Jees - mä ilmoittaudun kans mukaan.
Tosin olen tässä jo kohta semmoset 2,5 viikkoa kiristellyt... Tuskin alan Fatlessien aktiivikirjoittelijaksi, mutta hengessä olen mukana (ja teenpähän ainakin ns. kuuliaisuuslupauksen näin julkisesti :D )!
Syksyllä ja alkutalvesta keräsin ympärilleni pienoisen suojakerroksen muutaman rasvakilon merkeissä... ja nyt kevään lähestyessä on aika kuoriutua niistä. Tälläkin hetkellä voin tosi hyvin fyysisesti, mutta tunnen oloni täysin kotoisaksi aavistuksen timmimpänä.
Olen tajunnut olevani mallia "lievähkö päärynä", eli alakropassa on tavaraa suhteessa yläosaa enemmän. Tämä on sinänsä ok, että musta on kiva olla naisen mallinen eli omistaa lantio/reidet/peppu/vyötärö. Semmonen harmi juttu vaan, että diettaaminen tapahtuu sit yläkropan kustannuksella, kädet ohenevat, rinnat pienenevät entisestään jne. :( No, piiskaa vaan salilla, nii. :whip:
Pituuteni on 176 ja painoa en todellakaan osaa tarkalleen sanoa, olen käynyt niin monella eri vaa'alla ja kaikki näyttävät niin eri lailla... jotain 70+ arvioisin sen olevan. Vaaka tosin pitäis ostaa sillä en kuulemma saisi tiputella kuin pari sataa grammaa viikossa... Kaloreita tulee päivistä ja treeneistä riippuen noin 1900-2400, kerran viikossa jotain hyvää syömistä, joka kuitenkin suurinpiirtein mahtuu noihin lukemiin. Muuten aika askeetikko olen syömisten suhteen, puhdasta ruokaa ja pitkälti samoja juttuja päivästä toiseen.
Treenit samoja mitä normaalistikin, noin 3 treenipäivää ja 1 lepo jne. Teen yleensä joka toisella kerralla punttitreenin ja joka toisella aerobisen. Aerobiset yleensä tunnin mittaisia, rasitustaso riippuu sen hetken olotilasta (sykemittari mukana aina). Katsotaan mitä syntyy, hitaasti ja varmasti.
Kärsivällisyyttä kaikille kiristyjille!