Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katsotaan nyt miten tämä dietti vaikuttaa treenipainoihin. Toivotaan että pystyy pitämään treenipainoissa pienen noususuhdanteen.
Ei muuten tule onnistumaan. Meinaat pudottaa kevään aikana 6-8kg ja silti yrität pitää tulokset nousussa? Itsellä tuo ei ainakaan onnistuisi. Nyt ku oon dietillä niin aattelin et tulokset saa pudota esim. penkissä sen verran mitä paino putoaa, sitten taas äkkiä plussa kaloreille ku entiset läset on palanut niin lähtee taas tulokset nousuun. Yllättävän paljon vaikutti itellä toi dietti heti tuloksiin ja yleiseen energisyyteen. :( Vissiin toi noin 1000kalorin miinuksella olo päivässä on liikaa, no mennää tää dietti tällä systeemillä ja otetaan seuraava vähän erilailla.
Onko mahdotonta saada 5x31.5kg vinopena kp:lla? Nyt menee 5x20kg
Pudottanut itse viimeisen 4 viikon ainakana 6 kiloa, ja tulokset eivät ole pudonneet kuin ehkä penkissä marginaalisesti, kyykyssä ja muissa jalkaliikkeissä kehitys on jatkunut. Olo treenissä ihan sama kuin massalla, eikä syömiset ennen treeniä ole vaikuttaneet mitenkään jaksamiseen (söi sitten tunnin tai viisi ennen treeniä, toki hera ennen treeniä).
Toki lisättäköön että nesteitä tulee takaisinpäin 2-3 kiloa parissa päivässä kun massalle mennään. Paino siis nyt 85kg.
Ryhti kuntoon, siinä onkin tavoitetta kivasti.
Miten ryhdin muuten ees saa kuntoon? Yritin kysellä terkkarilta, mut se vaan sano että ei sun kannata ajatella tollasia.
Ei ole mahdotonta! Ite kun alottelin salit, sain jotain 5x20kg kanssa, mutta noin 3kk treenin jälkee meni jo 27,5kglla. Mutta sitten salilla käynti loppui, mutta ei siitä enempää..
Ei muuten tule onnistumaan. Meinaat pudottaa kevään aikana 6-8kg ja silti yrität pitää tulokset nousussa? Itsellä tuo ei ainakaan onnistuisi. Nyt ku oon dietillä niin aattelin et tulokset saa pudota esim. penkissä sen verran mitä paino putoaa, sitten taas äkkiä plussa kaloreille ku entiset läset on palanut niin lähtee taas tulokset nousuun. Yllättävän paljon vaikutti itellä toi dietti heti tuloksiin ja yleiseen energisyyteen. :( Vissiin toi noin 1000kalorin miinuksella olo päivässä on liikaa, no mennää tää dietti tällä systeemillä ja otetaan seuraava vähän erilailla.
Onko mahdotonta saada 5x31.5kg vinopena kp:lla? Nyt menee 5x20kg