Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jea sanoi:Hei IsoD. Sut tuntien sulle sopis v###un isolla teksti rintaan tyyliin: I Love Jere Hård, näkis immeiset kuinka sää sympatiseeraat "uimareita"!
jea sanoi:Hei IsoD. Sut tuntien sulle sopis v###un isolla teksti rintaan tyyliin: I Love Jere Hård, näkis immeiset kuinka sää sympatiseeraat "uimareita"!
mutta nyt sitten törmäsin sellaseen ongelmaan, että ku se on tuolla yläselässä niin tälläpä viikolal ei pääse salille kun sattuu jos käsillä alkaa liikkeitä tekeen..onko sitä muita kohtalotovereita? täytyy sit ens viikolla viimestään pieksiä itteä kunnolla :whip: :wall:
latku sanoi:kertakaikkiaan, tämä edellä puhujahan puhuu ihan asiaa. kiitti neuvoista! :thumbs:
]{aitsu sanoi:Kun tatuointi on tuore ja arpikudosta kuvan päällä, sitä ei kannata missään tapauksessa ruveta ärsyttämään treenaamisen merkeissä koska:
NP sanoi:Tuossa tuo keskimmäinen tatuointi, makean näköinen. Itse olen miettinyt samaan paikkaan, ehkä hieman alemmas kuitenkin jotain saman tyyppistä tatuointia. Joku tribaali mahdollisesti.
Ei se nyt saatanasti sattunut mutta kuitenkin sattui. Nyt viiden päivän jälkeen alkaa rupi irtoilemaan. Rasvannut olen neljä kertaa päivässä mutten kertaakaan desinfioinut kunnen sellaista ohjetta saanut, nyt vasta luin tuolta Kinden sivuilta. Alko vaan arveluttaa kun raapasin sen eilen autonoveen ja rupea lähti siinä irti, että irtosiko väriä myös. Salilla en ole perjantain jälkeen käynyt enkä meinaa tälläkään viikolla mennä. Yyteriinkiin tekis mieli mennä mut pitää jättää se ens kuuhun. Ei huvittaisi ihan heti mennä sitä uudestaan värityttämään. Ainoa huono puoli tatuoinneissa on se että niihin jää koukkuun. Nyt jo suunnitteilla toinen tatuointi ja kohta onkin koko keho tatuoitu.:D Yleisesti jos harkitset tatuoinnin ottamista niin kuukausikin on lyhyt miettimisaika. Onneksi äitini kielsi 17-vuotiaana ottamasta tatuointia, koska mieleni on muuttunut moneen kertaan. Nyt olen kuitenkin enemmän kuin tyytyväinen. Tatskat