Tatskat

Itse kävin tuossa pari viikkoa sitten ottamassa ensimmäisen kuvani Lassella Turussa, eräänlainen tuli oikeaan olkavarteen tms. Yli vuosi tuli pohdittua, mutta olen ainakin tyytyväinen. Kuvaa ei kyllä kehtaa laittaa, sen verran siimat nämä kädet :)

Ei kyllä tehnyt yhtään kipeää, ehkä aivan ensimmäiset minuutit vähän, mutta sen jälkeen käsi oli jo sen verran puutunut että oikeastaan mitään ei tuntunut. Eniten tuntui kun piti seuraavana päivänä laittaa t-paita päälle :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PF-boi sanoi:
Joo tommoset on eri asioita kun on joku mikä kuuluu mennä ympäri niin tottakai se otetaan ympäri asti. Ja otetaanhan tatuointi omaksi iloksi mutta on niitä hieno näyttää muillekin...(mun mielipide)
Niitäkin näkee jokka jättää vajaaks.....juu eikä sitä kai nyt kukaan niin :david: ole, että ottaa ainoastaan jonkun pienen kuvan lähelle kainaloo :jahas: Esim. mulla itsellä meni aikaa ja rahaa kainalon lähelle melki sama kun näkyväänkin paikkaan. Kainalon lähellä on sellasia juttuja mitä ei tarvi kaikkien nähdä, eikä niistä kyllä mitään tajua jos ei oiken tarkkaan sihtaa. Onhan niitä joskus kiva muillekkin "esitellä", voi vaan tulla sekin päivä eteen kun niitä ei halua muiden näkevän.

"Viivakoodi niskassa" on ollu mun mietintälistalla, mut idea tuskin tulee toteutumaan.. Yhden tyypin näin, jolla oli viivakoodi niskassa ja siihen viivakoodiin sillein jännästi liitettynä henkilötunnus...

ei kylläkään olis kovin omaperänen tatska...

Penneck sanoi:
EDIT: Tutustukaan muihinkin tuon sivuston kelttikuviin. Sopisi Suomalaiseen heimokulttuuriin myös hyvin pienin muutoksin esim. enemmän viikinkien suuntaan. Hienompia kuin tribaalit (joka jannulla) minusta.

Hä? Eivät suomalaiset kai ole viikinkien, sen paremmin kuin kelttienkään jälkeläisiä (pl. toki ruotsalaista sukujuurta olevat)?

Voisko joku asiaan perehtynyt laittaa noita tatskasivujen linkkejä? Olen ajatellut kaunistaa tuota selkäpuolta jollain pienellä mustalla. En vaan tiedä miltä se näyttäisi selässäni, joten voisin vähän yrittää photoshoppailla, jos jostain löytyisi vähän samanlaista kuvaa mitä olen ajatellut.

Quadzilla sanoi:
Voisko joku asiaan perehtynyt laittaa noita tatskasivujen linkkejä? Olen ajatellut kaunistaa tuota selkäpuolta jollain pienellä mustalla. En vaan tiedä miltä se näyttäisi selässäni, joten voisin vähän yrittää photoshoppailla, jos jostain löytyisi vähän samanlaista kuvaa mitä olen ajatellut.

Tossa yks, jossa tribaleja. Laittakaa lisää linkkejä, joissa tribaleja.

http://www.bmezine.com/tattoo/netrib1.html

Tälläsen sain aikaan, meni vaan toi yks sakara vituiks. Miten muuten saa ton kuvan näkyyn suoraan tähän?

Liitteet

• tatska.jpg
    tatska.jpg
    142,6 KB · Katsottu: 3 832
Ensi talvena ajattelin että tatuointi vois olla ihan jees ylä- selkään. Vivere est militare (elämä on taistelua) tribaltyyppisten kehysten sisällä koko luokkaa trapsien levyiseksi.

Olen ollut sitä mieltä etten ihoani värjää.
Mutta joskus ala-asteella tuli kaverin kanssa tökittyä kämmenselän ihoa terävällä lyijytäytekynän terällä(!), ja siitä jäi jälkiä ihoon. Ne näkyy vieläkin.
Ainakun katson niitä pisteitä, tulee mieleen se hetki kun kisailtiin siitä kumpi on kovempi jätkä. Sekin kaveri on jo kuollut.
Samoin muutama arpi iholla herättää joka kerta muistoja kun niitä katselee.
Tässä pari päivää sitten koin valaistuksen ja päätin hankkia tatuoinnin jättääkseni jälkiä/muistoja tästä ajasta sitten vanhemmille päiville.
Se ajoittuu syksyyn kun toinen muksu syntyy.

Quadzilla sanoi:
Miten muuten saa ton kuvan näkyyn suoraan tähän?

Vain jos sulla on jossain serverillä tilaa. Sinne vain ja img tagilla sitten tänne.

Itsellä polttais forkut senverta että haen juuri Behemothin musiikista sfäärien kautta inspiraatiota uudelle sanomalle. Maybe taas latinaa tai muinaista kreikkaa. Käsiin mahtunee vielä parit tekstit, sitten siirryn pohkeisiin pystysuunnassa.

Kämmenen kokoinen kotka oikeessa olkapäässä.

Olisiko täällä jengillä jotain linkkejä mistä sais tietoa polttotatuointien hinnoista ja missä tehdään jne?
Oon tuommoista harkinnut

IronMind sanoi:
Hä? Eivät suomalaiset kai ole viikinkien, sen paremmin kuin kelttienkään jälkeläisiä (pl. toki ruotsalaista sukujuurta olevat)?

No ei olekkaan...moni nyt vain mieltää skandinaavit viikinkeihin, jos et ole huomannut. Tatuointi on henkilökohtainen juttu ja tässäkin asiassa ovat täysin makuasioita. Miksi joku haluaa sitten ottaa Kiinalaisia kirjoitusmerkkejä tai maoriaiheisia kuvia ihoonsa täällä Suomessa? Pidän kelttiatyylisistä kuvista ja jos itse ottaisin niin sekoittaisin mukaan jotain henkilökohtaista sekä kenties Venäjälle suuntatuvia vivahteita...sieltä kun on sukujuuret osittain aikoinaan lähteneet.

Suomalaiset muuten eivät ole skandinaaveja :)
Mutta ei keltti- tai viikinkiaiheissa mitään vikaa ole, hienoja kuvia.

Penneck sanoi:
Tatuointi on henkilökohtainen juttu ja tässäkin asiassa ovat täysin makuasioita.

No näinhän se on, lähinnä vain kommentoin mainitsemaasi viikinkiaiheisiin vivahtavien kelttikuvioiden hyvää sopivuutta suomalaiseen heimoperintöön.

Suomalaiset kun eivät viikinkiaikana tainneet kovin kummoista glooriaa niittää Hämeen metsien nokinaamaisina savupirttikuoppien kirjoitustaidottomina asukkeina - puhumattakaan siitä että taide yms. olisi ollut lähellekään samalla tasolla.

Miksi joku haluaa sitten ottaa Kiinalaisia kirjoitusmerkkejä tai maoriaiheisia kuvia ihoonsa täällä Suomessa?

Koska ne näyttävät paremmilta kuin joku suomalaisen vapisevin sormin kallioon tuhrima tikku-ukko tai kuusijalkainen hirvi? ;)

Javu sanoi:
Suomalaiset muuten eivät ole skandinaaveja :)
Mutta ei keltti- tai viikinkiaiheissa mitään vikaa ole, hienoja kuvia.

Niin...oli hieman väärin tosiaankin rinnastaa meidät skandinaaveihin. Suomesta kuuluu kuitenkin niin pieni osa Skandinavian niemimaahan, ettei koko maata voi tähän rinnastaa. Tosin toisen maailmansodan jälkeen yleinen käsitys on ollut että Skandinavia on sama, kuin Pohjoismaat. Viikingit visiteerasivat Turun saariston alueella aikoinaan eli pientä "kontaktia" meillä heihin on ollut :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom