Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Otin pari mitallista Napalm-nimistä boosteria tuossa yksi viikonloppu, vähän niin kuin viinan korvikkeeksi kun olin autolla liikenteessä että jaksaisi olla seurallinen. Käsittääkseni perus DMAA-boosteri. Hyvinhän se piristi, mutta hitto että tuli kiusallinen tilanne kun vein myöhemmin erään naisen kotiin. Himot oli huipussaan, mutta alakerrassa ei tapahtunut mitään vaikka kuinka yritti. Vielä seuraavana aamunakaan ei viisari värähtänyt, vaikka otin tuota Napalmia joskus klo 20-21 illalla. Yritä siinä nyt sitten selittää asiasta tietämättömälle naiselle, että ei johdu naisesta vaan sellaisesta yhdestä lisäravinteesta. Eikä se voinut johtua mistään muusta kuin tuosta, koska ikinä ennen ei ole noin käynyt eikä sen jälkeenkään.

Joillainhan boosterit vaikuttaa vissiin päinvastaisestikin, mutta tässä nyt ainakin yksi varoittava esimerkki, että jos on jotain petihommia tiedossa niin kannattaa kahdesti harkita boosterin käyttöä piristeenä :) Pump3dia olen tuota ennen käyttänyt, mutta en tiedä vaikuttaako se samalla tavalla koska olen aina ennen aamutreeniä ottanut sitä.

Otin pari mitallista Napalm-nimistä boosteria tuossa yksi viikonloppu, vähän niin kuin viinan korvikkeeksi kun olin autolla liikenteessä että jaksaisi olla seurallinen. Käsittääkseni perus DMAA-boosteri. Hyvinhän se piristi, mutta hitto että tuli kiusallinen tilanne kun vein myöhemmin erään naisen kotiin. Himot oli huipussaan, mutta alakerrassa ei tapahtunut mitään vaikka kuinka yritti. Vielä seuraavana aamunakaan ei viisari värähtänyt, vaikka otin tuota Napalmia joskus klo 20-21 illalla. Yritä siinä nyt sitten selittää asiasta tietämättömälle naiselle, että ei johdu naisesta vaan sellaisesta yhdestä lisäravinteesta. Eikä se voinut johtua mistään muusta kuin tuosta, koska ikinä ennen ei ole noin käynyt eikä sen jälkeenkään.

Joillainhan boosterit vaikuttaa vissiin päinvastaisestikin, mutta tässä nyt ainakin yksi varoittava esimerkki, että jos on jotain petihommia tiedossa niin kannattaa kahdesti harkita boosterin käyttöä piristeenä :) Pump3dia olen tuota ennen käyttänyt, mutta en tiedä vaikuttaako se samalla tavalla koska olen aina ennen aamutreeniä ottanut sitä.

Joo tuo sama ominaisuus on myös jack3dssa... Kyllä siihen peliin eloa saa, mutta vaati selvästi enemmän virikkeitä. Tuota tapahtuu myös parilla muulla buusterilla. Ei tosiaan kannata buustailla, jos ei ole varma että eukon huulet toimii.

Kreatiini onkin ihan toinen juttu. En tiedä onko placebon tekosia, mutta tuntuu että kreatiinin tankkausjakson aikana vehkeestä tulee kovempi.

Ulkomaisilla forumeilla on paljon keskustelua tosta "stim dick"-efektistä, jota jotkut boosterit aiheuttaa joillekin.

joo tota se napalmi tekee

Kyllähän se aika katkaravuksi vetäsee tuo napalm, mutta se energia ja voima mikä siitä uhkuu...siis napalmista....ja ehkä myös herätetystä katkiksesta :D

Kokeilin tänään puolikkaan tai oikeastaan noin 0,4 napin tuota dexaprineä v2(hieman puolittaminen epäonnistui). Aika hype olo tuli ja eipä ole ollut nälkä koko päivänä vaikka suht tiukalla ravinnolla olen. En sit tiedä et johtuuko tuosta mutta eilen oli lihaksissa jumeja ja tänään on ollut noissa jumi paikoissa outoa kihelmöintiä/puutumista joka hiljakseen väheni. Nyt varmaan alkaa tuon vaikutus loppua sillä nyt iskee väsymys päälle. Mutta eipä tarvitse kokonaista ottaa ainakaan ihan heti sillä varsin hype olon tekee jo puolikaskin.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kertokaas jotain luotettavia ja halpoja ulkolaisia nettisaitteja mistä saisi esim. OxyElite Prota tilattua ? Jos jollain vaan on kokemusta ?

Joku diilas tuota eräällä toisella suomalaisella forumilla. Oli ilmeisesti hamstrannut sitä ihan enempi kun lupasi hinnan putoavan sitä mukaa kun mitä enempi tilaa.

Nyt on parit viime treenit mennyt Crazen uuden maun, berry lemonade, siivittämänä. Ihan ok makuista muuten mutta mennyt vähän överiksi tuon sitruunan kanssa. On nimittäin turhan hapanta omaan makuuni. Kyllä tämä alas kuitenkin menee ongelmitta Jännästi maistuu vähän simalle.

Vastedes pitäydyn candy grape -maussa, joka on mielestäni ihan hyvän makuista. Kannattaa kokeilla tuota berry lemonadea jos ei candy grape miellytä (niinkuin moni täällä on kirjoittanut).

Tuo Napalm fruit punch makuna on aika erikoinen. Ei niinkään maultaan vaan kun heittää 1scoopin verran sheikkeriin ja alkaa ravistaa niin väri on ekana crazen candyn ja hetken päästän se muuttuu punaiseksi.... vähän kuin tapahtuisi "räjähdys"

Sekoittuvuus totaalisen huono verrattuna Napalmin lemon lime makuun joka on taivaallinen ja ei jää kokkareita edes nimeksi.. Fruittia kun tunkee niin jää älyttömästi kokkareita.
Tosin ei tällä niin väliä kun ei edes enää myydä suomen kylillä..stana!!!!

Tuo Napalm fruit punch makuna on aika erikoinen. Ei niinkään maultaan vaan kun heittää 1scoopin verran sheikkeriin ja alkaa ravistaa niin väri on ekana crazen candyn ja hetken päästän se muuttuu punaiseksi.... vähän kuin tapahtuisi "räjähdys"

Sekoittuvuus totaalisen huono verrattuna Napalmin lemon lime makuun joka on taivaallinen ja ei jää kokkareita edes nimeksi.. Fruittia kun tunkee niin jää älyttömästi kokkareita.
Tosin ei tällä niin väliä kun ei edes enää myydä suomen kylillä..stana!!!!

Miten jengi voi vetää tota napalmia ? Sehän on ihan hirveetä schaissea. Fruit punch makunakin oli sellainen että ku näin jälkeenpäin ajattelee nii ei oo kaukana etteikö oksennus tulisi.

Fruit punch makunakin oli sellainen että ku näin jälkeenpäin ajattelee nii ei oo kaukana etteikö oksennus tulisi.
Tähän ihan helvetin iso komppaus. Mulla on vieläkin traumoja siitä, kun vedin pönikällisen Ultimate Nutritionin laturia, joka maistui tuolta.

Voisin tilata tuota dexaprinea. On mukavaa olla sairaan levoton.

Pamahti pari purkkia Oxyja postiluukusta, pitääpä huomenna aloitella toinen. Onko positiivisia kokemuksia ihan purkin annostusohjeilla, vai kannattaako korottaa jossain vaiheessa? Nythän tuossa on että yksi aamulla ja kolmannen päivän jälkeen yksi myös pari tuntia heräämisen jälkeen.

Back
Ylös Bottom