Team Fatless, 20 viikkoa ja -10kg

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Hei niin, piti vielä kysästä noista sokerittomista karkeista ( Pirkan lakritsikissat, Dietorellet jne ), kun esim. noissa lakritsikissoissa on 110 kcal / 100 g, 0 g rasvaa ja prot. mutta hiilaria 48 g, josta sokereita 1 g, loput polyodeja ( ?!? sokerialkoholeja?!? ). En nyt ihan ymmärrä, 48 x 4 = 192 kcal?

Fiona sanoi:
mulla on aina tässä 61 kilossa kroppa laittanut jonkun termostaatin päälle, ihan kuin sanoakseen, että hei, tää on sun oma paino, pysy tässä! Sitten kun pääsee 59,x lukemiin, laihduttaminen on taas ihan helppoa.

Oon kuullut tälläistä usealta ihmiseltä. Ja vetänyt itse ainakin omalla kohdalla sellaisen johtopäätöksen, että jos olet joskus painanut pidemmän aikaa esim. tuon Fionan mainitseman 61kg, niin myös dietillä siinä kilomäärässä tulee outo stoppi. Paino junnaa ja junnaa, mutta sitten kun lähtee taas alaspäin, niin ei mitään ongelmia.

Myöhäisherännyt...

Liittyisin mukaan seuraavan stoorin myötä....

Pudotin painoa viime keväänä reippaat kymmenen kiloa... ilman liikuntaa, kun ylipäätään vihasin kaikkea missä hengästyy / tulee hiki /naama punottaa :jahas: Sitten kesällä uskaltauduin salille ja - voi mikä onni - narahdin ihan täysin!!! Sen jälkeen oon käyny salilla 3 x / vko. Lisäksi lenkkiä tai sählyä 2-3 x / viikko. Nyt paino on pysynyt siinä 55 kg tietämillä (pituutta 160 cm). Aluksi kroppa oli tietty pelkkää fläsää se 55 kg eikä paljoa sen paremmalta näyttäny :itku:

Nyt tilanne 7 kk jälkeen on hitusen parempi, mutta...miten saada fläsää pois niin että nää vähäiset ruikkulihakset ei katoaisi ? Painon ei sinällään tarttis merkittävästi pudota. Onko ihan mahdoton yhtälö, mitä tehdä? Ruokapuoli arvatenkin melkoisen ratkaisevaa ja siitä oon ihan pihalla :confused:

Ekan viikon jälkeen paino tippui kilon ja kahteen viikkoon ei ole mennyt mihinkään päin, mutta muutamia senttejä ainakin vyötäröltä on kadonnut. Että ei kait tässä mitään hätää. Tällä viikolla vasta alkoi tuntua, että olen saanut aineenvaihdunnan kunnon vauhtiin. :whip:

Mä voisin tulla mukaan, kun nyt päätin uskaltaa alkaa kirjoittaa tännekin. Oikeastaan aloitin tammikuun ekoilla viikoilla ja siitä olenkin painoa hilannut alaspäin 2-3 kg. Mulla on vähän ongelma tuon punnituksen kanssa, kun tykkäisin aamulla punnita, mutta sitten parin vessakeikan jälkeen (aamupäivällä), paino on kyllä yleensä ehkä alhaisimmillaan, riippuen juodun kahvin ja veden määrästä. Painoa olen ajatellut pudottaa vielä noin neljä kiloa hitaalla vauhdilla.

Salilla 3*viikossa + hiihtoa ja kävelyä (ja rämpimistä) koiran kanssa. Jalkaterässä on vähän ongelmia, joten en oikein missään ohjatuissa jumpissa viitsi käydä, vaikka voisivat hyvää tehdäkin. Mutta tolla jalalla ei hypitä, kävely on jo tarpeeksi sille. :(

Painon putoaminen ei ole päätavoitteeni, vaan yllätysyllätys kiinteytyminen ja rasvan kadottaminen. Nappailin myös kuvat tuossa tammikuun puolessa välissä, niistä sitten parhaiten näkee, jos ei tietysti vaatteistakin.

Tervetuloa joukkoon hurjaan Grll!
Tää tiimikin mukavasti laajenee jatkuvasti, kertoiskohan se jotain meistä naisista yleensä? ;)

Fiona sanoi:
Hei niin, piti vielä kysästä noista sokerittomista karkeista ( Pirkan lakritsikissat, Dietorellet jne )

Sen voin ainakin sanoa, et jos jollain ei maha toimi, niin pussillinen (tai puoli) noita Pirkan lakritsikissoja, niin johan toimii... Lievästi sanottuna laksatiivinen vaikutus. Lisäksi niissä taisi olla jotain 40g kuitua per 100g.

Kertokaapa toimiiko tämä systeemi: 4xviikossa punttisalia, joka treenin jälkeen vähintään 20min. kuntopyörää tai jotain muuta aerobista. Tämän lisäksi käyn soutuspinningissä kerran viikossa. Jos on hyvä ilma käyn hiihtämässä tai muuten vaan ulkoilemassa. Missä välissä otan palautusjuoman vai tarvitseeko sitä ollenkaan?

Tavoitteenahan on upea, lihaksikas ja sulavalinjainen kroppa :D
Sellanen 10kg pitäisi saada läskiä pois niin olisin tyytyväinen.

Tiedän miten pitäisi syödä, mutta kun ei tunnu olevan tarpeeksi itsekuria... Runebergin tortut on HYVIÄ!!!!

Bellezza sanoi:
Kertokaapa toimiiko tämä systeemi: 4xviikossa punttisalia, joka treenin jälkeen vähintään 20min. kuntopyörää tai jotain muuta aerobista. Tämän lisäksi käyn soutuspinningissä kerran viikossa. Jos on hyvä ilma käyn hiihtämässä tai muuten vaan ulkoilemassa. Missä välissä otan palautusjuoman vai tarvitseeko sitä ollenkaan?

Kun käyt puntilla, otat palautusjuoman heti treenin päätyttyä ( eli jos teet aerobista perään, juot palautusjuoman vasta aerobisen jälkeen ).

Juu, lakritsikissat oli aika laksatiivisia :evil:

Minä tuun kans joukkoon mukaan .
dietti alkoi n viikko sitte ja , kalorit menee 1400-1700 väliin ,
riippuen treeneistä ym , aamuaerobisen teen n 4x viikko
ja salitreeni on 4 jakonen .
painoa mun ei tarvisi hirveesti pudottaa mut rasvoja pitäs saada
vähän alemmas.
eli syön aamulla hiilarit ja iltaa kohden vähennän, ja lisään protskun.
(mun pitäs vaan lopettaa toi leivästä tykkääminen ) :nolo:
näillä eväillä ois tarkotus nyt alotella !!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jees - mä ilmoittaudun kans mukaan. :) Tosin olen tässä jo kohta semmoset 2,5 viikkoa kiristellyt... Tuskin alan Fatlessien aktiivikirjoittelijaksi, mutta hengessä olen mukana (ja teenpähän ainakin ns. kuuliaisuuslupauksen näin julkisesti :D )!

Syksyllä ja alkutalvesta keräsin ympärilleni pienoisen suojakerroksen muutaman rasvakilon merkeissä... ja nyt kevään lähestyessä on aika kuoriutua niistä. Tälläkin hetkellä voin tosi hyvin fyysisesti, mutta tunnen oloni täysin kotoisaksi aavistuksen timmimpänä. :) Olen tajunnut olevani mallia "lievähkö päärynä", eli alakropassa on tavaraa suhteessa yläosaa enemmän. Tämä on sinänsä ok, että musta on kiva olla naisen mallinen eli omistaa lantio/reidet/peppu/vyötärö. Semmonen harmi juttu vaan, että diettaaminen tapahtuu sit yläkropan kustannuksella, kädet ohenevat, rinnat pienenevät entisestään jne. :( No, piiskaa vaan salilla, nii. :whip:

Pituuteni on 176 ja painoa en todellakaan osaa tarkalleen sanoa, olen käynyt niin monella eri vaa'alla ja kaikki näyttävät niin eri lailla... jotain 70+ arvioisin sen olevan. Vaaka tosin pitäis ostaa sillä en kuulemma saisi tiputella kuin pari sataa grammaa viikossa... Kaloreita tulee päivistä ja treeneistä riippuen noin 1900-2400, kerran viikossa jotain hyvää syömistä, joka kuitenkin suurinpiirtein mahtuu noihin lukemiin. Muuten aika askeetikko olen syömisten suhteen, puhdasta ruokaa ja pitkälti samoja juttuja päivästä toiseen.

Treenit samoja mitä normaalistikin, noin 3 treenipäivää ja 1 lepo jne. Teen yleensä joka toisella kerralla punttitreenin ja joka toisella aerobisen. Aerobiset yleensä tunnin mittaisia, rasitustaso riippuu sen hetken olotilasta (sykemittari mukana aina). Katsotaan mitä syntyy, hitaasti ja varmasti. :)

Kärsivällisyyttä kaikille kiristyjille! :)

Melko mukavasti nuo menkkojen tuomat pari kiloa on häipyneet, joten hyvissä meiningeissä ollaan painonsäilyttämisessä (siis tavoitepainon :lol2: ).

Huolettaa hiukan se, että työt ja koulu yhdessä vie aikaa niin että treenaaminen on jäänyt hiukan lapsipuolen asemaan. Tai sit olen ollut vain laiska, kun johonkin oikein paneutuu niin siihen löytää aikaa vaikka mistä :whip:

Heippa!

En sitten millään jaksa ymmärtää että olen näinkin kauan ollut totaalisen tietämätön tällaisen palstan olemassaolosta!! Ihanaa huomata että samanhenkisiä naisia löytyy tästä maasta näin käsittämättömän monta, voin vain kuvitella miten moni ei ole tänne vielä edes löytänyt.

Olen tässä vähän aikaa juttujanne seuraillut ja uskaltaudun mukaan tällä lailla varovasti toivottamalla kaikille hirmusti tsemppiä kevään treeneihin ja laihdutusoperaatioihin. Onhan taas se aika vuodesta kun kesä ja bikiniaika alkaa olla onnettoman lähellä...

Sitä vaan hämmästelen että missä te kaikki oikein piileskelette kun niin moni tunnustautuu punttifaniksi mutta ei teitä ainakaan meidän salilla laumoittain näy?! Vähän on tylsää olla usein ainoa nainen täpötäydellä salilla...Sinne vaan sekaan ja ottakaa 10 parasta likkakaveria mukaan!!!

Itse olen tällainen vanha konkari, ikää 37 v, kuntosalilla pitkään ohjaillut ja aerobiciakin vetänyt, omia treenivuosia takana viitisentoista ja aina olen hirveästi tykännyt jakaa vuosien varrella kertynyttä tietoutta jos jollekin siitä on hyötyä ollut. Kisakuntoon vedän itseni silloin tällöin ihan vaan omaksi huviksi, kilpailuvietti ei riitä muuhun. Fitness on rakas elämäntapa ja pysyy kanssa, tavoitteena kova kunto, kiinteä kroppa ja meno päällä vielä ysikymppisenäkin...

Oma kevätprojektini on tällä kertaa kohtuulliset -3 kg eli pari kiloa alle kuudenkympin, silloin olo on hyvä ja treeni kulkee parhaiten. Näitä teidän juttujanne aion käyttää härskisti hyväksi motivaatiotekijänä, ettäs tiedätte! Hyviä juttuja eikä mitään huuhaata, kiva nähdä että ahkerimmat kirjoittelijat tosiaan tietävät mistä puhuvat ja osaavat asiantuntevasti ja innostavasti ohjata kokemattomammat oikealle polulle. Kiitos tähänastisesta, kurkin täällä taustalla ja heitän kommentilla jos siltä tuntuu. Keep up the good work, see ya!! :thumbs:

Foxy Lady sanoi:
Fitness on rakas elämäntapa ja pysyy kanssa, tavoitteena kova kunto, kiinteä kroppa ja meno päällä vielä ysikymppisenäkin...

Tossa on oikea asenne! Tervetuloa palstalle, Foxy Lady!

Heips

Mun laihis sujuu ja "sujuu"...
Eli sairastuin viikko sitten ihanaan flunssaan, jonka kaverina tuli kurkkukipu, poskionteloiden- ja korvatulehdus.

Ja antibioottikuurilla siis ollaan. Vielä olisi muutama päivä kuuria jäljellä, vaan flunssa ei tunnu lähtevän millään :curs: Noh, paino on tippunut melkein kaksi kiloa, kun ei sitä ruokahalua ole ollut yhtään! Onko se sitten positiivista vai ei niin... :rolleyes:

Salille menoa saanee vielä odotella viikon verran, mielellään kaksi. Tarkkailen tilannetta ;)
Tsemppii muille urakassa!!! :thumbs:

Tää maanantainen tilannekatsaus meinas unohtua. Eli kolme viikkoa takana ja 3kg tipotiessään. Edelleen siis vähän turhankin kiivaaseen tahtiin tippuu, mutta meno tahmenee varmasti homman edetessä.
Aikataulussa ollaan siis vahvasti.
..kesää ja kärpäsiä odotellessa...

Mä en ole yhtään aikataulussa.. :( Paino on nyt 61.8 kg, lienee osittain menkkaturvotusta, mutta silti ahdistaa. Viikonloppunakin tuli mässättyä niin, ettei mitään rajaa :)

Ja kohta hammaslääkäriin :curs: Se tästä vielä puuttuikin.. Ei vaan, kaikki on ihan jees, eikä mun elämänlaatu juurikaan kärsi, vaikka dieetti ei etene suunniteltua vauhtia. Ton hampilääkärin jälkeen voin olla vähän eri mieltä elämän laadusta :D

Eilen vaahtosin täälä rasvaprosentistani ja siitä ettei mitään edistystä ole tapahtunut. Noh, eilen pistin syömiseni kunnolla syyniin taskulaskimen ja ruoka vaa'an kera. Tulos oli jotain muuta kuin piti, olen syönyt n.1300-1500kcl kaiken aikaa, ei ihme ettei mitään tapahdu!
Nyt laskin sapuskat niin, että salipäivinä kaloreita tulee n.1800 ja muina päivinä 1600-1700kcl. Täytyy sanoa, että syödä saa ähkyyn asti noillakin kaloreilla, katsotaan josko tästä tarkistuksesta olisi apua.
Ensi viikolla lienee taas aihetta raporttiin, toivottavasti. :whip:

Viikossa lähti nyt 0,5-1 kg. Ja nyt tuntuu jänskän kevyeltä muutekin, kun iski joku mahapöpö... :( Yritän kuitenkin saada itseni syömään...

Ei suju

Kyllä menee perseelleen, ei yhtää ole tippunu ensimmäisen kilon jälkee.
Nyt on kyllä tiukassa, välillä käy 1-1,5kg alhaalla ja pari päivää ja taas samoissa lukemissa. Ei voi olla nesteestä koska juon sen pari litraa vettä joka päivä, treeni päivänä vähä enemmän. Pahinta - peili kertoo että liikaa joka puolella , viime keväännä ostetut housut menee jalkaan mutta se michelin jää vyötärölle :whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom