Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli postissa pari purkkia tuota Dexaprine V2. Voiko/uskaltaako tän kanssa ottaa jotain muuta treeniboosteria (jack3d ja crazee on kaapissa) vai meneekö treenit jo tän voimalla? Huomenna ois aamutreeni ja herään klo 6.40 nappaan dexaprinen tyhjään mahaan. 7.15 wheytä ja maltoo+ aminot ja sitten klo 9 ois treeni. Eli voiko ottaa vielä 30min ennen treeniä esim jack3d? vai jätänkö ottamatta?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Käsittääkseni dexa ei nyt varsinaisesti ole kategoriassa treeniboosteri, mutta suosittelen varovaisuutta ja annosten puolittelua etenkin jos on uusi tuttavuus.

110307-P16313.webp
Nyt testissä Sci-Fitin DMAA-buusteri nimeltä Dark Energy. Kolme treeniä vetänyt sen voimin, ja sen kummempaa efektiä en yhdestä scoopista huomannut. Ainoastaan pieni määrä beeta-alaniiniä, jonka lisäsin, aiheutti kutinaa. Tai no... en tiedä johtuuko se tuosta boosterista, mutta ikinä ei oo yhtä hirveää soijaa ollut päällä. On pitänyt oikein tangot ja koneet pyyhkiä, kun ihan suoraan on siihen tiputellut.

Huh huh nyt muutaman päivän kokeillut dexaprinee.. Voi juma.. minkä olon antaa. 30min-60min tyhjään vatsaan otettaessa alkaa helvetin levoton olo jo puolella tbl. Samalla rupeaa palelemaan ihan sikana tuntuu melkein samalta kuin ois kuumetta. Tykytystä en ole tuntenut, mutta rannesykettä tunnusteltaessa leposykse on selvästi noussut. Aika hyvältä tavaralta tuntuu.

Edit: Lievää käsien vapinaa olen myös huomannut. Tämä häirihtee. Onko muilla minkälaisia kokemuksia?

Zone-sarja -42%
Meikällä tuo Ripped Hardcore on auttanut huomattavasti.
Heti innostuin seuraavana päivänä purkin saatuani lähtemään salille suorittamaan coopperia, niin huomattavasti parempi tulos kuin viimeksi.
Tiedä sitten tuosta rasvanpoltosta, mutta kommentoikaamme sitä sitten pidemmän käytön jälkeen ;)

Huh huh nyt muutaman päivän kokeillut dexaprinee.. Voi juma.. minkä olon antaa. 30min-60min tyhjään vatsaan otettaessa alkaa helvetin levoton olo jo puolella tbl. Samalla rupeaa palelemaan ihan sikana tuntuu melkein samalta kuin ois kuumetta. Tykytystä en ole tuntenut, mutta rannesykettä tunnusteltaessa leposykse on selvästi noussut. Aika hyvältä tavaralta tuntuu.

Edit: Lievää käsien vapinaa olen myös huomannut. Tämä häirihtee. Onko muilla minkälaisia kokemuksia?

Oletko käyttänyt Oxya? Jos olet niin miten vertaat tuota dexa siihen? Mulla oxy antai todella energisen sekä positiivisen olon päiväksi sekä koskaan ei ollut nälkä tai nälästä johtuvaa ärtymystä.

Oletko käyttänyt Oxya? Jos olet niin miten vertaat tuota dexa siihen? Mulla oxy antai todella energisen sekä positiivisen olon päiväksi sekä koskaan ei ollut nälkä tai nälästä johtuvaa ärtymystä.

En oo käyttäny oxya, joten en osaa verrata dexaa ja sitä keskenään. Kyllä toi energisen olon tekee ja nälästä ei ole tietoakaan... Viime yönä yövuorossa oli helvetillisen kiire ja 21 aikaan ennenku työt alko vetäsin x-tran 500g rahkaa. No oli sen verran hommaa, että pääsin syömään seuraavan kerran klo 4.10 eli 7tuntia kymmenen minuuttia edellisestä ateriasta.... Nälästä ei ollut juuri tietoakaan, mutta kyllä huomas että verensokerit matalalla kun rupes pinnaa kiristämään. Ei kyllä väsyttänyt koko yönä. klo 19 otin tuon dexan eilen.

Ok. Oxy oli siitä hyvä mulla että vaikka sokerit oli alhaalla niin pinna ei kiristynyt. No pitää jossakin vaiheessa tuokin kokeilla. Ja hyvä kuulla positiivisia kokemuksia sillä monesti olen lukenut että tuo ei ole käynnyt käyttäjälle vaan aiheuttanut niin pahaa oloa että ei voi käyttää.

Joo kyllä toi toimivalta tuotteelta kyllä tuntuu. Tosiaanki itelle tuntuu samalle kuin tulis kuumehorkka kun rupeaa paleltamaan ja ihoa tuntuu kuumottavan. Käsien vapinan kyllä koen vähän negatiiviseksi. Jack3d tai crazesta ei tule kyllä lähellekään tämmösiä fiiliksiä. Vaikka rasvanpolttajahan tää on eikä varsinainen boosteri.

kre-alkalyn hardcore

En oo muita vielä kokeillu, mutta kre-alkalyn ainakin toimii. Useita kertoja tosin otin sen väärin. Olin monesti syönyt tunnin sisällä kapselin otosta, ku boosterit kai pitäs ottaa tyhjään vatsaan? No jokatapauksessa parilla vipalla kerralla oon ottanu sen tyhjään vatsaan parin kaffikupin kera ja voin todeta että toimii. Fiilis reenata on todella hyvä ja motivaatio nousi ennestään. Tuntuu että voimaa on ku pienessä härässä! Tulee sellanen "uhkun ja puhkun kupit nurin perkele" -fiilis. Ei malttaisi pitää taukoja ollenkaan

Muista boostereista en tiedä. Crazea ois mielenkiintosta kokeilla, mutta se maku arveluttaa. Ei ole tarkotus pidätellä oksennusta reenin ajan vaikka kuinka tuliski supermiehen voimaa ja kestoa.

Kre-alkalyn toimii oikein otettuna. Olen testannut... nuff' said

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Toi uus Dexa potkii kyl kovempaa, ku Oxy... Siitä tulee todella levoton fiilis... Oxyllä taas semmonen pehmeen pirtee ja energinen olo, makuasia kummasta tykkää enemmän.

Toi uus Dexa potkii kyl kovempaa, ku Oxy... Siitä tulee todella levoton fiilis... Oxyllä taas semmonen pehmeen pirtee ja energinen olo, makuasia kummasta tykkää enemmän.
Molempia oon kokeillu, ja tykkäsin enemmän Oxysta. Ei tuu yhtä levoton fiilis, vaan on sopivan energinen ja hyväntuulinen olo koko päivän. Harmi että ne on ny bannattu.

Napalmi on ihan jees, parempi kuin mutan mayhem, mutta huonompi kuin jack3d. Ei tule sitä jackedin "pakollista tarvetta kimpoilla", mutta reenit jaksaa vetää korkealla intensiteetillä läpi.

Kokeilin taas crazea muutaman kerran. Oksennuksen hirvittävä jälkimaku tuli suuhun, ei muuta vaikutusta. En sitten tiedä, mikä asia on se yksilöllinen tekijä, mutta minulla tuo craze ei toimi.

Mitäs veikkaatte onko jack3d micro parempi vai huonompi kuin orginaali?

Napalmi on ihan jees, parempi kuin mutan mayhem, mutta huonompi kuin jack3d. Ei tule sitä jackedin "pakollista tarvetta kimpoilla", mutta reenit jaksaa vetää korkealla intensiteetillä läpi.

Kokeilin taas crazea muutaman kerran. Oksennuksen hirvittävä jälkimaku tuli suuhun, ei muuta vaikutusta. En sitten tiedä, mikä asia on se yksilöllinen tekijä, mutta minulla tuo craze ei toimi.

Mitäs veikkaatte onko jack3d micro parempi vai huonompi kuin orginaali?

Täällä myös toimii hyvin napalmi ja omalla kohdalla tulee todella kova hiki siis ihan kuin olis tulessa.

Ps. Onko crazea paljon jäljellä? Ellet enää kisko sitä voisin lunastaa sen pois ;)

Täällä myös toimii hyvin napalmi ja omalla kohdalla tulee todella kova hiki siis ihan kuin olis tulessa.

Ps. Onko crazea paljon jäljellä? Ellet enää kisko sitä voisin lunastaa sen pois ;)

Se on vaihtanut jo osotetta, mutta kun tulee väännettyä tuon toimivuudesta yhden kaverin kanssa, niin onhan sitä ollut pakko kokeilla uudestaankin. Kattelin Crazen nykyisiä hintoja ja huhhuh toihan on ihan helvetin kallista :wtf:

Näkeekö porukka huomattavaa eroa ottaessaan tota crazee tyhjään vatsaan täyden sijasta?

Itellä ainakin potkii paremmin tyhjään vatsaan. Sama kaikissa boostereissa, jos otat ruuan jälkeen niin vaikutusta ei juuri huomaa..

Edit: Ite oo pitäny vähintään 3 tuntia syömättä yleensä ennen reeniä.

Mitäs nytten kun ollut juttua noista 1,3 dimethylamylamine valmisteista ja kaapista löytyisi puoli purkkia OEP:ta ja Alpha-t2. Uskaltaako näitä vetää ??!

Mitäs nytten kun ollut juttua noista 1,3 dimethylamylamine valmisteista ja kaapista löytyisi puoli purkkia OEP:ta ja Alpha-t2. Uskaltaako näitä vetää ??!

No ei oikeastaan, pakkiseltakin tippunut väkeä ihan hirveesti... mutta toisaalta tästäkään aiheesta ei ole paljoa puhuttu monessakin threadissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom