Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lainaan nyt vähän vanhaa viestiä mutta kuitenkin. Tämmöisiä peruskysymyksiä, mutta varmaan taviksille tarkoitettuun threadiin sopivat. Tuota ohjelmaa ajattelin lähteä kokeilemaan.1:
penkki/keskileveä penkki
kyykky/etukyykky
leuanveto, vastaote
vatsa lisäp./polvien nosto
2:
maastaveto/kyykky
pystypunnerrus/kapea penkki
leuanveto, myötäote/alatalja
vatsa kiertäen
/ = vuoroviikoin
2-3kk:n peruskaudella 3-6*4-6(8) sarjat. tee paljon sarjoja hieman vajaina tiukkuudeltaan ja keskity tekniikkaan. kovat:kevyet viikot 3:1. piikkaus ~1kk:ssa kolmosilla ja kakkosilla pari viikkoa, sitten ykkösillä. kovat:kevyet viikot 2:1.
unohda hauikset ja pohkeet. voimaa saa suurilla liikkeillä. esim:
1:
rinnalleveto
kyykky
kapea penkki
polvien nosto riipunnassa
2:
penkki
etukyykky
leuanveto
voimarulla
3:
maastaveto
dippi
leuanveto
vatsa kiertäen
vaikkapas noita kierrättelet 1-2 pvän levolla ja pidät toistot useimmiten 4-8 välillä. sarjoja 3-4. vipa sarja voi olla aika tiukkakin, mutta pääasiassa kannattaa keskittyä tekemään useempia puhtaita sarjoja kuin yks totaaliseen stoppiin.
ja älkää ihmetelkö ku mä kyselen näin melkeen valmista kamaa, ja uutta ohjelmaa muttaku selailin kyllä nuota ohjelmia mitä tänne on linkitetty ym. muttaku nuohan on kaks jakoosia ja mä haluaasin kolme kertaa viikos treenata, ja olisi hyvä jos se olisi penkkiin painottuva enemmän, mutta että se myös toki sisältäis kyykkyä ym. muttaku en osaa rakentaa ittelleni sopivaa ku en oo ennemmin tehny, enkä löydä mitää mulle mulle sopivaa valmista ohjelmaa enkä tiedä mitää voimaohjelmista. olisin kiitollinen jos joku viittisi auttaa avutoonta