Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kenelläkään hienoa susiaiheista tatuointia?

Harkitsin tatuoinnin ottamista pitkään, aihe ja kuva valmiina jne. ainoastaan jäi viime keväänä rahasta kiinni.
No nyt kun on kroppa huomattavasti paremmessa kunnossa kuin silloin niin enpäs enää halua tatuointia 'pilaamaan' uutta kroppaani :)

Dragon sanoi:
Ei ole tatuointeja. Eikä tule.

Samoilla linjoilla, jotenkin en ole ikinä ymmärtänyt sitä tatuoitien syvempää merkitystä, mikä on se konkreettinen hyöty ja ilo niistä. Mutta kukin taklaa tyylillään.

lieska sanoi:
Samoilla linjoilla, jotenkin en ole ikinä ymmärtänyt sitä tatuoitien syvempää merkitystä, mikä on se konkreettinen hyöty ja ilo niistä. Mutta kukin taklaa tyylillään.

Siinähän sitten ihmettelet ympäri mailman, että mitä hyötyä on mistäkin. Kuka nyt tatuioinin ottaa siksi, että se hyödyttäisi jotain?

Tatuointi on henk koht juttu. Vaikea sitä nyt on toisen ymmärtää.

9 kuvaa ja lisää otan kunhan oikea kuva osuu kohdalle. Kaikki tähänastiset kuvat on mulle muistoja sen hetkisestä elämäntilanteesta eli hyvin henk. kohtasia. En yleensä viitti edes porukoille selittää niitten merkitystä jos jossain saunassa tms. joku kysyy. Kuittaan vaan jotain ympäripyöreää.

Jos tatskan hankkii ni täytyy ottaa mallia brutal attackin laulajasta, rancidin Lars Fredriksenistä tai transplantsin skinhead-Robista. Ei mitään tribaleita alaselkään!

Mike sanoi:
Siinähän sitten ihmettelet ympäri mailman, että mitä hyötyä on mistäkin. Kuka nyt tatuioinin ottaa siksi, että se hyödyttäisi jotain?

Tatuointi on henk koht juttu. Vaikea sitä nyt on toisen ymmärtää.

Monethan ottavat tatuoiteja jopa siksi , että näyttäisivät kauniimmilta, toiset hakevat jopa katu-uskottavuutta, joillekkin ne voivat jopa merkitä jotain. Mutta tämä kaikkihan on katsojan silmissä.

Tässä on mielessä laajentaa tota selän tekelettä tribaali/viikinki sekotus ratkaisulla ja kysytään nyt kun eteen tuli: et millasia hintoja ootte maksaneet olkapäästä-olkapäähän ulottuvasta kuvasta, joka on ihan yksinkertainen ja musta-harmaa. Täälläkin on jengillä tribaaleita olkapäissä ja selässä, Eli jos on tullut otettuu tai tiedätte hintaa niin karkeita arvioita kiitos. Itelle tuli mieleen tommonen arvio kuin 400e?
Eikä mitään käy keijo kysymässä vastauksia!

Itselläni on tuolla...tosi alhaalla alaselässä, elikä just stringien alle jäävässä kohdassa kiinalainen merkki "nainen". Ihan mielettömän tyylikäs mun mielestä ja sopii siihen kuin nyrkki silmään. Ilman sitä ois varmaan jo nykyään aikas alaston olo, koska se on todellakin "osa minua". Ja koska se on niin piilossa, niin se tuntuu vielä niinkun henkilökohtaisemmalta.

Mutta tyyli ennen kaikkea. Sehän on tietty mistä itse tykkää, mut itse en ikinä ottais. esim sellasia kymmenväristä 10x10 senttistä juttua, mutta kukin taaplaa tavallaan. Ja kuten niin moni muukin on jo sanonut: jos ois rahaa, niin löytyis noita enemmänkin...ja kohta löytyykin...samaa linjaa jatketaan: kiinalaisia kuvioita. Oon ollu tässä nyt puoli vuotta kahden kiinalaisen kämppis ja nuo kuviot on saaneet nyt vielä vähän syvempää merkitystä minun silmissäni, noi kämppikset kun ovat kertoneet kuvioiden historioista jne...

Itselleni kuvat molemmissa olkapäissä.toisessa n.20cm lohikäärme toisessa puolustusasennossa oleva leijona raateluhampaineen ja kynsineen. tarkoituksena olisi jatkaa kuvia jollakin sopivalla tavalla.

Jos vain viitsitte niin luetelkaapas jotain tarkistamisen arvoisia sivustoja joilla on kuvia tribaali tatskoista.. Itselläni olisi haussa yksivärinen, luultavasti musta ja hieman isokokoisempi tribaali yläselkään tai rintaan. On kuitenki jo useamman vuoden tullu lykättyä kyseisen tatskan ottamista kun ei kerran ole sopivaa tullut vastaan eikä itse suunnitteleminenkaan onnistu :(

Aku-A sanoi:
Jos tatskan hankkii ni täytyy ottaa mallia brutal attackin laulajasta, rancidin Lars Fredriksenistä tai transplantsin skinhead-Robista. Ei mitään tribaleita alaselkään!

Ai täytyy vai.Minkähän takia?

Katu-uskottavuutta en kaipaa ja ihoni on kaunis ilman värejä. Ymmärrän kyllä tatuoinnin ottavia, koska en tiedä sen paremmin heidän tarkoitus periään. Ja mikä minä olen heitä tuomitsemaan. Pidän kuitenkin omaa ruumistani sielun temppelinä, enkä tahdo sitä tahria. Omasta mielestäni en kaipaa mitää pysyvää muutosta ihooni ja mieluummin pyrin uudistamaan itseäni vaikka henkisellä tasolla.

Wile sanoi:
Katu-uskottavuutta en kaipaa ja ihoni on kaunis ilman värejä. Ymmärrän kyllä tatuoinnin ottavia, koska en tiedä sen paremmin heidän tarkoitus periään. Ja mikä minä olen heitä tuomitsemaan.

Tämä on hyvä asenne, harmi vaan kun usein pitää vanha sanonta paikkansa:

"The only difference between tattooed people and non-tattooed people is tattooed people don't care if you are not tattooed."

Ihan varmana tulee tazka hommattuu kuha vaa ikää vähä tulee lisää. Olkapäähän sellanen Bull`s power-teamin härkä oli aika vitun siisti.

ps. Teppei Morimotolla on helvetin siistit liekit vai mitkä nyt onkaan. :)

Tarkoituksena olis ottaa peittämään paria aiemmin leikeltyä kohtaa peittämään. Onko joillain peitelty arpia kuvilla? Sattuuko arpikudoksen kohdan piikkaaminen enemmän ku muualla?

Wile sanoi:
Pidän kuitenkin omaa ruumistani sielun temppelinä, enkä tahdo sitä tahria.

Eikös temppeleitä ole tapana koristella... Alttaritauluja ja kattomaalauksia, ei muuta kuin väriä selkään. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom