Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
KePa sanoi:
Laitat vaan rasvaa reilusti päälle niin hyvin voi reenata.

Minä olen kyllä tuosta aivan eri mieltä, koska viikon treenitauko ainakaan ei aiheuta sitä, että kuva mikä tod.näköisesti pysyy nahassa loppuiän, ei mene pilalle.

PorinKarhu sanoi:
jos harkitset tatuoinnin ottamista niin kuukausikin on lyhyt miettimisaika.

Jos harkitset hiusten värjäystä, niin kuukausikin on lyhyt miettimisaika. Ainakin olettaisin näin, hiuksia mulla ei ole ollut viimeiseen 6-7 vuoteen :D Tatuoinnin otossa tuo ei ole aika eikä mikään. En ainakaan henk.koht. ottaisi kuvaa, jota olen pyöritelly mielessäni vasta jokusen viikon.. Ensimäistä kuvaani harkitsin reilun vuoden, niin että eri vaihtoehdot pyöri päässä joka päivä, toisessa tosin ei mennyt kuin puoli vuotta. Toisaalta, mistä sitä tietää mitä mieltä olen näistäkään kuvista sanotaan kymmenen vuoden kuluttua, vaikka tällä hetkellä olenkin erittäin tyytyväinen.

Ja niin, ekan kuvan kohdalla, teksti joka menee kyynärpäästä ranteeseen, pidin reilun viikon tauon salilta. Toisen kuvan, rinta/olkapää/käsivarsi, kohdalla en ensimmäisen session jälkeen pitänyt yhtään välipäivää, värityssession jälkeen pidin viikon tauon. Ja vaikka kuinka katsoin tarkasti ja venyttelin ihoa, niin rajat ei olleet moksiskaan noista treeneistä. Rasvaa oli vaan helvetistä päällä koko ajan. Hieman rauhallisemmin otin kyllä, ja esim. rintapäivänä en tehnyt mitään venyttäviä liikeitä kuten flaisseja tms.

En tiiä, itteäni joskus kiinnosti tatskat mut ne on jotenkin kärsiny 'inflaation'. Tänäpäivänä poikkeaa valtavirrasta jos ei ota tatuointeja. Ku varmaan joka toinen 40v mammakin käyny tatuoimas itteään.
:hyper:

Täysin totta rahkanaaman kommentti. Yleensä vielä sattuvat olemaan tusinamalleja, samat kuluneet aiheet on pop. Tribaalit, kinkkien kirjoitusmerkit, se piikkilanka hauberi ympari ja niin edelleen.

rahkanaama sanoi:
En tiiä, itteäni joskus kiinnosti tatskat mut ne on jotenkin kärsiny 'inflaation'. Tänäpäivänä poikkeaa valtavirrasta jos ei ota tatuointeja. Ku varmaan joka toinen 40v mammakin käyny tatuoimas itteään.
:hyper:
Isolla bodarilla tatskat näyttää siistiltä. Olen sitä mieltä, että ensin koko ja sitten koristelu. Sellaiset isot taskat näyttävät siistiltä, jotka ovat selässä tai olkapäissä. Ei mikään pieni räpellys. Joku ruusutatska voiko olla tylsempää.

Kaverilla oli haaveena laittaa kalankuvat takapuoleen kumpaankin kankkuun yksi, kun on kala horoskoopissa. Tollaisessa olisi jo omaperäisyyttä. Olikohan viime kesänä, kun pakkiksella oli tajuttoman pitkä ketju tatskoista ja kuvia niistä. Siksi voi nyt olla keskustelu vaisua.

kertokaas vanhalle ja tyhmälle, mikä on pointti noissa tribal-tatskoissa. Onko ainoa hyvä syy niiden ottamiseen se et ne on mageen näköisiä vai liittyykö noihin kuvioihin jotain muuta suurempaa.

mietin vaan että eikö olisi parempi laittaa ihoon jotain hieman persoonallisempaa kuin tribal kuvioita. Kuinka paljon kyseiset kuviot merkitsevät teille, kertovatko tribalit jollain tavalla omasta itsestään.

Mielestäni tatuointia ei edes kannata harkita ottavansa jos ei täysin tiedä
minkälaisen haluaa tai sillä ei ole omalle itselleen mitään sen suurempaa merkitystä..........ha

No niin nyt on vuosi kulunut armeijassa ja tatskoja on hankittu. Minä otin tonne lapojen väliin scorpionin ja siihen alle suomi leijonan ja nyt yritän kuumeisesti miettiä että mitä seuraavaksi... onko jollain jotain hyvii ehdotuksii :kuvia:

Niin ja otin ne yhellä yksityisellä ukkelilla mutta tätä nykyään silläkin on jo firma, mutta minulle jäi ainakin tosi hyvät kokemukset tosta touhusta mua vaan aika paljon peloteltiin ennen kuin menin sinne...

Hei kertokaas, joensuussa asun ja pitäis tatuointi saada. käsittääkseni Otto's tattoo on se paras paikka? Paljonkohan maksais joku kohtuullisen pieni, max 10x10cm kuva olkapäähän? Mahdollisesti värillinen.

kertokaas mikä on kivuttomin paikka mihin ottais tatuoinnin ?
ja mikä on sit seuraavaks järjestyksessä :)

viivakoodi niskaan ois aika kohtalokas.

Otti sen tatuoinnin mihin tahansa niin ei se "kipu" jonka tuntee ne parit ekaa minuuttia ole mitään. Kaikkeen tottuu.

Melvin sanoi:
Olkavarren sisäosaan lähelle kainaloa :D No ei tod....(on ehkä yks kivuliammista) nyrkkisääntönä voi pitää, että se paikka mikä kutiaa eniten on kivulian, toisin sanoen se paikka mikä saa vähiten "hittiä" on niitä kivuliaimpia. Eikä sitä kuvan paikkaa todellakaan nyt kannata sen perusteella valikoida mikä sattuu eniten/vähiten. Sinne vaan mihin sen eniten haluaa ja sattuu tai ei, sekin on niin yksilöllistä. Ihmisillä on eri kivunsietorajat. Eikä se nyt ikinä niin paljoa satu etteikö sitä kestäisi, kannattaa ennemminkin miettiä, että haluaako sitä yleensä itseensä ollenkaan. Sen poistaminen kun sitten maksaakin kymmenkertaisen määrän rahaa. Ite tossa 7vuotta sitten kun kävin kuvittamassa nahkaani se tuntui maailman parhaimmalta idealta ja yhtäkkiä huomas, että perkele siihen jäi koukkuun. Ei mulla niitä nyt hirveesti ole, mutta jokatapauksessa jos nyt saisin päättää niin en todellakaan haluaisi omistaa niistä ensimmäistäkään vaan aioin ne joskus käydä rubiinilaserilla poistattamassa. Pitäis miettiä pitkällä tähtäimellä koko tatuointia, on kuulemma esim. Sairaala Laser Helsingissä todella työllistetty ollut viimeiset pari vuotta eikä kuulemma ole vielä edes aallon harjaa saavutettu.

Tai ainakin sitä mahdollista kuvaa kannattaa harkita vitun tarkkaan, tiedän että sitä haluavat ovat harkinneetkin, mutta kannattaa harkita vielä toisen ja kolmannekin kerran :worship: Toi edellä mainittu "palopuhe"oli sit vaan mietoksia mun omasta pääkopasta eli niitä ei kannata vakavasti ottaa :lol2:

Melvin sanoi:

Käsivarsi ja olkapäät on aika kivuttomia mutta sitten taas se tatuoija kertoi mulle että tonne missä mullakin on noi tatskat niin sinne sattuu taas sen takii että siellä on hermoja niin paljon... (mulla on selkärangan kohdalla)
En kyllä sitten tiedä kuka ottaa tatskan johonkin vaikka sinne lähelle kainaloa kun se ei edes näy sieltä no maku asioita...

