Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KePa sanoi:Laitat vaan rasvaa reilusti päälle niin hyvin voi reenata.
PorinKarhu sanoi:jos harkitset tatuoinnin ottamista niin kuukausikin on lyhyt miettimisaika.
Isolla bodarilla tatskat näyttää siistiltä. Olen sitä mieltä, että ensin koko ja sitten koristelu. Sellaiset isot taskat näyttävät siistiltä, jotka ovat selässä tai olkapäissä. Ei mikään pieni räpellys. Joku ruusutatska voiko olla tylsempää.rahkanaama sanoi:En tiiä, itteäni joskus kiinnosti tatskat mut ne on jotenkin kärsiny 'inflaation'. Tänäpäivänä poikkeaa valtavirrasta jos ei ota tatuointeja. Ku varmaan joka toinen 40v mammakin käyny tatuoimas itteään.
Olkavarren sisäosaan lähelle kainaloa :D No ei tod....(on ehkä yks kivuliammista) nyrkkisääntönä voi pitää, että se paikka mikä kutiaa eniten on kivulian, toisin sanoen se paikka mikä saa vähiten "hittiä" on niitä kivuliaimpia. Eikä sitä kuvan paikkaa todellakaan nyt kannata sen perusteella valikoida mikä sattuu eniten/vähiten. Sinne vaan mihin sen eniten haluaa ja sattuu tai ei, sekin on niin yksilöllistä. Ihmisillä on eri kivunsietorajat. Eikä se nyt ikinä niin paljoa satu etteikö sitä kestäisi, kannattaa ennemminkin miettiä, että haluaako sitä yleensä itseensä ollenkaan. Sen poistaminen kun sitten maksaakin kymmenkertaisen määrän rahaa. Ite tossa 7vuotta sitten kun kävin kuvittamassa nahkaani se tuntui maailman parhaimmalta idealta ja yhtäkkiä huomas, että perkele siihen jäi koukkuun. Ei mulla niitä nyt hirveesti ole, mutta jokatapauksessa jos nyt saisin päättää niin en todellakaan haluaisi omistaa niistä ensimmäistäkään vaan aioin ne joskus käydä rubiinilaserilla poistattamassa. Pitäis miettiä pitkällä tähtäimellä koko tatuointia, on kuulemma esim. Sairaala Laser Helsingissä todella työllistetty ollut viimeiset pari vuotta eikä kuulemma ole vielä edes aallon harjaa saavutettu.Melvin sanoi:kertokaas mikä on kivuttomin paikka mihin ottais tatuoinnin ?
ja mikä on sit seuraavaks järjestyksessä
Melvin sanoi:kertokaas mikä on kivuttomin paikka mihin ottais tatuoinnin ?
ja mikä on sit seuraavaks järjestyksessä
Ja mun mielestä se on taas ihan totaalisen tyhmää spedeilyä jättää vajaaksi esim. sellanen tatska minkä kuuluu kiertää olkavarsi. Eikä tatuoinnin tarvi näkyä, ne esittelijät huvittaa kun tarvii painella hiaton paita päällä ihan vaan sen takia, että kaikki näkee kuin kova jätkä on kun omistaa tatuoinnin. Tatuointi otetaan omaksi iloksi, ei muiden.PF-boi sanoi:Käsivarsi ja olkapäät on aika kivuttomia mutta sitten taas se tatuoija kertoi mulle että tonne missä mullakin on noi tatskat niin sinne sattuu taas sen takii että siellä on hermoja niin paljon... (mulla on selkärangan kohdalla)
En kyllä sitten tiedä kuka ottaa tatskan johonkin vaikka sinne lähelle kainaloa kun se ei edes näy sieltä no maku asioita...
metalman sanoi:Hei kertokaas, joensuussa asun ja pitäis tatuointi saada. käsittääkseni Otto's tattoo on se paras paikka? Paljonkohan maksais joku kohtuullisen pieni, max 10x10cm kuva olkapäähän? Mahdollisesti värillinen.
Tylerd sanoi:Ja mun mielestä se on taas ihan totaalisen tyhmää spedeilyä jättää vajaaksi esim. sellanen tatska minkä kuuluu kiertää olkavarsi. Eikä tatuoinnin tarvi näkyä, ne esittelijät huvittaa kun tarvii painella hiaton paita päällä ihan vaan sen takia, että kaikki näkee kuin kova jätkä on kun omistaa tatuoinnin. Tatuointi otetaan omaksi iloksi, ei muiden.