Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Mitäs mieltä ootte noista "adaptogeenisistä yrteistä" Eli esim. Ashwagandha, ginseng ja rhodiola. Noitahan on käytetty jo tuhansia vuosia, eri puolilla maapalloa ja ilmeisesti ihan hyvällä menestykselläkin. Itseäni kiinnostelisi lähinnä tuo stressin vähentäminen kortisolitasojen laskulla, joka taas näyttäisi vaikuttavan positiivisesti lihaskasvuun/voimatasoihin ja yleiseen jaksamiseen.

Mielelläni kuulisin kokemuksia näistä!

Jos aihe ei ole ollenkaan tuttu, niin vilkaisehan tuo alla oleva video, se on oikeasti aika kattavan oloinen.

View: https://www.youtube.com/watch?v=lkgR9EgMfe8&ab_channel=DorianWilson

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mitäs mieltä ootte noista "adaptogeenisistä yrteistä" Eli esim. Ashwagandha, ginseng ja rhodiola. Noitahan on käytetty jo tuhansia vuosia, eri puolilla maapalloa ja ilmeisesti ihan hyvällä menestykselläkin. Itseäni kiinnostelisi lähinnä tuo stressin vähentäminen kortisolitasojen laskulla, joka taas näyttäisi vaikuttavan positiivisesti lihaskasvuun/voimatasoihin ja yleiseen jaksamiseen.

Mielelläni kuulisin kokemuksia näistä!

Jos aihe ei ole ollenkaan tuttu, niin vilkaisehan tuo alla oleva video, se on oikeasti aika kattavan oloinen.

View: https://www.youtube.com/watch?v=lkgR9EgMfe8&ab_channel=DorianWilson

Itellä ollut KSM 66 käytössä nyt joitain kuukausia, en ole huomannut varsinaisesti mitään vaikutuksia.

Ei turhan aktiivinen ole tämä ketju enää. Löytyyköhän mistään pwo:ta missä olisi ns "kiellettyjä" ainesosia? Viimeisimmät hyvät mitä olen kokeillut oli Driven Sportsin Craze ja Prezone.

Onhan noita perus pwo:ta vaikka kuinka paljon vaan eipä ole tullut ostettua. Kahvi ja tadalafil 5mg menee tällä hetkellä salipäivinä. Siinäpä se.

Ei turhan aktiivinen ole tämä ketju enää. Löytyyköhän mistään pwo:ta missä olisi ns "kiellettyjä" ainesosia? Viimeisimmät hyvät mitä olen kokeillut oli Driven Sportsin Craze ja Prezone.

Onhan noita perus pwo:ta vaikka kuinka paljon vaan eipä ole tullut ostettua. Kahvi ja tadalafil 5mg menee tällä hetkellä salipäivinä. Siinäpä se.

Jengi varmaan tajunnu että ei noita piristäviä kannata käyttää.

Paljonko kofeiinia, koska moni ei halua ymmärtää, että joku 200mg ei ole riittävästi. Muutenkin tää pärinäboosteri-sukupolvi ei tajua mitään koko PWO ideasta. "Kyllä pärisee", no kun se ei ole pointti jos lihasta halutaan kasvattaa. PWO:ssa pitää olla katabolian ehkäisyyn ja pumpin parantamiseen vaikuttavia ainesosia, jos päristä haluaa, niin miksi vitussa se pitää salilla tehdä? Jos ei kykene kovaa treenaan ilman pärinää, niin enpä usko että kestää tehdä edes tarpeeksi kovia treenejä edes sillä pärinäboosterilla jos on niin pumpulipoika.

Annosmäärä kahvissa on korkea jos sitä haluaa tehokkaasti käyttää. Semmoinen 500mg kerralla on vaan monelle liian kova pala ja pumppu alkaa sitten flippaamaan vähän. Siksi tuokin määrä pitää ottaa 15min sisään kahdessa osassa.

Paljonko kofeiinia, koska moni ei halua ymmärtää, että joku 200mg ei ole riittävästi. Muutenkin tää pärinäboosteri-sukupolvi ei tajua mitään koko PWO ideasta. "Kyllä pärisee", no kun se ei ole pointti jos lihasta halutaan kasvattaa. PWO:ssa pitää olla katabolian ehkäisyyn ja pumpin parantamiseen vaikuttavia ainesosia, jos päristä haluaa, niin miksi vitussa se pitää salilla tehdä? Jos ei kykene kovaa treenaan ilman pärinää, niin enpä usko että kestää tehdä edes tarpeeksi kovia treenejä edes sillä pärinäboosterilla jos on niin pumpulipoika.

Annosmäärä kahvissa on korkea jos sitä haluaa tehokkaasti käyttää. Semmoinen 500mg kerralla on vaan monelle liian kova pala ja pumppu alkaa sitten flippaamaan vähän. Siksi tuokin määrä pitää ottaa 15min sisään kahdessa osassa.
No minen tykkää lepattavasta sydämestä ja levottomista käsistä joten pidän kofeiiniannoksen maltillisessa kahdessa kupillisessa. Katabolian estävät ainesosat otan sit salitreenin jälkeen koska en ole huippuunsa virittäytynyt kisabodari vaan tavan tallaaja jonka progressio muutenkin näin 40-vuotiaana on aika maltillista korvaushoidosta huolimatta. Crazessa jäin kaipaamaan sitä jäätävää fokuksen ja motivaation tulvaa joka iski useammaksi tunniksi. Tangon edessä sarjojen välissä malttamattomana odottelin tauon loppumista, että saisi taas nostaa.

Kyllähän tuota motia löytyy ilman pwotakin, kauan treenannu ilmankin. Nyt vain tuli yhtäkkiä tämä pwo -aihe mieleen ku tajusin että uron kirjottamaa tadalafilia voi näppärästi hyödyntää myös treenissä.

Jep, veren typpioksidin (NO) määrän lisääminen on mun mielestä ainoa asia mitä pwo:lta tarttee. Jos hyvä reeni on aina riippuvainen siitä älyttömästä kofeiinimällistä/pärinäpulverista, niin jotain on pielessä.

Jep, veren typpioksidin (NO) määrän lisääminen on mun mielestä ainoa asia mitä pwo:lta tarttee. Jos hyvä reeni on aina riippuvainen siitä älyttömästä kofeiinimällistä/pärinäpulverista, niin jotain on pielessä.
Kyllä. Ja mä olen nyt pitkään tehnyt empiiristä testiä jossa laitan reippaan annoksen Aakg ja sitruliinimalaatti pwo:n mukaan extrana. En mielestäni ole altis enää placebolle joten uskon tuon kombon nopeiden hiilarien kanssa olevan syy poikkeuksellisen kovaan pumppiin. Käytän vaan olkapäille ja käsille, en haluu selkään yhtään enemää pumppia enkä reisiin.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kyllä. Ja mä olen nyt pitkään tehnyt empiiristä testiä jossa laitan reippaan annoksen Aakg ja sitruliinimalaatti pwo:n mukaan extrana. En mielestäni ole altis enää placebolle joten uskon tuon kombon nopeiden hiilarien kanssa olevan syy poikkeuksellisen kovaan pumppiin. Käytän vaan olkapäille ja käsille, en haluu selkään yhtään enemää pumppia enkä reisiin.
Heitit hyvän täkyn. Aakg ja sitruliinimalaatti. Täytyypä tutkia ja kokeilla, nimittäin nämä ko ainekset ovat vain nimeltään tuttuja itelle, mutta ikinä en sellaisenaan ole käyttänyt. Ellei nyt sitten ole sattunut olemaan jossain pwo:ssa tai intrassa lisättynä.

Heitit hyvän täkyn. Aakg ja sitruliinimalaatti. Täytyypä tutkia ja kokeilla, nimittäin nämä ko ainekset ovat vain nimeltään tuttuja itelle, mutta ikinä en sellaisenaan ole käyttänyt. Ellei nyt sitten ole sattunut olemaan jossain pwo:ssa tai intrassa lisättynä.
Tadalafilin toiminta perustuu juuri tuohon typpioksidin vapautumiseen.

Ja niitä yleensä ei ole tarpeeksi normaalissa PWO:ssa koska sen hinta nousisi muuten liian korkeaksi, eikä ihmiset osaa ajatella kuin vain hintaa. Monet ei osaa katsoa sisältöä, vaan ostetaan sitten huonompi PWO alemmilla määrillä.

Joku kofeiiniton PWO esim Off the hook stim free 15% ale pakkotoisto15

PWO:n kaveriksi sitten nää

AAKG
Sitruliinimalaatti 15% ale pakkotoisto15

Mä laitan noita ison scoopin kumpaakin. Esim arginiinissa täysin turvallinen raja on 20g päivässä.

Viimeksi muokattu:
2000mg tablettimuotoista aakg:ta ja pari scooppia sitruliinimalaattia ja 5mg tadalafil tuntuisi toimivan. Saa pumppia aikaiseksi ja myöskään ei hengästy niin paljoa. Olo on raikkaampi ja kevyempi jos niin voisi kuvailla. Tuntuu että pärjää vähemmällä puuskuttelulla ja palautuu sarjoista nopeammin elävien kirjoihin. Ei myöskään hapota niin paljoa.

Hyvää settiä.

Noi kaksi on kyllä killeri kombo ennen treeniä. En aio ite enää luopua niistä käsi- ja olkapäätreenissä. Saa muuten ton Off the hookin nyt ihan törkeen halvalla pakkiksen koodilla kun 2 yhden hinnalla muutenkin.

Off the hook stim free

Onko se nyt tehonlisäystä vai mistähän tämä johtuu…

Aloin ottaa pwo-drinksua tammikuun alusta alkaen. Off the hook stim-free, plus pari kofeiinipilleriä siihen kylkeen (koska off the hookin kofeiiniversion sisältö ei miellytä).

Merkittävämpänä muutoksena oon huomannut treenin aikaisen keskimääräisen sykkeen aleneminen, jopa noin 10% muutos. Treeniohjelma pysynyt samana.

Joo kyllähän sitä jaksaa paremmin kun ei sydän hakkaa samalla tavalla eikä hikoile treenin aikana niin paljon. Mut jotenkin odotin erilaista ”tehonlisäystä”. Onks muilla samanlaisia sykevaikutuksia havaittavissa?

Onko se nyt tehonlisäystä vai mistähän tämä johtuu…

Aloin ottaa pwo-drinksua tammikuun alusta alkaen. Off the hook stim-free, plus pari kofeiinipilleriä siihen kylkeen (koska off the hookin kofeiiniversion sisältö ei miellytä).

Merkittävämpänä muutoksena oon huomannut treenin aikaisen keskimääräisen sykkeen aleneminen, jopa noin 10% muutos. Treeniohjelma pysynyt samana.

Joo kyllähän sitä jaksaa paremmin kun ei sydän hakkaa samalla tavalla eikä hikoile treenin aikana niin paljon. Mut jotenkin odotin erilaista ”tehonlisäystä”. Onks muilla samanlaisia sykevaikutuksia havaittavissa?
Aika jännä että syke alenee, itsellä ainekin kofeiini reilusti nostaa sykettä varsinkin treeneissä. Onkohan tossa stim free pwossa joku aine mikä vaikuttaisi tohon alenemiseen?

Kofeiini tosiaankin nostaa sykettä, siksi itse käytän stim-free aina. Mutta jos nyt jotain syytä sykkeen laskemiselle hakisi, niin typpioksidit laajentaa verisuonia ja auttaa sitä kautta pumppia, niin periaatteessa sen pitäisi helpottaa marginaalisesti verenpaineeseen ja sykkeeseen. Ja typpioksidit jotka Off the hookissa on, ovat AAKG ja sitruliinimalaatti. Mä otan itse noita aina vielä extrana pwo:n päälle.

Verenpainelääkkeiden toiminta esim perustuu verisuonten laajenemiseen ja sitä kautta verenpainetta alentavasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom