Tavoitteesi 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thommi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Syyskuun alkuun, kun tulee vuosi treeniä täyteen ois tavotteena. Realisesti ajateltuna vuoden loppuun mahdollisia kovalla treenillä, mutta pitäähä tavotteet olla korkealla. Tähdellä merkityt liikkeet on vasta harjoittelu asteella, joten niissä ei aivan suurimmat mahdolliset painot ole käytössä.

Penkki: 130kg(100kg)
Pystypunnerrus kp: 10x40kg(7x32,5kg)*
Mave: 2xomapaino (ei tietoa nykymaksimista)*
Kyykky: Saada polvi kuntoon jotta voi kyykätä kunnolla
Kapea penkki: sarjaa 100kg'lla(nyt sarjaa 80kg)

183 senttimetriä ja 100 kiloa puhdasta läskiä.

Paino alas 113kg->90kg ja rasvat toivottavasti lähelle sitä kymmentä prosenttia, samalla yrittäen pitää voimatasot mahdollisimman korkealla.
Sen jälkeen vähän painoa takaisin, mutta lihaksena ja rasvaprosentti pidetään siinä dietin jälkeen saavutetussa.

Yli 30 toistoa sotilaspenkissä omalla painolla.
Yli 20 leukaa superpuhtaasti suoriltakäsiltä.
1000 vatsalihaspuristusta yhteen menoon, niin että kyynärpäät koskettavat joka toistolla polviin/reisiin.
Voimapyörä suorin jaloin.

Päivityksenä että kohta 9kg tippunu joten tavoitteita lähennytään pikkuhiljaa.
Nyt lisään tavoitteeksi että pitäisi saada vielä tänä vuonna takaisin ne treenipainot jotka tulen menettämään tuon 23kg painon menetyksen ansiosta.

Jos sitä laihtuis kesäksi hieman ja sen jälkeen jos jonkinnäköistä lihasta sais.

Tollanen sonni enää mitään lihoja tarvii.

Itekki jos vähän laihtuis.. Toinen tavote on jaksaa käydä salilla kesänkin ajan eikä vaan ajella mopolla :rolleyes:

Omia tavoitteita olis jos nyt sais painoa ja kokoa hieman lisaa, nyt mitat on 183 cm ja 92 kg.

Tuloksissa sitten taas ois tammosia hakusessa:

penkki 130-140kg, nyt 115-120 kg
kyykky 220kg, nyt 190kg
mave 240kg, nyt 210kg

Sellasia, ois ihan tyytyvainen jos noi tuolt sais loppuvuoteen tulemaan.

Tollanen sonni enää mitään lihoja tarvii.

Itekki jos vähän laihtuis.. Toinen tavote on jaksaa käydä salilla kesänkin ajan eikä vaan ajella mopolla :rolleyes:

:D Sulla vaan meni tuo sarkasmihymiö väärälle riville.

Mie ehkä ennemmin ajaisin sillä mopolla. Voidaan vaihtaa? :D

Penkki: 100kg (62.5)
Kyykky: 140kg (100)
Mave: 150kg (110)

Tällaista. Tiedä sitten kuinka realistisia nuo ovat, mutta tärkeämpää ehkä olisi alkaa kunnolla treenaamaan aerobista kuntoa, kun se on aivan perseestä ja armeijakin about vuoden päästä edessä...

mun ainoa 2011 tavoite oli pystyä kantamaan mun muija olohuoneesta makuhuoneeseen.Nyt ei olla yhdessä enää joten täytyy
A= löytää saman painoinen uusi B=Lainata jonkun toisen muija C=Keksiä jotain muuta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mun ainoa 2011 tavoite oli pystyä kantamaan mun muija olohuoneesta makuhuoneeseen.Nyt ei olla yhdessä enää joten täytyy
A= löytää saman painoinen uusi B=Lainata jonkun toisen muija C=Keksiä jotain muuta.

C. Osta 100kg hiekkasäkki

:D Sulla vaan meni tuo sarkasmihymiö väärälle riville.

Mie ehkä ennemmin ajaisin sillä mopolla. Voidaan vaihtaa? :D

Voin mä sitä sulle vuokrata hyvään hintaan jos en pääse töihin ja ei oo itellä vyhvee lasketella menee :D

Oma paino 70--->80
Penkki alle 70--->80-90
Maastaveto 130--->150-180
Kyykky 80--->120-150

Kai noi nyt ihan realistisia tavotteita olis?

saada yhteistulos lähemmäs 600 kg, nyt 4 kk harjoitellu salilla "kunnolla" eli ohjelmalla ja säännöllisesti ja yhteistulos jotain 400 ..(aiemmin keskittynyt vain kamppailulajeihin).

En tiiä onko turhan kova tavote, tavotteet pitää olla kuitenki korkealla , tossa eräs kaveri rykäs justiinsa 7kk treenillä karvan yli 700kiloa yhteistulokseks

tossa eräs kaveri rykäs justiinsa 7kk treenillä karvan yli 700kiloa yhteistulokseks

Hmm mitä mitä, eikö tuo tekisi esim 250 - 200 - 250? Kuulostaa aika kovalta.:wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom