todella hyvin. Salilta ei huvita lähteä pois. Mielessä tuntuu, että kyl jaksaa vielä painaa ainaki 5 toistoo mutta todellisuudessa ei enää liikahda painot.
Jotenkin toi craze tuntuis vaikuttavan aivoihin tosi hyvin. Mulla ainaki tulee tosi hyvä fiilis ja tuntuu, että olisin voittamaton. Sit seuraavan päivän yleensä paikat iha paskana, ku reenannu iha liikaa :/

edit:
Tosin mua auttaa tosi paljon seki, ku kuuntelen ja ajattelen Arskan puheit.
"It is important to have fun in life, of course. But when you're out there partying, horsing around, someone out there at the same time is working hard. Someone is getting smarter and someone is winning. Just remember that."

"You cant be paralyzed by the fear of failure, or you would never push yourself. You keep pushing yourself because you believe in yourself and in your vision and you know that its the right thing to do, and success will come. So dont be afraid to fail!"

"It is the mind actually creates the body and the mind that makes you work out for five hours a day it is the mind that visualizes all how the ought to look like as the finished product."

ja sit Lance Armstrongilt:
"Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever."

Samaa olen huomannut. Nyt 3vk. tramalin käytön lopetuksesta (taas!!) ja vihjeeksi, että tuo vie mennessään tramalin lopetuksen aiheuttaman vitututuksen ja masennuksen.
Pitäisi varmaan ottaa joka aamu Crazea, että pääsee aamuisin käyntiin.

Se on sitte oikeesti aika hurjaa ainetta, alota puolella annoksella tai muuten tulee oloja.

Mulla on muistaakseni ollut sitä ykkösversiota joskus. Ja muistaakseni silloin kehuin sitä, käveli 90 min eikä ees tienny kävelleensä. :D

Rocket fuelia kokeilleena totean että DMAA ei sovi meikäläiselle. Hyvin potkii mutta yöunet menee kokonaan. Nyt nurkissa lojuis pari 25 gramman pussia puhdasta DMAAta, miten helvetissä näistä pääsis eroon, tuossa kun on kevyet tuhat 25mg pikkuannosta per pussi

25 Gram
Alkuperämaa: Kiina
99.4% 1,3-dimethylamylamine
Valmistettu tammikuussa 2012

Hyvää tavaraa tuo muscletechin neurocore. Tänään duunin jälkeen oli kauheen väsynyt ja meinasin jättää salin väliin tai korkeintaan käydä tekemässä kevyen reenin. Tuota kun sitte tempas niin ei, sitähä mentiin innokkaasti etukyykkyä tekemään. Hyvää staffia kyllä on.

Tulipahan sitten kuitenkin ostettua palkkari- ja roheiinitilauksen kylkeen lataria... Purnukan Maniaa otin. Pump3d purkki loppunee ensi viikolla hyllystä, crazea ja crackia vielä puoli purkkia jäljellä. Kuuluvat jo alkurutiineihin salille menoon niin eihän noista eroon pääse. :evil:

Pamahti pari purkkia Oxyja postiluukusta, pitääpä huomenna aloitella toinen. Onko positiivisia kokemuksia ihan purkin annostusohjeilla, vai kannattaako korottaa jossain vaiheessa? Nythän tuossa on että yksi aamulla ja kolmannen päivän jälkeen yksi myös pari tuntia heräämisen jälkeen.

Mistä tilasit ? Mulle riitti se 2 /päivä ja nälkä ainakin pysy kaukana..

On kyllä toi dexaprine v2 kovaa kamaa. Nyt alkaa jo pikkusen tottua tuohon puoleen tablettiin. Käsien tärinää ei ole enää ja ei tule niin voimakasta horkkaakaan. Nälkä ei kyllä ole ollut kertaakaan, joten dietille ihan ehdoton tuote. Jack3din kanssa en kyllä ota enään kertaakaan. Nosti verenpaineet 120-130 yläpaineista -> 150-160 Nytkun ei oo jaskaa ottanut perjantain jälkeen on paineet normalisoitunut tuohon 130 yläpaineille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On kyllä toi dexaprine v2 kovaa kamaa. Nyt alkaa jo pikkusen tottua tuohon puoleen tablettiin. Käsien tärinää ei ole enää ja ei tule niin voimakasta horkkaakaan. Nälkä ei kyllä ole ollut kertaakaan, joten dietille ihan ehdoton tuote. Jack3din kanssa en kyllä ota enään kertaakaan. Nosti verenpaineet 120-130 yläpaineista -> 150-160 Nytkun ei oo jaskaa ottanut perjantain jälkeen on paineet normalisoitunut tuohon 130 yläpaineille.

Pikkuhiljaa voisi alkaa miettimiään, että onkohan noiden vetäminen kovinkaan fiksua? Ennen vannoin DMAA:n ja kofeiinin + muiden hifistelyPWO:ttien nimeen, mutta todellisuudessa aivan älytöntä rahan haaskausta ja eivät nuo kehollekaan hyvää tee.... Ts. lopulta toleranssi alkoi olla niin suurta, että vaikutukset alkoivat olla negatiivisia. Nyt pärjään vallan mainiosti kreatiinilla ja beta-alaniinilla. Tuli vain noista verenpaineista mieleen...

Pikkuhiljaa voisi alkaa miettimiään, että onkohan noiden vetäminen kovinkaan fiksua? Ennen vannoin DMAA:n ja kofeiinin + muiden hifistelyPWO:ttien nimeen, mutta todellisuudessa aivan älytöntä rahan haaskausta ja eivät nuo kehollekaan hyvää tee.... Ts. lopulta toleranssi alkoi olla niin suurta, että vaikutukset alkoivat olla negatiivisia. Nyt pärjään vallan mainiosti kreatiinilla ja beta-alaniinilla. Tuli vain noista verenpaineista mieleen...

Niinkuin tuossa sanoin, etten ota enää jack3din enkä kyllä muunkaan dmaa tuotteen kanssa. Ja nyt on paineet normalisoituneet kun en oo jack3d ottanut perjantain jälkeen. Dexaprinee kylläkin joka päivä sen puol tbl. Jaskaa käytettäessä oon huomannut lieviä paineen nousuja, mutten koskaan tonne 150-160 systolisiin arvoihin niin päättelin että yhessä nuo ei oo kovin hyvä juttu. En nyt tiedä onko rahan haaskausta, ainakin dieetillä ja aamureeneissä ihan ehotonta kamaa. Ja kun seuraa paineita ja käypi verikokeissa säännöllisesti niin miksi ei? Jos paineet alkaa olee pysyvästi koholla niin sitten pitää taukoo ja käyp lääkärissä. Suosittelen kyllä noiden verenpaineiden seurantaa jos käyttää noita dmaa tuotteita ja varsinkin jos käyttää pidempään ja usein.

Zone-sarja -42%
Crazesta vähän lisää kommenttia. Vetäsin n. 30min ennen treeniä 3 scooppia ( tolet varmaankin kasvanut niin uskals ottaa enemmän. ) ja jakso helvetin hyvin, eikä millään halunnut lähteä salilta pois. Mainittakoon myös se, että otin crazen 20:00 ja nukkumaan menin 24:00 ja nukuin paremmin kun aikoihin !

3 vkoa olen nyt käyttänyt Dexaprine v2:sta ja päätin lopettaa sen toistaiseksi. En siksi että tuotteessa olisi sen kummempaa vikaa vaan sen takia että että enää ei toimi tuo Craze samalla tavalla kuin ennen.

Olen järkeillyt että 3 vkoa päivittäin Dexaprinea on nostattanut toleranssini aivan tolkuttoman korkealla koska Craze ja Dexaprine sisältävät osittain samoja vaikuttavia aineita (ainakin fenyylietyyliamiini ja N,N-dietyylifenyylietyyliamiini).

Tulin siihen tulokseen että mielummin diettaan vähemmän tehokkaasti ja treenailen täydellä teholla suosikki boosterin avustuksella kuin päinvastoin.

Onko kukaan muu kokenut vastaavaa? (Siis että päivittäinen Dexaprinen käyttö aiheuttaa sen että Crazesta ei enää saa paljoa irti).

onhan se selvä et teho hiipuu näistä boostereista jossain vaihteessa.. Mulla Dexaprine v1 ei parilla tabulla tehoa mitn ja muutenkin se on melko katabolinen+ saattaa vaikuttaa ( negatiivisesti oman kilpirauhasen toimintaan. Graze on ainoa tähän astisista josta olen todennut vaikutusta ku harvoin ottaa ja extra annoksella.. tyhjään vatsaan

onhan se selvä et teho hiipuu näistä boostereista jossain vaihteessa..

Kyllä mutta säästeliäällä käytöllä boosterit pysyvät tehokkaampina pidempään. Jälkeenpäin kun omaa tilannettani ajattelen niin tuohan kuulostaa aivan itsestään selvältä. En vain tullut ajatelleeksi aloittaessani Dexaprine v2:en käytön että se kehittää toleranssin myös Crazeen.

Nyt Dexaprine jätetty siis pois ja myöskin aion olla ilman Crazea vähän aikaa. Sitten kun toleranssi on pudonnut niin Craze takaisin kuvioihin.

Tänään muuten ollut veto pois ja aivan helvetin laiska fiilis kun eilen lopetin tuon Dexprinen 3vkon jälkeen. Kroppa selkeästi vähän ihmeissään kun on jäänyt ilman päivittäistä stimulanttiannostaan. :D Tämä ei tullut mitenkään yllätyksenä. Osasin kyllä tätä odottaa. Varmaankin menen aika aikaisin nukkumaan. :)

Back
Ylös Bottom