Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1 purkki (70g) tomaattipyreetäMelko kuivaahan toi on, mutta silti hyvää. Joku lightweight kastike vaan niin voi siis vetää dieetin aikana
Jees kyllähän tätä piti ittekin kokeilla: 800g paistojauhelihaa, 2rkl mustapippuria, 1rkl suolaa ja 2rkl oliiviöljyä..
Kuvankin nappasin http://student.kktavastia.fi/~martas01/kebab/martinkebab.html
3 ja puoli tuntia odotusta vielä
Nelisen tuntia itse pitänyt. Joku 4-5 h on varmaan hyvä.jos mulla jauhelihaa 800g ni kauanko sitten uunissa?
Noi ravintoarvot tuolla linkissä oli kyllä täyttä paskaa jos joku. Vähärasvaisesta naudan- ja lampaanlihasta peruskebua my ass. Niissä ei todellakaan ole edes 90 prosenttia lihaan verrattavia aineita, ja itse lihaa alle puolet. Nahkaa, kananjämää sun muuta on aika lailla, lammasta ei yleensä ollenkaan. Sen lisäksi niitä vielä voidellaan rasvalla siinä vartaassa, että turha luulla kebumestassa syövänsä jotain hyvää lihaa.
Itse kyllä pidän kebabista, mutta tuollainen harhaanjohto on aika vittumaista. Tuo alun resepti oli kyllä aika simppeli mureke/kebab/lihaköntti, ja varmasti hyvää. Siihen on helppo lisäillä omia ideoita, esim sipulia ja oliiviöljyä.