Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Repe Sorsa sanoi:Jos kaikki olisivat vähätelleet asiaa, löytyisi Teemun taideteos ennen pitkää Kiasman näyttelystä ja Teemu saisi ainakin joltain porukalta arvostusta taiteilijana.
...
Hatunnosto kaikille, jotka allekirjoittivat adressin! :kippis1:
maxi sanoi:Turun Sanomat 7.5.2004:
Teemu Mäen video poistetaan kokoelmista. :thumbs:
Kiasma siirtää videoteoksen Kuvataiteen keskusarkiston tutkimusarkistoon, koska ei voi näyttää sitä yleisölle. Kiasma tiedottaa ettei hyväksy eläinrääkkäystä missään muodossa.
Että tällaista.. Taitaa painostus tehota..
Pexi87 sanoi:mun vihattujen listalle liittyy naisten-ja lastenhakkaajien ja raiskaajien lisäksi nyt myös eläinrääkkääjät!! :curs:
Mustanaamio sanoi:Ja mikäs on sen parempi tapa saada nimensä kaikkien ihmisten tietoisuuteen, kuin se että lähes kaikki lehdet kirjoittelevat sinusta ja teeveestä tulee ohjelmaa sinusta? Ja millä tavalla tälläinen julkisuus on mahdollista saavuttaa täysin tuntemattoma kansalaisena? No tekemällä jotain todella shokeeraavaa ja suurien joukkojen tunteita herättävää. Eli Teemu onnistui tässä nimensä tunnettavaksi teossa täydellisesti! Varsinkin kun aiheesta pitää keskustella vielä 15 vuotta tapahtuman jälkeenkin. Ja taas on tullut julkisuutta hesaria myöden.
Mustanaamio sanoi:Mitä nuori, täysin tuntematon nykytaiteilija tarvitsee saadakseen taidettansa myytyä, jotta voisi tuoda leivän omaansa/perheensä ruokapöytään? Julkisuutta. Vai oletteko koskaan kuullut, että joku olisi hankkinut jonkun maitopurkkiautonrengashieromasauva-taideteoksen joltain täysin tuntemattomalta henkilöltä? En minäkään.
Jullikka sanoi:Ei oo ihme ku on Lapualla syntyny ;)
Jullikka sanoi:Ei oo ihme ku on Lapualla syntyny ;)
Liekkö ollu aineet jotain tyyliin "ja sinä kesänä goatsetin niin rajusti että isäni pystyi peruuttamaan naapurin Hiacen siitä sisään" ja sitte yhtäkkiä on päätetty että, perhana, näähän on TAIDETTA, eihän joka jätkä tällasia aineita kirjottele joten annetaanpa L.Porkkanaraastin sanoi:Mäki tais kirjottaa 6 Laudaturia Lapuan lukiosta, ei mikää tyhmä kaveri...? :kippis1:
jarze sanoi:Lain silmissä kyllä samalla viivalla, mutta ihmisten silmissä ei...ainakaan mun. Teko ei tule tekemättömäksi vaikka istuis koko ikänsä. Lain silmissä häntä ei pitäis tappaa, mutta ihmisten silmissä...jokaisella oma näkemys. Rangaistuslaitoksella rankaistaan, ei sen tarkoitus ole tehdä rikoksentekijästä suvaittua ihmisten keskuudessa. Elikkä, rikollista ei tarvi hyväksyä tasavertaisekseen itse, vaikka laki niin sanoisikin. Ihmisten paheksunta tulee kaupanpäälliseksi linnareisulle. Näin yleisesti puhuttaessa raiskareista yms.
Entäs taskuvarkaat? Pääseevätkö taskuvarkaat sun listalle?Pexi87 sanoi:mun vihattujen listalle liittyy naisten-ja lastenhakkaajien ja raiskaajien lisäksi nyt myös eläinrääkkääjät!! :curs: