Tatskat

Hei IsoD. Sut tuntien sulle sopis v###un isolla teksti rintaan tyyliin: I Love Jere Hård, näkis immeiset kuinka sää sympatiseeraat "uimareita"!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
minulle piirretty

Toinen tatska on tatuoijan minulle piirtämä minun suullisen suunnitelman mukaan eli loppu tulos muutaman suunnittelu kerran jälkeen oli aivan muuta mitä ajattelin mutta ei huonompi. eka tatska on josta kopioitu mutta tatuoija halusi tehdä samanlaiset tripalit molempiin. Lisää tulee kun joku piirtää minun näköiset kuvat/tripalit.

jea sanoi:
Hei IsoD. Sut tuntien sulle sopis v###un isolla teksti rintaan tyyliin: I Love Jere Hård, näkis immeiset kuinka sää sympatiseeraat "uimareita"!

Juu, uimareita oomme kaikki, oomme kaikki, oomme kaikki. Mä en pysy edes kunnolla pinnalla ja uimari status naamassa.

jea sanoi:

Kaikki me ollaan uimareita! (sisäpiirin huumoria) :lol2:

Tatska

kävimpä tossa toissapäivänä ottamassa tatskan ja sattuhan se, mutta tosimies kestää :rock: mutta nyt sitten törmäsin sellaseen ongelmaan, että ku se on tuolla yläselässä niin tälläpä viikolal ei pääse salille kun sattuu jos käsillä alkaa liikkeitä tekeen..onko sitä muita kohtalotovereita? täytyy sit ens viikolla viimestään pieksiä itteä kunnolla :whip: :wall:

Ite otin kanssa viime keväänä aika ison tribaali kuvion ylä selkään ja kolmen päivän päästä vedin jo treeniä täysillä.

Ite otin rintaan keskikokoisen tatskan, teki aivan pirun kipeää. Taisin pitää about viikon paussin, eli semmoiset 4 penkkipäivää jäi väliin. ;)

Uusi tatska ois harkinnassa mutta en ole löytänyt vielä aihetta mistä sais kiksit...

Kauhaasti tekis miunki mieli ottaa tatuointi mutta ku en tiijä millasen haluaisin. Jotain merkitystä sillä pitäisi olla. Odottelen "valaistumista".

Viikon päästä perjantaina pitäs mennä ottamaan olkavarrenpituisen tribaalin. Hiukan jännittää, onhan se loppujen lopuksi elinikäinen juttu. Jos vanhempana vituttaa niin perseestä vaan nahkaa tilalle. Ajattelin kyllä antaa sen rauhassa oleskella et viikonlopun ja seuraavan viikon olis pois salilta. Jos malttaa. :hyper:

...Ihan vain sivuhuomiona: jos ottaa tatskan tähän aikaan vuodesta niin kannattaa muistaa, että muutamaan viikkoon - kuukauteen ei kannattaisi mennä boudari-henkisesti makailemaan rannalle tai alppiaurinkoon itseään ruskettamaan... Eli tuo ajoittaminen kannattaa huomioida, jos kesän aikana aikoo mennä itseään neuloittamaan. ja treenipaussiakin kannattaisi varata (jos hermot kestää) siihen saakka, että arpikudos on irronnut; itsestään, ei taltalla raastamalla!

Mulla itselläni on molemmissa olkavarsissa isot tatuoinnit. Hyvä ystäväni on ne tehnyt omassa studiossaan ja puhun nyt "hänen suullaan".

Kun tatuointi on tuore ja arpikudosta kuvan päällä, sitä ei kannata missään tapauksessa ruveta ärsyttämään treenaamisen merkeissä koska:

A) treenatessa hikoilee ja kuva voi tämän seurauksena päästää väriä ulos taikka sekoittaa ääriviivoja yms.

2) ihon venyminen mitä tulee punttitreenistä, voi auheuttaa arpikudoksen repeytymisen irti... ja sen mukana väriä

Kun olen itse kuvani ottanut (yhteensä 8 sessiota), olen AINA pitänyt viikon treenitauon ja mahd. vapaata töistä etten pilaisi kuvaa hikoilemisella yms. repimisellä. Kun sen kuvan malttaa antaa olla viikon ja muistaa rasvata riittävästi niin hyvä tulee, ei ne muskelit viikossa mihinkään häviä. :thumbs:

Kesä on muutenkin juuri tuon lämmön ja hikoilun takia huono aika ottaa kuvia, koska ellei kuvaa puhdista ja rasvaa huolellisesti, voi paskalla tsägällä saada infektion siihen. Mikäli tuoreen kuvan kanssa unohtuu makoilemaan aurinkoon, pelkkä auringon lämpö auheuttaa sen, että ihohuokoset avautuvat ja hikoilee värit ulos nahasta.

latku sanoi:
kertakaikkiaan, tämä edellä puhujahan puhuu ihan asiaa. kiitti neuvoista! :thumbs:

Oleppa hyvä, toivottavasti oli apua :thumbs:

ps. jos sen kuvan haluaa kuumalla kelillä ottaa, niin tyhjää parempi apu siihen on pitkähihainen paita.

]{aitsu sanoi:
Kun tatuointi on tuore ja arpikudosta kuvan päällä, sitä ei kannata missään tapauksessa ruveta ärsyttämään treenaamisen merkeissä koska:

Treenitauon pitäminen on kyllä suositeltavaa. Samoin kesäaikana kannattaa muistaa auringon vaikutus tatuointiin. Eli ei aurinkoa n. kuukauteen ja senkin jälkeen kannattaa pistää kunnon suojakerrointa kuvan päälle. Aurinko kun haalistuttaa kuvia.

Duunasin tuollaisen snadin "ohjesaitin" :D http://kinde.net/tattoo.html , johon laitoin jotain omia kommenttejani aiheesta.

tattoo2.jpg

Tuossa tuo keskimmäinen tatuointi, makean näköinen. Itse olen miettinyt samaan paikkaan, ehkä hieman alemmas kuitenkin jotain saman tyyppistä tatuointia. Joku tribaali mahdollisesti.

NP sanoi:
Tuossa tuo keskimmäinen tatuointi, makean näköinen. Itse olen miettinyt samaan paikkaan, ehkä hieman alemmas kuitenkin jotain saman tyyppistä tatuointia. Joku tribaali mahdollisesti.

No onpa ihanaa kun toi mun "leveä" selkä on päässyt oikein Pakkotoistoon asti :D . Juu, itse kyllä diggailen ja olen tyytyväinen. Itse kun suunnittelee, niin saa sellaisen kuvan kuin haluaa. Ja mallejahan löytyy netistä joka puolelta.

Ite kans haaveilen tatuointia..Mut kattoo sit et tuleeko joskus otettua.Tekis mieli ottaa joko sellatteet isot tähdet molempiin olkapäihin tai sit yläselkään tribaali..

en oo kuullut mitään, mutta jos se ihan kunnon liike on niin luulis siellä hygieniataso olevan sen minkä terveysviranomaiset vaatimat. ne kait niitä tarkistelee, en tiijä. mutta vinkkinä voisin sanoa, että kysy siltä ukolta onko sulla autoklaavia. se kertoo jo paljon jos sellainen on :thumbs:

Tuli tatuointi sitten perjantaina otettua. Ei mikään kaunis ääni se neulan ääni varsinkaan darrassa. :rolleyes: Ei se nyt saatanasti sattunut mutta kuitenkin sattui. Nyt viiden päivän jälkeen alkaa rupi irtoilemaan. Rasvannut olen neljä kertaa päivässä mutten kertaakaan desinfioinut kunnen sellaista ohjetta saanut, nyt vasta luin tuolta Kinden sivuilta. Alko vaan arveluttaa kun raapasin sen eilen autonoveen ja rupea lähti siinä irti, että irtosiko väriä myös. Salilla en ole perjantain jälkeen käynyt enkä meinaa tälläkään viikolla mennä. Yyteriinkiin tekis mieli mennä mut pitää jättää se ens kuuhun. Ei huvittaisi ihan heti mennä sitä uudestaan värityttämään. Ainoa huono puoli tatuoinneissa on se että niihin jää koukkuun. Nyt jo suunnitteilla toinen tatuointi ja kohta onkin koko keho tatuoitu.:D Yleisesti jos harkitset tatuoinnin ottamista niin kuukausikin on lyhyt miettimisaika. Onneksi äitini kielsi 17-vuotiaana ottamasta tatuointia, koska mieleni on muuttunut moneen kertaan. Nyt olen kuitenkin enemmän kuin tyytyväinen. Tatskat :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom