Laittakaapa asiasta tietoiset kunnon vatsa ohjelma tiskiin, ni et saa päckin näkyy ennen kesää. Myös sivuvatsat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hyperin ja davidin käyttö pitäisi kieltää alle 100 viestin postaajilta. :jahas:herkkoryynänen sanoi:Laittakaapa asiasta tietoiset kunnon vatsa ohjelma tiskiin, ni et saa päckin näkyy ennen kesää. Myös sivuvatsat
Mixu sanoi:hyperin ja davidin käyttö pitäisi kieltää alle 100 viestin postaajilta. :jahas:
Telchar sanoi:Kertosko joku tosta voimapyörästä jotain? Mikä se on? treenaan koulun salilla ja siellä ei oo muutaku pari paskaa laitetta. Vatsoja oon tehny ihan vaan istumaanousua ja "painolevyn heittelyä puolelta toiselle" vinoille vatsoille. Pitäs saaha jotain potkua toho vatsatreeniikin...
nsa sanoi:Vinoista vatsoista...
Mitäs hyviä liikkeitä olis tarjolla vinoille vatsoille, jos salilta ei löydy vartalonkierto -laitetta?
Ihan perus istumaannousut kiertäen?
Ja vaikka joku painokiekko syliin...
Powerhousu sanoi:Vedät 2 kertaa viikossa 2 tai 3 sarjaa voimapyörää, 2 sarjaa vartalon kieroa koneessa kunnon painoilla, 2 sarjaa jalkojen nostoa. sarjat enintään 15 toistoa. Yritä pitää koko ajan tuntuma vatsassa ja tee liikkeet niin vaikeasti kuin pystyt, etkä vaan heilu niinkuin useimmilla on tapana. Tällä tavalla mä saan aina vatsat ihan helvetin kipeiksi ja sikspäkki senkun kasvaa... Tietenkin pitää saada ylimääräinen rasva pois että jotain näkyy. Siihen auttaa aerobinen liikunta. Rasvaahan ei voi polttaa paikallisesti, eli mitkään vatsalihasliikkeet ei auta kaljamahan pienentämisessä.
Minun puolestani käyttäkööt davidia, kunhan jättävätMixu sanoi:hyperin ja davidin käyttö pitäisi kieltää alle 100 viestin postaajilta. :jahas:
Timba79 sanoi:Tässä tuli :5: vinkit vatsatreeniin
ZannaZ sanoi:Hiphip! Yhdyn itse samaan. Taitaa tämä mimmi alkaa treenaamaan vatsoja tästä eteenpäin tuolla systeemillä.. Kiitos vain vinkistä
-edit- 400:s viesti