Tavoitteesi 2010?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bodari
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Bodari

Banned
Yli puoli vuotta on vierähtänyt 2009 vuodesta, olisko jo aika asettaa omat tavoitteet 2010 vuodelle? :rock:

Omat tavoitteet

RAW- Penkki 150
RAW- Mave 230
RAW- Kyykky 210

Onnistunut dietti
Lisää lihasmassaa
Kireä kondis
Isot koivet :D

Mä ajattelin tehdä tämän ketjun marraskuussa, mutta toisilla näyttää olevan vähän turhankin kova kiire olla ensimmäinen. :D Eletään ensin nyt tämä vuosi loppuun...

Katsontakanta on vaihteleva. Ajatteleeko saavuttavansa 2010-vuoteen mennessä tavoitteensa, vai sen aikana :D

Mä asetan saman tavoitteen kuin oon asettanut jo monta vuotta putkeen: pysy ehjänä ja terveenä. Millään muulla ei pahemmin oo väliä. Kertaakaan en oo onnistunut, joten haastetta riittää.

Jos sais painon 90kg ja samoilla rasvoilla kuin nykysin. Toivottavasti siinä samalla nousisivat hieman onnettomat salitulokseni.

Jos kykenen nuo 2009 tavoitteeni saavuttamaan, niin 2010:n tavoitteet:
  • Kyykky 10*160kg
  • Mave 10*200kg
  • Scott-hauis 10*50kg
  • Ranskis 10*50kg
  • Prässi 10*350kg
  • Dippi 10*50kg (lisäpainot)
  • Vinopenkki käsipainoilla 10*40kg (per kp)
Omapainoni en halua nousevan yli 79kg:n.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jes, just vasta kirjotin tonne ''tavoitteesi 2009''-ketjuun. No taitaa jäädä tavoitteeksi säilyttää lihat entisellään, kun tammikuussa alkaa intti, fail.

Lisää lihaahan sitä pitäs saada. 75kg jos oma paino, mave 150kg ja penkki 90kg. Ja jos jaksais yhtä ahkerasti käydä siellä salilla ku nyt vuosi tullu käytyä, toivottavasti ei tuu loukkaantumisia, koska niistä mulla on aina seurannu piiiiitkiä taukoja ja motivaationpuutetta.

Tämän vuoden tavotteet kyykyssä ja mavessa siirrän ensi vuodelle loukkaantumisten takia. Eli ensi vuonna kyykyssä 160kg ja mavessa 180kg alle 80 kiloisena. Lisäksi tavoitteena on ensi vuonna pysyä ehjänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom