Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko toi Muscletechin Neurocorekin nyt poistunu markkinoilta, koska ite en ainakaa Fitnesstukun sivuilta enää löydä?
Uskallanko ostaa ja käyttää crazea ku sehän vissii antaa positiivisen huumetestissä? Vai antaako? Mulla on aika ehdoton työnantaja, nollatoleranssi viinan ja huumeiden suhteen. Jos kuset testin positiiviseks --> kenkää.
Mites toi star nutritionin creatine complete hardcore? Onko kokemuksia ja toimiiko? Mikä olisi paras ja tehokkain boosteri millä ei ole "kyseenalaista" mainetta? Onko sellaista? Pitääkö vaan tyytyä kahviin ja perus kreatiiniin? :P
Tietysti hyviä ja huonoja aineita on yhtä paljon kuin käyttäjiäkin ja mielipiteet vaihtelee. Tarkoitus olisi saada boosti salille ilman amfetamiinin sukuisia aineita ja haluan lempiä naistani kovalla patukalla enkä millään boosterista nahistuneella katkaravulla
Kreatiini ehdottomasti monona, nyt ja aina. Ellei se turvota, se ei myöskään toimi kuten pitäis.Noissa kreatiineissä ei ole mun mielestä suuria eroja. Nuo puryvaatti tms sötkötykset eivät turvota yhtäpaljon kuin perus monohydraatti, mutta muuten en huomannut mitään eroa paitsi tietenkin hintalapuissa.
Amfetamiinin pitäis näkyä muutamia päiviä testeissä. En sen tarkemmin tiedä. Voisithan sä tietenkin niinkin tehdä, että ottaisit ton craze purkin mukaan sinne seuloihin ja kerrot tohtorille. Osassa testeistä voi saada valepositiivisen ihan vaan syömällä vääränlaista safkaa/leipää. Se on sitten sun valinta kumpi on tärkeempää: olla käyttämättä vai käyttää buustereita ja stressailla testeistä.
Uskallanko ostaa ja käyttää crazea ku sehän vissii antaa positiivisen huumetestissä? Vai antaako? Mulla on aika ehdoton työnantaja, nollatoleranssi viinan ja huumeiden suhteen. Jos kuset testin positiiviseks --> kenkää.
Mites toi star nutritionin creatine complete hardcore? Onko kokemuksia ja toimiiko? Mikä olisi paras ja tehokkain boosteri millä ei ole "kyseenalaista" mainetta? Onko sellaista? Pitääkö vaan tyytyä kahviin ja perus kreatiiniin? :P
Tietysti hyviä ja huonoja aineita on yhtä paljon kuin käyttäjiäkin ja mielipiteet vaihtelee. Tarkoitus olisi saada boosti salille ilman amfetamiinin sukuisia aineita ja haluan lempiä naistani kovalla patukalla enkä millään boosterista nahistuneella katkaravulla
Tuli huomattua ettei meikäläiselle sovi nuo tehonlisääjät, kun ei saa unta sitten millään.
Kertokaahan mulle nopeasti, onko mahdollista että boosteri DS Craze aiheuttaisi väärän positiivisen huumausainetestissä?! Vai onko vaan samaa paskanjauhantaa mitä Jack3distä oli.
Ainakin mulla testit tuli puhtaana takaisin crazesta huolimatta. En väitä etteikö väärä tulos olisi mahdollinen.
Sain purkin Mutant Mayhemia ilmatteeks, mutta ei tuosta kyllä mitään hyötyä ole.
Dopingtesti on eri asia kuin huumetesti, kaikki kyllä varmaan puhuneetkin oikeilla termeillä.
Doping testissähän noi näkyy ja sisältää kiellettyjä aineita, mutta ihan purematta en nielis, jos joku mulle yrittäis kenkää antaa, kun oon Crazea vetäny.