PF-boi sanoi:
Käsivarsi ja olkapäät on aika kivuttomia mutta sitten taas se tatuoija kertoi mulle että tonne missä mullakin on noi tatskat niin sinne sattuu taas sen takii että siellä on hermoja niin paljon... (mulla on selkärangan kohdalla)
En kyllä sitten tiedä kuka ottaa tatskan johonkin vaikka sinne lähelle kainaloa kun se ei edes näy sieltä no maku asioita...
Ja mun mielestä se on taas ihan totaalisen tyhmää spedeilyä jättää vajaaksi esim. sellanen tatska minkä kuuluu kiertää olkavarsi. Eikä tatuoinnin tarvi näkyä, ne esittelijät huvittaa kun tarvii painella hiaton paita päällä ihan vaan sen takia, että kaikki näkee kuin kova jätkä on kun omistaa tatuoinnin. Tatuointi otetaan omaksi iloksi, ei muiden.

metalman sanoi:
Hei kertokaas, joensuussa asun ja pitäis tatuointi saada. käsittääkseni Otto's tattoo on se paras paikka? Paljonkohan maksais joku kohtuullisen pieni, max 10x10cm kuva olkapäähän? Mahdollisesti värillinen.

Itse otin Igorssilla n.15cm pitkän ja n.10cm leveä (leveimmästä kohdasta) mustan tribaalikuvion. Otin tuon tatuoinnin vuonna 2002 ja maksoin siitä 100e ja jouduin käymään 3 kertaa Igorssilla.

Olimme siis kaverin kanssa varanneet ajan, että tekee molemmille. No ei se sitten kerinnytkään kun tehdä miun kuvaan rajat ja värjäsi noin puolet. Sitten uusi aika ja loput värjäykseen (taisi siis olla jo 3 aika, koska tuo oikea toinen aika piti perua kun tatuoija oli sairas (luultavasti krapula :) )) Sitten menin vielä kolmannen kerran, koska "ihoni" oli imenyt väriä sen verran, että kuva haalistui heti tatskauksen jälkeen, joten lisäväriä ihoon ja a'vot.

Näillä näkymin kun otan syksyllä tai keväällä kolmannen tatuoinnin niin menen joko Otolle tai sitten Kuopioon Tinolle. Suosittelen Ottoa (kavereiden puheitten mukaan).

Tylerd sanoi:
Ja mun mielestä se on taas ihan totaalisen tyhmää spedeilyä jättää vajaaksi esim. sellanen tatska minkä kuuluu kiertää olkavarsi. Eikä tatuoinnin tarvi näkyä, ne esittelijät huvittaa kun tarvii painella hiaton paita päällä ihan vaan sen takia, että kaikki näkee kuin kova jätkä on kun omistaa tatuoinnin. Tatuointi otetaan omaksi iloksi, ei muiden.

Joo tommoset on eri asioita kun on joku mikä kuuluu mennä ympäri niin tottakai se otetaan ympäri asti. Ja otetaanhan tatuointi omaksi iloksi mutta on niitä hieno näyttää muillekin...(mun mielipide)

Helvetin hienoja nuo keltti aiheiset kuvat. Varsinkin nuo "solmut", jotka koostuvat yhdestä nauhasta kuvaistaen elämän jatkuvuutta. Tuo eka tuossa sivulla on varsin kyrväkäs.

http://www.luckyfish.com/knotwork.html

EDIT: Tutustukaan muihinkin tuon sivuston kelttikuviin. Sopisi Suomalaiseen heimokulttuuriin myös hyvin pienin muutoksin esim. enemmän viikinkien suuntaan. Hienompia kuin tribaalit (joka jannulla) minusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom