Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Tykkäsin m-nutritionin superpowerista. Ei tosin amfetamiinijohdannaisia sisällä, jos siitä tykkää. Pumpissa ja lihaskestävyydessä kyllä oli ihan jees.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Jooo nyt mä keksin
se olis valkosipuli ja chili ( jalo_ beeno yms) parantaa verenkierto
hyvä verenkierto == happi liikkuu nopeemmin lihaksiin ja täten reenit sujuu

joo näin on
ja oliiviöljy kohtuullisesti ei tukita niitä suonia kun chilillä ja valkosipulilla avataan ne

ja persilja
joo ja sitruuna

no joo onhan tossa c-vitamiiniä paljon muttei siihen kuole ehkä jonku syövän saa
mutta syöpä puheet paskaa

enemmin sä sen syövän siitä whey paskasta saat kun lipität sitä menemään

Jooo nyt mä keksin
se olis valkosipuli ja chili ( jalo_ beeno yms) parantaa verenkierto
hyvä verenkierto == happi liikkuu nopeemmin lihaksiin ja täten reenit sujuu

joo näin on
ja oliiviöljy kohtuullisesti ei tukita niitä suonia kun chilillä ja valkosipulilla avataan ne
Tuo combo ei tuki myöskään suolia.

valkosipuli, chili, sitruuna ja persilja smoothie

View: https://imgur.com/a/REmXs

joo kyllä juuri se vihreä smoothie mitä esim: iron man leffoissa lipittää
jos olette katsoneet " main striim " leffoja

REmXs

Viimeksi muokattu:
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Redcon1 tuli Suomeen nyt Ruotsin ja Norjan ym ohella. Niillä on kai aika kova se Total War-buusteri. Sit erikseen on vielä se joku pumppituote.

Onko kukaan testannut kofeiini + l-tyrosiini + asetyyli-l-karnitiini stäkkiä? Tyrosiini ja asetyyli karnitiini kummatkin yksittäin yhdistettynä kofeiiniin toimii kyllä. Pitää koittaa yhdessä. Itse en nykyään halua käyttää näitä stimulantteja (DMAA, DMBA yms.), mutta kofeiini + nootropicsit (mikä lie suomennus) on jees.

Viimeksi muokattu:
Ei ehkä kuulu doping puolelle, mutta mulla tuollaista laturia,onko kokemuksia? Tuntuu olevan toimivaa tavaraa,mutta tekee ihmetuntemuksia alakertaan,jotenkin vaikea pidättää kusta, mitä helvettiä?

Prismasta saa Sportlifen pre workout laturia huokeaan 17euron hintaan ja itelle toi on iha riittävä. Vois ehkä purkin sitrulliinimalaattia ostaa kylkeen ja jatkossa mennä tolla.

En tiedä onko täällä kyselty jo aikaisemmin mutta kysyn nyt kun en jaksa selata.

Mulla on ollut käytössä Star Nutrition Intensity.

Olen ollut tyytyväinen mutta onko marketeista saatavana jotain vastaavaa vai tilaanko vaan Tukusta uuden satsin.

Tai jos joku korvaava/ vastaava.

En tiiä onko tää oikea ketju, mutta oon vähän koittanut selvitellä luonnollisia ja laillisia keinoja boostata testosteronia naisella. Lihaskasvun takia ensisijaisesti, mutta libidokin vois olla voimakkaampi. Hormonaalista ehkäisyä ei oo ollut vuosiin. Ruokavalio ei oo täydellinen, mutta ei myöskään ihan surkea. Luin esim. Mucuna pruriens -kasvista, jota saa lisäravinteena Suomestakin. Sisältää L-Dopaa ja pitäis hillitä prolaktiinia ja näin ollen lisätä testosteronia. Onko rahan tuhlausta? Onko suositella jotain muuta?

A1 oli eilen ja tänään testissä. Eilen 1 scooppi ja unohin ravistaa. Vaikutus? Hikoilutti vain. Tänään reilu 2 scooppia ja ravistus. Vaikutus? Hikoilutti ja hyvin jakso treenata, mutta mitään varsinaista wow efektiä ei tullut. En tiedä vaikuttiko asiaan se että söin välipalan 30 min ennen A1 ottamista.

Joo ei. En oikeen ymmärrä minkälaisia pärinöitä tai oloja jengi näiltä odottaa. Laittaa 10g beta-alaniinia sekaan niin johan iskee kihelmöinnit ja pärinät:D

Prismasta saa Sportlifen pre workout laturia huokeaan 17euron hintaan ja itelle toi on iha riittävä. Vois ehkä purkin sitrulliinimalaattia ostaa kylkeen ja jatkossa mennä tolla.
Valaisten vammaista mitä tuo sitrulliinimalaatti tekee. En jaksa alkaa googlettaa, koska en vaan jaksa.
Täytyy kokeilla. Jotain pikkasen piristävää tarttis ja ei haittaa jos saisi potkua. Mutta piristävä on se ensisijainen käyttötarkoitus.

Valaisten vammaista mitä tuo sitrulliinimalaatti tekee. En jaksa alkaa googlettaa, koska en vaan jaksa.
Täytyy kokeilla. Jotain pikkasen piristävää tarttis ja ei haittaa jos saisi potkua. Mutta piristävä on se ensisijainen käyttötarkoitus.
Lyhyesti lisää verenkiertoa ja parantaa sarjakestävyyttä. Toimii siis arginiinin tavoin, mutta tehokkaampi. Ei muuta piristävää, ku pirtsakka maku paljaaltaan :)

Piristeenä itellä toiminut parhaiten ihan perinteinen kofeiini sekä uudempana teakriini (kofeiinin kaltainen, mutta tasaisempi virta, ei tuu toleranssia). Kofeiinin tehoa parantaa, jos ei tunnin välein juo kahvia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom