Mä ajattelin tehdä tämän ketjun marraskuussa, mutta toisilla näyttää olevan vähän turhankin kova kiire olla ensimmäinen. :D Eletään ensin nyt tämä vuosi loppuun...
Mä asetan saman tavoitteen kuin oon asettanut jo monta vuotta putkeen: pysy ehjänä ja terveenä. Millään muulla ei pahemmin oo väliä. Kertaakaan en oo onnistunut, joten haastetta riittää.
Jes, just vasta kirjotin tonne ''tavoitteesi 2009''-ketjuun. No taitaa jäädä tavoitteeksi säilyttää lihat entisellään, kun tammikuussa alkaa intti, fail.
Sivulta 10 eteenpäin kerrotaan testiradasta, joka on puheiden mukaan helpottunut merkittävästi entisestää, mutta kyllä siitä meikäläiselle riittää haastetta. Tämän jälkeen tavotteena on pitää saavutettu kunto.
Lisää lihaahan sitä pitäs saada. 75kg jos oma paino, mave 150kg ja penkki 90kg. Ja jos jaksais yhtä ahkerasti käydä siellä salilla ku nyt vuosi tullu käytyä, toivottavasti ei tuu loukkaantumisia, koska niistä mulla on aina seurannu piiiiitkiä taukoja ja motivaationpuutetta.
Tämän vuoden tavotteet kyykyssä ja mavessa siirrän ensi vuodelle loukkaantumisten takia. Eli ensi vuonna kyykyssä 160kg ja mavessa 180kg alle 80 kiloisena. Lisäksi tavoitteena on ensi vuonna pysyä ehjänä.