Re: Re: Re: Enpä usko
Meinaatko,että ennen maksiminostoa ei kannata lämmitellä tekemällä sarjoja? Eli tangolla ykkönen-60kg:lla ykkönen? Kyllä lähtee maasta sen jälkeen ykköset ja nikamat lentää Tallinnaan saakka.
Meinaatko,että ennen maksiminostoa ei kannata lämmitellä tekemällä sarjoja? Eli tangolla ykkönen-60kg:lla ykkönen? Kyllä lähtee maasta sen jälkeen ykköset ja nikamat lentää Tallinnaan saakka.
Originally posted by ZeiZei
en varmasti saakkaan omasta mielestä suht realistinen tavoite voi olla MAX 9-10 kg, pituus/luiden kasvu vielä kesken, enkä mä vielä oo aikusen mitoissa (seli seli...):D
edit: goddamit, kokeilin tänään mavessa jotain ykkösen tapasta ja nousi vaan 140 kg, onneks huonoon tulokseen on pari ihan hyvää syytä: ekanakin tein kaksi sarjaa ennen sitä 60 kg x 12 ja 100 kg x 9 (en tajua kuinka tuo 100 x 9 tuntui jo jotenkin kauheen raskaalta). noitten sarjojen jälkeen olin jo aika puhki, mutta päätin kokeilla jotain ykkösen tapasta ja laitoin tankoon 140, se nousi ja enempää en kokeillu. Yksi syy on myös se, että käytin ekan kerran vyötä, joka oli semmonen edestä ohuempi takaalta paksumpi, ja laitoin sen jotenkin liian tiukalle, jolloin se ei tuntunut kivalta masussa, enkä usko, että toi vyö mua yhtään auttoi. Huhtikuun lopussa kokeilen uutta ykköstä, vähemmän kovemmilla alkusrajoilla enemmällä venyttelyllä ja hieman löysemmällä olevalla vyöllä ja tavoitteena sillon on about 170:whip: