Tavoitteenne!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZeiZei
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Re: Re: Re: Enpä usko

Meinaatko,että ennen maksiminostoa ei kannata lämmitellä tekemällä sarjoja? Eli tangolla ykkönen-60kg:lla ykkönen? Kyllä lähtee maasta sen jälkeen ykköset ja nikamat lentää Tallinnaan saakka.
Originally posted by ZeiZei
en varmasti saakkaan:) omasta mielestä suht realistinen tavoite voi olla MAX 9-10 kg, pituus/luiden kasvu vielä kesken, enkä mä vielä oo aikusen mitoissa (seli seli...):D

edit: goddamit, kokeilin tänään mavessa jotain ykkösen tapasta ja nousi vaan 140 kg, onneks huonoon tulokseen on pari ihan hyvää syytä: ekanakin tein kaksi sarjaa ennen sitä 60 kg x 12 ja 100 kg x 9 (en tajua kuinka tuo 100 x 9 tuntui jo jotenkin kauheen raskaalta). noitten sarjojen jälkeen olin jo aika puhki, mutta päätin kokeilla jotain ykkösen tapasta ja laitoin tankoon 140, se nousi ja enempää en kokeillu. Yksi syy on myös se, että käytin ekan kerran vyötä, joka oli semmonen edestä ohuempi takaalta paksumpi, ja laitoin sen jotenkin liian tiukalle, jolloin se ei tuntunut kivalta masussa, enkä usko, että toi vyö mua yhtään auttoi. Huhtikuun lopussa kokeilen uutta ykköstä, vähemmän kovemmilla alkusrajoilla enemmällä venyttelyllä ja hieman löysemmällä olevalla vyöllä ja tavoitteena sillon on about 170:whip:

Tavoitteet vuoden loppuun :

paino saa pysyä samassa, mutta mahaa -10cm

penkki : 85 -> 110
kyykky : 130 - 160
mave : 170 -> 200

Yköset otettu vuoden alussa, joten ei pitäisi olla mahdottomia.

Tavoitteet :
Vin Diesel käsivarret
Penkki: 100kg
Kyykky ja mave: joku hyvä määrä
:D

En oo ees vielä alottanu salilla käyntiä mutta pitäähän tavotteita olla.

Nyt dietata itteni todella kireeks kesän loppuun mennessä ja sit ARMOTON bulkki tonne tammikuuhun asti ja siinä ajassa 10kg lihasta!!!!!:thumbs:

nyt paino lähestyy jo 106 kg:tä (188cm)
ens syksyks ois kiva saada 4 kg lisää massaa samoilla rasvoilla (13%)

vuoden päästä 115 kg ois kans ihan jees :thumbs:

VIDU!teen kaiken sen eteen että saavutan noi! MUAHAHAHAHA :evil:

Originally posted by Buli
Nyt dietata itteni todella kireeks kesän loppuun mennessä ja sit ARMOTON bulkki tonne tammikuuhun asti ja siinä ajassa 10kg lihasta!!!!!:thumbs:

Ei ny pahal, mut ei luultavasi kannata/tarvitse vetää 13 vuotiaana kauheita bulkkeja ja muutenkaan vielä pakosti treenata kauhean kovaa (lyhyitä sarjoja jne). Et varmaankaan myöskään saa LIHASmassa n. 4,5 kk 10 kiloa, ellet sitten ole aivan aloittelija (mikä kylläkin saatat hyvin olla kun olet vasta 13?).

tämmönen juttu on vielä pakko pistää, että ei pakosti kannata pistää kaikkiin reeni ja ravinto threadeihin, että "ota liike x käyttöön, on toiminut minulla tosi hyvin" tai "tuote x potkii mulla paljon paremmin ku tuote y". Mä koitin sillon joskus tänne tullessani aukoa päätä joka asiasta NIIN asiantuntevasti:rolleyes:. Mä en meinaa et sä olisit tehny näin, mut huomasin et oot innokaasti kommentoinut asioita. En myös tarkoita että et saisi kommentoida threadeihin, mut meinaan et ei kannata ehkä tehdä sitä niin, että kuulostaa että sulla oliski ainakin 10 vuoden kokemus takana.

Mut oikeeisti onne vaan treeneihin ja älä revi liikaa nuorena:kippis1: on iha mukavaa et tänne liittyy lisää nuorempia "mun seuraksi":)

Re: Re: Re: Re: Enpä usko

Originally posted by MR.D
Meinaatko,että ennen maksiminostoa ei kannata lämmitellä tekemällä sarjoja? Eli tangolla ykkönen-60kg:lla ykkönen? Kyllä lähtee maasta sen jälkeen ykköset ja nikamat lentää Tallinnaan saakka.

siis tottakai otetaan lämmittely sarjoja, meinasin vaan, että toi 100 x 8 oli sillon joskus hieman liian pitkä/kova sarja, eli olisi pitäny ottaa kenties sillon vaikka aluksi joku suht kevy sarja, esim. 80 x 8 sitten 100 x 4 tai vaikka 110 x 2.

Henkisesti oppia lisää, myös faktaa, koko ajan - ja treenata paremmin.... en halua rajoittaa kiloja tavoitteiisiin vaan katsoa minne pääsee.

Ei ny pahal, mut ei luultavasi kannata/tarvitse vetää 13 vuotiaana kauheita bulkkeja ja muutenkaan vielä pakosti treenata kauhean kovaa (lyhyitä sarjoja jne). Et varmaankaan myöskään saa LIHASmassa n. 4,5 kk 10 kiloa, ellet sitten ole aivan aloittelija (mikä kylläkin saatat hyvin olla kun olet vasta 13?).

tämmönen juttu on vielä pakko pistää, että ei pakosti kannata pistää kaikkiin reeni ja ravinto threadeihin, että "ota liike x käyttöön, on toiminut minulla tosi hyvin" tai "tuote x potkii mulla paljon paremmin ku tuote y". Mä koitin sillon joskus tänne tullessani aukoa päätä joka asiasta NIIN asiantuntevasti:rolleyes:. Mä en meinaa et sä olisit tehny näin, mut huomasin et oot innokaasti kommentoinut asioita. En myös tarkoita että et saisi kommentoida threadeihin, mut meinaan et ei kannata ehkä tehdä sitä niin, että kuulostaa että sulla oliski ainakin 10 vuoden kokemus takana.

Mut oikeeisti onne vaan treeneihin ja älä revi liikaa nuorena:kippis1: on iha mukavaa et tänne liittyy lisää nuorempia "mun seuraksi":)

Joo nyt mä pääsen taas avaamaan sanasen arkkuni...1.Ei sullakaan tota ikää niin hirveesti ole et voit ruveta neuvvoo mua mun bulkkaamisissa! 2.Siin 10kiloo lihasta oli mun mielestä hymiö perässä eli se oli vähän sellanen et jos puolet siit sais olis jo perkeleen hyvä 3.Se että olen 13 ei välttämättä tarkota että olisin aloittelija!! 4.Porukka laittaa noit threadeja koska haluu tietää asioista ja sen takia kysyy täältä pakkotoistosta ja jos joku liike joka on toiminut itselläni niin miksi en suosittelisi sitä myös muille! 5.Onko sun mielestä tääl joku vitun ikäraja et minkä ikäsenä on tarpeeks vanha postailee tänne! 6.Ja se että olen nuori ei todellakaan automaattisesti tarkoita ettenkö tietäisi monesta kehonrakennukseen liittyvästä asiasta enemmän kuin joku 24vuotias punttailija!

Ja EI todellakaan ollu tarkotus suuututtaa sua mutta koska kirjoitit aika vahvan viestin minusta niin voin kanssa vastata siihen näin!!!

Ei pahalla:kippis1: :kippis1:

Vittu ethän sä oo ku vuoden vanhempi ku minä!!! Think about that

Joo nyt mä pääsen taas avaamaan sanasen arkkuni...1.Ei sullakaan tota ikää niin hirveesti ole et voit ruveta neuvvoo mua mun bulkkaamisissa! 2.Siin 10kiloo lihasta oli mun mielestä hymiö perässä eli se oli vähän sellanen et jos puolet siit sais olis jo perkeleen hyvä 3.Se että olen 13 ei välttämättä tarkota että olisin aloittelija!! 4.Porukka laittaa noit threadeja koska haluu tietää asioista ja sen takia kysyy täältä pakkotoistosta ja jos joku liike joka on toiminut itselläni niin miksi en suosittelisi sitä myös muille! 5.Onko sun mielestä tääl joku vitun ikäraja et minkä ikäsenä on tarpeeks vanha postailee tänne! 6.Ja se että olen nuori ei todellakaan automaattisesti tarkoita ettenkö tietäisi monesta kehonrakennukseen liittyvästä asiasta enemmän kuin joku 24vuotias punttailija!

Ja EI todellakaan ollu tarkotus suuututtaa sua mutta koska kirjoitit aika vahvan viestin minusta niin voin kanssa vastata siihen näin!!!

Ei pahalla:kippis1: :kippis1:

Vittu ethän sä oo ku vuoden vanhempi ku minä!!! Think about that

Ensinäkin täällä ollaan aika yleisésti sitä mieltä että nuorten ei kannattaisi bulkata, tietenkin se riiippuu siitä mitä meinaat bulkilla. Mut, jos meinaat kauhealla bulkillasi, sitä että koitat kerätä paljon lihasta ja siinä samalla paljon rasvaa. niin ei sitä täällä pidetä kovinkaan järkevänä vaihtoehtona. Koska viestissäsi oli omasta mielestäsi enemmän vittuilun makua kuin omassani niin mä vittuilen takasin. Tääl kukaan ei ota sua vakavasti jos oot 13 ja selität asiantuntevasti treenistä ja ravinnosta. Hyvä jos liikkeet toimivat, mutta kauangos olet mahtanut treenata. "en ole aloittelija", yleensä KAIKKI 13 ovat aika aloittelijoita. Sulla ei ainakaan ole kokemuksen mukana tullutta tietoa enemmän kuin 24 wee punttaajalla, ellei hän ole sitten aloittelija. Voisitko muuten kertoa mistä luulet että tiedät niin paljon bodauksesta? luultavasti olen muuten jonkin verran yli vuoden sua vanhempi, ellet sitten täytä 14 aika pian, it täytän alle kuukauden päästä (tällä ei taas ole mitään väliä:) ).

Ite en ainakaan ota sua kauhean vakavasti ennen kuin olen esim. nähnyt jotain todistetta, että olet saanut jotain aikaan. Kuka vaan voi täällä kirjottaa ns. asiantuntevasti jos on vaan lukenut palstaa riittävästi. Ja tolla liikkeiden suosittelemisella meinasin, että kuinka kauna olet ehtinyt kokeilla eri liikkeitä ja verrata saamiasi tuloksia? Se, että mä olen vain ainakin vuoden vanhempi ei tarkoita sitä, että mä en tietäisi bodauksesta enemmän kuin sä.

Ei tänne mitäään ikärajaa ole, mutta porukka ei vaan ota kauheen vakavasti kovaan ääneen mielipidettänsä kertovaa 13 vuotiasta bodaajaa. Tottakai saa kirjoittaa, mutta älä ainakaan koita alkaa kumota kokeneempien mielipiteitä, kuten itte tein joskus (ei, et ole vielä tehnyt näin joten älä vetoa/valita tästä seuraavassa viestissä)

Edelleen onnea treeneihin, ja 5 kiloa lihasta on jo ihan realistinen tavoite.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rauhaa!!!

En ole kumonnut kenenkään mielipiteitä enkä tule kumoamaankaan ,koska kokemusta niinkuin itse sanoit ei kuitenkaan niin paljoa ole...:kippis1:
Tulen tästä eteenpäinkin postailemaan vaikkei kukaan ottaisikaan minua vakavasti...:kippis1:
Joo ja olenhan tietenkin aloittelija mutta niin olet sinäkin...:kippis1:
Yritän tässä kesän aikana kerätä rahaa digikameraan ja hankkiutua V.I.P. jäseneksi niin sit pistän kuvia tulee kun kerran todisteita kaipasit...:kippis1:
Ja en väitä enkä todellakaan tule väittämään kokeneempien posteja vääriksi...:kippis1:
Kokemus on aina kokemusta ja sitä minulta vielä puuttuu(niin puuttuu sultakin)...:kippis1:

Rauhaa!!!

Originally posted by Olbe
Voihan nyt wittu mikä thread... ipf:n sm:iin natuna 630@82,5 tai 650@90.
Mun tavoitteet ovat paino 85kg 90 kiloon tiukassa kunnossa. Penkkitavoite 150kg, maastaveto 230kg ja kyykkä 150kg(aika heikko). Cooper 3500m ja leuanveto 30 toistoa. Nämä kaikki tavoitteet aijon toteuttaa vuoden sisällä! Mun tulokset on tällä hetkellä penkki 130kg, maastaneto 200kg, kyykky 120kg, Cooper 3250m ja leuanveto 17 toistoa.

Tulostavoitteet siihen mennessä kun täytän 18v ensi vuoden alussa:

Penkki: 80-->100
Kyykky: tekniikka kuntoon ja sarjaa yli 100:lla
Mave: 160-->190

Päätavoite on kuitenkin saada lihaa lisää mahdollisimman paljon.

Rauhaa!!!

En ole kumonnut kenenkään mielipiteitä enkä tule kumoamaankaan ,koska kokemusta niinkuin itse sanoit ei kuitenkaan niin paljoa ole...:kippis1:
Tulen tästä eteenpäinkin postailemaan vaikkei kukaan ottaisikaan minua vakavasti...:kippis1:
Joo ja olenhan tietenkin aloittelija mutta niin olet sinäkin...:kippis1:
Yritän tässä kesän aikana kerätä rahaa digikameraan ja hankkiutua V.I.P. jäseneksi niin sit pistän kuvia tulee kun kerran todisteita kaipasit...:kippis1:
Ja en väitä enkä todellakaan tule väittämään kokeneempien posteja vääriksi...:kippis1:
Kokemus on aina kokemusta ja sitä minulta vielä puuttuu(niin puuttuu sultakin)...:kippis1:

Rauhaa!!!

tähän vastaan enää sen verran että luultavasti olen treenannu kauemmin ku sinä? vakavasti semmonen 8 kk (ohjelmalla ja ruokavaliolla. mutta kyllä salilla ollaan käyty 1½ sillon se vaan oli semmosta 4-5 kertaa koko kroppaan liikkeitä viikossa toistot 15-20.:) mut hienoo jos laitat kuvia, itte olen jo muutaman kuvan pistänytkin kiertoon tuolla ircissä mutta en niitä laittanut palstalle ku oli niin huonoja (itseotettuja 20 egen webbikameralla:)) digikamera piti hankkia kesäkuun puolivälissä, mikä kylläkin saattaa hieman viivästyä heinäkuulle.

hitto ku ei meinaa tulla kesällä treenisitä mitään:curs: varsinkin ruokavalio ja unirytmi ihan mitä sattuu (nimim. 6 yöllä nukkumaan:D )

tähän vastaan enää sen verran että luultavasti olen treenannu kauemmin ku sinä? vakavasti semmonen 8 kk (ohjelmalla ja ruokavaliolla. mutta kyllä salilla ollaan käyty 1½ sillon se vaan oli semmosta 4-5 kertaa koko kroppaan liikkeitä viikossa toistot 15-20.:) mut hienoo jos laitat kuvia, itte olen jo muutaman kuvan pistänytkin kiertoon tuolla ircissä mutta en niitä laittanut palstalle ku oli niin huonoja (itseotettuja 20 egen webbikameralla:)) digikamera piti hankkia kesäkuun puolivälissä, mikä kylläkin saattaa hieman viivästyä heinäkuulle.

hitto ku ei meinaa tulla kesällä treenisitä mitään:curs: varsinkin ruokavalio ja unirytmi ihan mitä sattuu (nimim. 6 yöllä nukkumaan:D )

Mul on kans toi ynirytmi ihan päin persettä nykyään...Treeniä mulla ihan kunnon ohjelmilla(ei penkki,penkki,penkki,penkki) tasan 7kk. ja 11päivää...

Originally posted by tommy77
Mun tavoitteet ovat paino 85kg 90 kiloon tiukassa kunnossa. Penkkitavoite 150kg, maastaveto 230kg ja kyykkä 150kg(aika heikko). Cooper 3500m ja leuanveto 30 toistoa. Nämä kaikki tavoitteet aijon toteuttaa vuoden sisällä! Mun tulokset on tällä hetkellä penkki 130kg, maastaneto 200kg, kyykky 120kg, Cooper 3250m ja leuanveto 17 toistoa.

Nuot muut vaikuttaa melko realistisilta, mutta leuanveto tavoite on kova. Jos yllät tavoitteeseen, niin prosentuaalinen kehitys leuanvedossa on melkoinen. Tosin kyllä tavoitteet pitää ylös asettaa ja toivotankin onnea yritykseen.

Originally posted by mtk77
Nuot muut vaikuttaa melko realistisilta, mutta leuanveto tavoite on kova. Jos yllät tavoitteeseen, niin prosentuaalinen kehitys leuanvedossa on melkoinen. Tosin kyllä tavoitteet pitää ylös asettaa ja toivotankin onnea yritykseen.

Aerobisen kunnon ollessa noin hyvä, niin en usko ton leuanveto tavoitteen olevan yhtään epärealistinen. Tosin jos (kun) samalla paino nousee 85 kilosta 90 kiloon, niin tavoite kyllä vaikeutuu huomattavasti. Itse tein 30 leukaa ensimmäisen kerran 16 vuotiaana ja menee se nykyäänkin. Painoa tosin on varmaan 20 kiloa enemmän. :D

Pistetäänpä vielä tavoitteet:

1. 20 kg lisää lihaa ja 5 kg pois fläsää.
2. leuanveto 100kg lisäpainolla. :eek:
3. leuanveto yhdellä kädellä.

Kyllähän sen leuanveto tuloksen saa sinne 30:een, koska ei se mikään mahdoton tulos ole. Ne jotka ovat paljon panostaneet, niin vetävät enemmänkin. Aikaa tosin ei ole kuin vuosi. Kyllä se mielestäni on ihan saavutettavissa, mutta kun lähtötaso on 17:sta, niin veikkaan ettei se ihan kaikilta onnistu. Toivon kyllä hänen onnistuvan tavoitteessaan, mutta kun vertaa noihin muihin tavoitteisiin, niin se on selvästi kovempi. Tässä on tietenkin se huomioitava, että paljonko hän on joutunut tekemään töitä tuon 17:sta eteen, jos se on tullut ilman treeniä tai vähällä harjoittelulla, niin asia on ihan eri. Tuossa minun oletuksessa oli lähtökohtana, että löysät on otettu pois ja jokaisen lisätoiston eteen joutuu tekemään töitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom