Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Eipä oo vähään aikaan ollu tarvetta pwo:lle,aikasemmin menny jack3dia,crazea ja alkuperäistä prezonea..Uudet duunit painaa päälle ni kaivoinpa esille aikoinaan ostetut prezonet jossa siis sitä "kiellettyä ainetta"Toimiii erittäin hyvin!
Piristää sekä sarjakestävyys aivan toisella tasolla mut itellä ongelma ku treenaan illalla ni tuppaa myös viemää yöunet:(Ylimääräsiä purkkeja siis lojuu kaapissa..

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mä olen ollut nyt kohta kaksi viikkoa ennen kahvia. En tiedä olenko virkeämpi sen takia vai siksi, että takaan itselleni vähintään seitsemän tunnin yöunen.

Mä olen ollut nyt kohta kaksi viikkoa ennen kahvia. En tiedä olenko virkeämpi sen takia vai siksi, että takaan itselleni vähintään seitsemän tunnin yöunen.

Riippuu varmaan minkälaiset yöunet aikaisemmin olleet. Kahvinjuojallahan on kofeiinia kokoajan elimistössä kun puoliintumisaika on 5-11 tuntia ja yleisesti käytetään lukua 6 tuntia. Päivän mittaan kun kittaa sen 1,5 litraa niin siinä 1200mg. Viimeinen dose esim klo 16 niin seuraavana aamunakin on vielä ihan reilusti jäljellä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Onko prezone kokenu jonninmoisen kaavamuutoksen? Anteeksi mutta olen ollut puntista vastentahtoisesti tauolla yli vuoden ja nyt vasta ruvennut uudestaan jumppaamaan. Hieman voisi sanoa mun olevan pihalla taas näistä jutuista.

Onko prezone siis joutunu viranomaisen käsittelyyn? Mulla on vielä jäljellä vanhaa prezonea pari kauhallista ja kohta pitäis uusi pwo hankkia.

Jos prezone ei ole enää entisensä niin mikä sitten olisi hyvä vaihtoehto? Siis oikeasti toimiva pwo stimulantteineen jne jne....

Riippuu varmaan minkälaiset yöunet aikaisemmin olleet. Kahvinjuojallahan on kofeiinia kokoajan elimistössä kun puoliintumisaika on 5-11 tuntia ja yleisesti käytetään lukua 6 tuntia. Päivän mittaan kun kittaa sen 1,5 litraa niin siinä 1200mg. Viimeinen dose esim klo 16 niin seuraavana aamunakin on vielä ihan reilusti jäljellä.
Yöunet ovat aina olleet arkisin 6-7h mutta nyt huolehdin siitä, että vähintään 7h tulee unta.

Ja kahvia join vain töissä 7-15 välisenä aikana noin viisi kupillista. Mutta viimeaikoina töissä vain intans coffee eli murupuru-kahvia.

Nyt olen pari kupillista juonut vkonloppuisin kofeiinitonta kahvia.

Jumppa kulkee aika hyvin kun ei väsytä.

Supermassin pro burnista on poistunut pari vuotta sitten ainesosa jossa vaikuttava aine AMP-sitraatti. Mistä vastaava rasvanpolttaja missä se vielä on mukana tai mistä saada AMP-sitraattia sellaisenaan?

synefriini kans hyvä piriste ja halpa. huomenna mutant PUMP testiin ja synefriiniä siihen mukaan. synefriini joku 100kapselia alle 10e ja suositus 1kapseli kerralla

Sit jos kofeiinia välttelee, niin tää on kova

Xtreme Muscle Pump, 300 g

Screenshot 2021-03-19 at 22.26.33.JPG
Screenshot 2021-03-19 at 22.26.42.JPG

Onko nykyää mitää dmaa, dmba, dmha, dmae tyylisiä ainesosia?
ainakin dmae on mutta se vaikuttaa vähän eri tavallakun noi dmaa, dmba, dmha. Itsellä on purkki "supermassnutrion inzane", sisältää siis N-metyyli-tyramiinia ja 400mg kofeiinia. Otin päivä annoksen ennen treeniä, jumatsukka kun pumppu kävi kovilla koko treeninajan.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom