Hulluhärkä1
Banned
No anna nyt hyvä mies mennä vaan. Sarkasmia se oli :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No anna nyt hyvä mies mennä vaan. Sarkasmia se oli :D
Otin pari mitallista Napalm-nimistä boosteria tuossa yksi viikonloppu, vähän niin kuin viinan korvikkeeksi kun olin autolla liikenteessä että jaksaisi olla seurallinen. Käsittääkseni perus DMAA-boosteri. Hyvinhän se piristi, mutta hitto että tuli kiusallinen tilanne kun vein myöhemmin erään naisen kotiin. Himot oli huipussaan, mutta alakerrassa ei tapahtunut mitään vaikka kuinka yritti. Vielä seuraavana aamunakaan ei viisari värähtänyt, vaikka otin tuota Napalmia joskus klo 20-21 illalla. Yritä siinä nyt sitten selittää asiasta tietämättömälle naiselle, että ei johdu naisesta vaan sellaisesta yhdestä lisäravinteesta. Eikä se voinut johtua mistään muusta kuin tuosta, koska ikinä ennen ei ole noin käynyt eikä sen jälkeenkään.
Joillainhan boosterit vaikuttaa vissiin päinvastaisestikin, mutta tässä nyt ainakin yksi varoittava esimerkki, että jos on jotain petihommia tiedossa niin kannattaa kahdesti harkita boosterin käyttöä piristeenä Pump3dia olen tuota ennen käyttänyt, mutta en tiedä vaikuttaako se samalla tavalla koska olen aina ennen aamutreeniä ottanut sitä.
Otin pari mitallista Napalm-nimistä boosteria tuossa yksi viikonloppu, vähän niin kuin viinan korvikkeeksi kun olin autolla liikenteessä että jaksaisi olla seurallinen. Käsittääkseni perus DMAA-boosteri. Hyvinhän se piristi, mutta hitto että tuli kiusallinen tilanne kun vein myöhemmin erään naisen kotiin. Himot oli huipussaan, mutta alakerrassa ei tapahtunut mitään vaikka kuinka yritti. Vielä seuraavana aamunakaan ei viisari värähtänyt, vaikka otin tuota Napalmia joskus klo 20-21 illalla. Yritä siinä nyt sitten selittää asiasta tietämättömälle naiselle, että ei johdu naisesta vaan sellaisesta yhdestä lisäravinteesta. Eikä se voinut johtua mistään muusta kuin tuosta, koska ikinä ennen ei ole noin käynyt eikä sen jälkeenkään.
Joillainhan boosterit vaikuttaa vissiin päinvastaisestikin, mutta tässä nyt ainakin yksi varoittava esimerkki, että jos on jotain petihommia tiedossa niin kannattaa kahdesti harkita boosterin käyttöä piristeenä Pump3dia olen tuota ennen käyttänyt, mutta en tiedä vaikuttaako se samalla tavalla koska olen aina ennen aamutreeniä ottanut sitä.
Mihinköhän tuo perustuu?
Kertokaas jotain luotettavia ja halpoja ulkolaisia nettisaitteja mistä saisi esim. OxyElite Prota tilattua ? Jos jollain vaan on kokemusta ?
Tuo Napalm fruit punch makuna on aika erikoinen. Ei niinkään maultaan vaan kun heittää 1scoopin verran sheikkeriin ja alkaa ravistaa niin väri on ekana crazen candyn ja hetken päästän se muuttuu punaiseksi.... vähän kuin tapahtuisi "räjähdys"
Sekoittuvuus totaalisen huono verrattuna Napalmin lemon lime makuun joka on taivaallinen ja ei jää kokkareita edes nimeksi.. Fruittia kun tunkee niin jää älyttömästi kokkareita.
Tosin ei tällä niin väliä kun ei edes enää myydä suomen kylillä..stana!!!!
Tähän ihan helvetin iso komppaus. Mulla on vieläkin traumoja siitä, kun vedin pönikällisen Ultimate Nutritionin laturia, joka maistui tuolta.Fruit punch makunakin oli sellainen että ku näin jälkeenpäin ajattelee nii ei oo kaukana etteikö oksennus tulisi.
Se on sitte oikeesti aika hurjaa ainetta, alota puolella annoksella tai muuten tulee oloja.Voisin tilata tuota dexaprinea. On mukavaa olla sairaan levoton.