Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan minulla syökokoajanrexia?
Nyt tuli sit kepappia kokeiltua, ja se oli ihan lihamureketta :itku:
800g naudan jauhelihaa
liian vähän pippuria
aromisuolaa
joku luraus oljyä
Nyrkillä painelin sen ihan muttuun, ja tein siitä pötkön folion sisään. Uuniin joka oli tosi lämmin, ainakin 100astetta, siellä 4 tuntia keskitasolla. Ei tullut mitä halusin, ei..
Uuni voi olla mäsä-rikki-huono-torspo!
Nyt tuli sit kepappia kokeiltua, ja se oli ihan lihamureketta :itku:
800g naudan jauhelihaa
liian vähän pippuria
aromisuolaa
joku luraus oljyä
Nyrkillä painelin sen ihan muttuun, ja tein siitä pötkön folion sisään. Uuniin joka oli tosi lämmin, ainakin 100astetta, siellä 4 tuntia keskitasolla. Ei tullut mitä halusin, ei..
Uuni voi olla mäsä-rikki-huono-torspo!
en oo _vielä_ ehtiny kokeileen tätä tee-se-itse kebabia, mutta eilen luin vesi kielellä koko aiheen läpi mun mielestä tossa on vikana, että se jauhelihan rakenne tuskin on hajonnu, jos oot vaa nyrkillä muussannu. kannattaa koneella taikinakoukuilla ajella jonkin aikaa ja sitten folioon, reikiä haarukalla pohjaan, uuniin ritilälle ja pelti sinne alas, että rasvat valuu siihen. vastasin sit ihan tän aiheen kirjotusten perusteella.
Riittääkö 1 kerros foliota?
Ja mikä "ainakin 100 astetta"? kait sulla on se aste säädettävissä?Normaali uuni...?
Oli se sen 100 astetta Kirjotin turhautuneena vähän hassusti.
Täytyy myöhemmin kokeilla uudestaa seuraavilla parannuksilla:
-Ei öljyä
-Pötkö vähän kapeammaksi
-jos ostais sitä 20% jauhelihaa (sika-nautaa?)
Vuonna 2005 tuli kebua tehtyä ketjun innoittamana. Kuviakin löytyi kätköistä. Ei ihan onnistunut vaan jäi lihamurekemaiseksi.
Kuvassa oleva pötkö on liian leveä, siinä syy miksi epäonnistuit.
siis mikäli muuten teit ohjeen mukaan?
5cm kanttiinsa on hyvä ohje paksuuden/leveyden suhteen.