Tauriini...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Itula
  • Aloitettu Aloitettu
:D Vaimo nykäs kukkurallisen ruokalusikallisen ennen jumppaa. Valitteli väsymystä ennen lähtöä ja ehotin että nappaa mittalusikallisen tauriinia. No se mitta oli jossakin ni emäntä otti lusikallisen. :eek: 1,5 tunnin stepistä tultuaanki silimät pyöri ku hetelmäpelissä. Oli kuulemma kulkenu reni hyvi!

Olitko varma ettet syöttänyt emännälles jotain aivan muuta jos ne silmät oikein päässä pyöri? :D Jokatapauksessa, tämä posti sai mut kyl nauramaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei perhana,uskaltais sitä sit kai itekkin ruokalusikallisen vetästä.Mullakaan ei ole toiminut mutta en ole ottanut ku yhen teelusikallisen..

ei perhana,uskaltais sitä sit kai itekkin ruokalusikallisen vetästä.Mullakaan ei ole toiminut mutta en ole ottanut ku yhen teelusikallisen..

Ei toiminu mulla teelusikallinen.3 ku laittaa ni potkii,tosin kahvi maistuu sen jälkeen täysin paskalle.

Ei toiminu mulla teelusikallinen.3 ku laittaa ni potkii,tosin kahvi maistuu sen jälkeen täysin paskalle.

Mulla vähän sama homma mutta kun määrä kasvoi niin pakki ei sitä kestänyt vaan löi mahan löysäksi. Jäi tauriinin ottaminen siihen kun salilta otin äkkilähtöjä eriöön ja treeni kärsi kun ei uskaltanut liikoja puristaa:hyper:

Otin 2 kukkurallista teelusikallista ennen treenejä ja täytyy kyllä sanoa että virtaa oli ihan mukavasti,mutta en enää tiedä mikä noista vaikuttaa..Ennen treeniä otan mitan dynamizen xpandia,600mg sida cordifoliaa,300mg kofeiinia..ja olikohan vielä jotain..niin ja c vitamiinia 1000mg.Mutta muuten sama satsi eilen paitsi että lisäsin vielä sen tauriinin.Yölläkin kroppa oli niin kierroksilla ettei uni meinannut millään tulla.No,pääasia että toimii,huomenna taas tauriinia reilusti satsiin lisää.Ei toi nyt mikään mun vakio lataussatsi ole,sattuu nyt noita aineksia vaan olemaan.Enkä kyllä kaikkia noista meinaa uudestaan hommata,ainakaan tota sida cordifoliaa.

Hain tänään sida cordifoliaa kans. Ens viikolla ajatteli startata seuraavalla setillä ihan kokeilun vuoksi: Sida cordifolia,kofu tabs,l-isoleusiini,kreatiini,l-glutamiini,tauriini,c-vitamiini ja lisäks omenamehua!:hyper: Ja määrit semmosiks,että oksat pois.Kokeillaa jos tolla sais kunnon startterin.Tiedä sitten onko mitään järkeä,mutta kokeilunhalua multa ei puutu.

Tiedä sitten onko mitään järkeä,mutta kokeilunhalua multa ei puutu.

Hehheh, pirun hieno asenne! Kerro miten kävi, mulla on nyt reissussa mukana Leaderin BCAA ja kofeiinitabletteja (niilläkin treeni kulkee mainiosti), himassa olis vajaa purkki tauriinia mutta siihen ei nyt pääse käsiksi. Myöhemmin voisi blandata noita kaikkia ja kattoa mitä käy. Mites muuten jengi on ottanut tuota kofeiinia? Mulla on 0,2 gramman tabletteja ja apteekin tyttö sanoi että yksi riittää ja KORKEINTAAN kaksi 24 h sisään. Suhtaudun luonnollisesti aina skeptisesti noihin VARSINKIN apteekin antamiin suosituksiin. En ole kuitenkaan sonni. Painan 85 kg.

Hehheh, pirun hieno asenne! Kerro miten kävi, mulla on nyt reissussa mukana Leaderin BCAA ja kofeiinitabletteja (niilläkin treeni kulkee mainiosti), himassa olis vajaa purkki tauriinia mutta siihen ei nyt pääse käsiksi. Myöhemmin voisi blandata noita kaikkia ja kattoa mitä käy. Mites muuten jengi on ottanut tuota kofeiinia? Mulla on 0,2 gramman tabletteja ja apteekin tyttö sanoi että yksi riittää ja KORKEINTAAN kaksi 24 h sisään. Suhtaudun luonnollisesti aina skeptisesti noihin VARSINKIN apteekin antamiin suosituksiin. En ole kuitenkaan sonni. Painan 85 kg.

onko ne 200mg tabletteja? riippuen toleranssista, 100-500mg kerralla on minun suositukseni...

Eipä tunnu teelusikallinen tauriinia ennen treeniä reilun kahvikupillisen kanssa mullakaan oikein missään. Ehkä pitäisi kokeilla sitä ruokalusikallista.:) Tuli tuossa hieman hommattua lisäravinteita joten tällä viikolla lähtee kokeiluun tuo dymatizen energized xpand ja sen kaveriksi vielä L-karnitiini. Tuohon vielä lisäksi creatine pyryvaattia ja glutamiinia ennen treeniä niin eiköhän jossain tunnu. Tarpeen mukaan voi vielä kokeilla tauriinia ja kofua lisäksi riippuen mitä vatsa tykkää ja minkälaiset olotilat tuosta kaikesta seuraa.:D Täytyy vaan koittaa ajoittaa treenejä aikaisemmaksi. Voi mennä muuten sängyssä pyörimiseksi yöllä.:D

onko ne 200mg tabletteja? riippuen toleranssista, 100-500mg kerralla on minun suositukseni...

Onhan ne, kuten kirjoitin (0,2 g = 200 mg ?) :D

Eli olet sitä mieltä, että vois periaatteessa nappaa kaks? Toisaalta mulla toi 200 mg potkii ihan mukavasti, kun en juo kahvia kun pari kertaa vuodessa eikä ole mitään isompaa toleranssia kofeiinille. Tauriinia rupean yhdistelemään ensi kuussa tohon ennen-treeniä-settiin, sillon nousee kyllä maapallo.

Onhan ne, kuten kirjoitin (0,2 g = 200 mg ?) :D

Eli olet sitä mieltä, että vois periaatteessa nappaa kaks? Toisaalta mulla toi 200 mg potkii ihan mukavasti, kun en juo kahvia kun pari kertaa vuodessa eikä ole mitään isompaa toleranssia kofeiinille. Tauriinia rupean yhdistelemään ensi kuussa tohon ennen-treeniä-settiin, sillon nousee kyllä maapallo.

kofeiinissa nousee toleranssi hyvin nopeasti, joten ensimmäiset potkut loppuu lyhyeen. Itse en ottaisi kerralla 500mg enempää, ehkä aamupäivällä vaikka maks. 4 ja iltpäivällä 1-3. Enkä suosittele vetämään 1000mg enempää... tosin riippuu ihmisen koostakin jonkin verran ja muista juduista, mutta silti...

Kävin tänää ostaa 300g pöntön tuota jauhetta ja vetäsin puolisen teelusikallista puol tuntia ennen reeniä cofutabun kanssa, voi että hiki virtasi ja reeni kulki hyvin. Hien paljous johtui kyllä myös kuumuudesta, mutta epäilemättä tauriinilla oli osuutensa. Ens kerralla pitääki ottaa hikipyyhe salille.

Oli jännä tunne ku huomasi että hiilarit/energia on dieetin takia vähissä ja tavallaan oli nuutunut reenatessa, mutta jaksoi silti runnoa rautaa aika mukavasti. Hyvä piristysruiske väsyneisiin dieettireeneihin :thumbs:

Nyt kuukausi treeniä takana tauriinin kanssa ja jotenkin tuntuu auttavan. Jollei oikeasti niin auttaa ainakin treenifiiliksen luonnissa ;). Annoksena tuo teelusikallinen.

kyllä toimii! jaksaa vääntää huomaamatta paljon kovemmalla temmolla reenin läpi:D:D:D:D huomaa vaan kun runnoo reenin läpi paljon vikkelänpään

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom