Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
stimulantteja en suosi mut jos käyttää niin järki mukana, parhaimman hyödyn ja ilon saa kun ei jatkuvasti ole kiskomassa niitä. Ottaa silloin kun "oikeasti" on sille tarvetta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lähtökohtaisesti parhaan hyödyn ja vähimmät haitat stimulanteista tietysti saa mahdollisimman harvoin käyttämällä, esim. boosterina.

Jos on diettaus/rasvanpolttomielessä liikkeellä ja aikoo käyttää stimulanttia (esim. Dexaprine, efedriini yms.) apuna niin se kyllä vaatii valitettavasti pidemmän jakson päivittäistä käyttöä että ko. aineesta olisi apua itse asiaan.

Zone-sarja -42%
aivan sitähä tässä olen jauhanut... efekin pitemmällä aikavälillä melko huono ratkaisu monelle ynm. clenut jne.. Mutta tämä väärä osio näillä lääkkeille.

crazea vai ST:n creatine complete hc?

Uskallanko ostaa ja käyttää crazea ku sehän vissii antaa positiivisen huumetestissä? Vai antaako? Mulla on aika ehdoton työnantaja, nollatoleranssi viinan ja huumeiden suhteen. Jos kuset testin positiiviseks --> kenkää.

Mites toi star nutritionin creatine complete hardcore? Onko kokemuksia ja toimiiko? Mikä olisi paras ja tehokkain boosteri millä ei ole "kyseenalaista" mainetta? Onko sellaista? Pitääkö vaan tyytyä kahviin ja perus kreatiiniin? :P

Tietysti hyviä ja huonoja aineita on yhtä paljon kuin käyttäjiäkin ja mielipiteet vaihtelee. Tarkoitus olisi saada boosti salille ilman amfetamiinin sukuisia aineita ja haluan lempiä naistani kovalla patukalla enkä millään boosterista nahistuneella katkaravulla :)

Uskallanko ostaa ja käyttää crazea ku sehän vissii antaa positiivisen huumetestissä? Vai antaako? Mulla on aika ehdoton työnantaja, nollatoleranssi viinan ja huumeiden suhteen. Jos kuset testin positiiviseks --> kenkää.

Mites toi star nutritionin creatine complete hardcore? Onko kokemuksia ja toimiiko? Mikä olisi paras ja tehokkain boosteri millä ei ole "kyseenalaista" mainetta? Onko sellaista? Pitääkö vaan tyytyä kahviin ja perus kreatiiniin? :P

Tietysti hyviä ja huonoja aineita on yhtä paljon kuin käyttäjiäkin ja mielipiteet vaihtelee. Tarkoitus olisi saada boosti salille ilman amfetamiinin sukuisia aineita ja haluan lempiä naistani kovalla patukalla enkä millään boosterista nahistuneella katkaravulla :)

Noissa kreatiineissä ei ole mun mielestä suuria eroja. Nuo puryvaatti tms sötkötykset eivät turvota yhtäpaljon kuin perus monohydraatti, mutta muuten en huomannut mitään eroa paitsi tietenkin hintalapuissa.

Amfetamiinin pitäis näkyä muutamia päiviä testeissä. En sen tarkemmin tiedä. Voisithan sä tietenkin niinkin tehdä, että ottaisit ton craze purkin mukaan sinne seuloihin ja kerrot tohtorille. Osassa testeistä voi saada valepositiivisen ihan vaan syömällä vääränlaista safkaa/leipää. Se on sitten sun valinta kumpi on tärkeempää: olla käyttämättä vai käyttää buustereita ja stressailla testeistä.

Noissa kreatiineissä ei ole mun mielestä suuria eroja. Nuo puryvaatti tms sötkötykset eivät turvota yhtäpaljon kuin perus monohydraatti, mutta muuten en huomannut mitään eroa paitsi tietenkin hintalapuissa.

Amfetamiinin pitäis näkyä muutamia päiviä testeissä. En sen tarkemmin tiedä. Voisithan sä tietenkin niinkin tehdä, että ottaisit ton craze purkin mukaan sinne seuloihin ja kerrot tohtorille. Osassa testeistä voi saada valepositiivisen ihan vaan syömällä vääränlaista safkaa/leipää. Se on sitten sun valinta kumpi on tärkeempää: olla käyttämättä vai käyttää buustereita ja stressailla testeistä.
Kreatiini ehdottomasti monona, nyt ja aina. Ellei se turvota, se ei myöskään toimi kuten pitäis.

Täältä peukku alas tuolle complete hardcorelle.. Ei hjuva ei.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikä näistä on paras? Oxyelite, Dexaprine vanha versio vai sen uusi?
Itse olen kokeillut oxyeliteä ja dexan uutta ja oxy on parempi mulle. Tai ainakin nyt kun olen dexaa vasta käyttänyt puolikkaan per päivä. Sillä tulee enempi sellaisia laskuja ja nousuja olossa.

Kertokaahan mulle nopeasti, onko mahdollista että boosteri DS Craze aiheuttaisi väärän positiivisen huumausainetestissä?! Vai onko vaan samaa paskanjauhantaa mitä Jack3distä oli.

Kertokaahan mulle nopeasti, onko mahdollista että boosteri DS Craze aiheuttaisi väärän positiivisen huumausainetestissä?! Vai onko vaan samaa paskanjauhantaa mitä Jack3distä oli.

Eihän toi jack3din tapauksessa ollut paskan jauhantaa, koska se sisälti 1,3 dimeä mikä oli amfetamiinin johdannainen. Craze ei sisällä tätä kyseistä ainesosaa, niin sen ei pitäisi antaa positiivista tulosta.

Tosin nopealla googletuksella tuntuu jengi valittelevan, että olis antanut positiivista tulosta. Mene ja tiedä sitten.

Ainakin mulla testit tuli puhtaana takaisin crazesta huolimatta. En väitä etteikö väärä tulos olisi mahdollinen.

Niinno, ainakin noilla foorumeilla mistä kattelin ni siel jengi kyl varmasti käyttänyt muutakin. Sen verran lukenu tosta kuitenkin, et crazen pitäis olla ihan normaalia tavaraa. Uskon, että ketkä tolla on saanut positiivisen tuloksen olis varmaan saaneet sen ilman crazeakin tai sitten niillä on ollut vaan huonot testerit.

Dopingtesti on eri asia kuin huumetesti, kaikki kyllä varmaan puhuneetkin oikeilla termeillä.
Doping testissähän noi näkyy ja sisältää kiellettyjä aineita, mutta ihan purematta en nielis, jos joku mulle yrittäis kenkää antaa, kun oon Crazea vetäny.

Dopingtesti on eri asia kuin huumetesti, kaikki kyllä varmaan puhuneetkin oikeilla termeillä.
Doping testissähän noi näkyy ja sisältää kiellettyjä aineita, mutta ihan purematta en nielis, jos joku mulle yrittäis kenkää antaa, kun oon Crazea vetäny.

Ihan totta, noissa kyllä yleensä erikseen mainitaan, että tämä ei sovellu testattaville kilpaurheilijoille jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom