Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis laitat kuvan referenssiksi ja piirtävät sitten tatskan sen pohjalta?Dodi, nyt tääkin sai aikaiseksi ottaa yhteyttä leimamestariin mutta aloin miettimään kun halusi tietää fontin tekstiin?
Ei nyt ole tarkoitus samalla mutta vastaavalla tyylillä kuitenkin kuin esim. pakkiksen fontti oli yhteen väliin kuten kuvassa niin miten vitussa mä saan fontin sille tollasesta??
Tuli kyllä sekin mieleen että onkohan mulle sopiva leimaaja jos homma alkaa tökkimään jo tälläisessä asiassa?
Eihän ne mitään ajatustenlukijoita ole mutta kai nekin tykkää jotain tietynlaista tyyliä tehdä?
Siis teksti pitäisi saada.Siis laitat kuvan referenssiksi ja piirtävät sitten tatskan sen pohjalta?
Niin, eli just kuten yllä sanottiin. Viet tuon kuvan näytille, ja sanot, että toivoisit tällaista tyyliä fonttiin. Ammattilainen sanoo "selvä, luonnostelen, tuu sillon ja sillon tsekkaamaan". Amatööri kakistelee, jolloin tiiät vaihtaa tekijää.Siis teksti pitäisi saada.
Mulle noi aika outoa aluetta niin löysinkin sivustoja joista löytyy fontteja mutta sitten siinä tulee lisäksi muuta ja minusta on sellainen taide aspekti että taiteilijan pitäisi sanoa oma näkemys niistä eikä vain tehdä niin kuin mun mielestä ois kiva jos sen voi tehdä paremminkin.
Joo siis on ammattilainen ja mä tiedän aivan tasan tarkkaan mitä haluan mutta esim. fontin kanssa tarviin hieman apua.Niin, eli just kuten yllä sanottiin. Viet tuon kuvan näytille, ja sanot, että toivoisit tällaista tyyliä fonttiin. Ammattilainen sanoo "selvä, luonnostelen, tuu sillon ja sillon tsekkaamaan". Amatööri kakistelee, jolloin tiiät vaihtaa tekijää.
Siis kyllähän sen tatskaajan nyt pitää saada jonkinlainen käsitys, että haluatko sen tatskan perus aerialilla, tribaalityylisellä fontilla vai kenties kursivoidulla Masai-heimon kirjoituksella. Se, että pyytää tohon tarkennusta kertoo lähinnä sen, että tatskaaja ei halua sooloilla liikaa ja pyrkii saamaan siitä tatskasta sulle mieleisen. Jos haluat siihen fonttiin taiteilijan omaa käden jälkeä, mainitse, että haluat fontin x tyylisen, mutta vähän tummemmalla/iloisemmalla/söpömmällä twistillä.Joo siis on ammattilainen ja mä tiedän aivan tasan tarkkaan mitä haluan mutta esim. fontin kanssa tarviin hieman apua.
Kun tökkäs heti tuollaiseen asiaan niin vaihdan tekijää vaikka onkin ihan ammattilainen ja tekee päivätyökseen näitä omassa liikkeessä.
Joo siis on ammattilainen ja mä tiedän aivan tasan tarkkaan mitä haluan mutta esim. fontin kanssa tarviin hieman apua.
Kun tökkäs heti tuollaiseen asiaan niin vaihdan tekijää vaikka onkin ihan ammattilainen ja tekee päivätyökseen näitä omassa liikkeessä.
Siis kyllähän sen tatskaajan nyt pitää saada jonkinlainen käsitys, että haluatko sen tatskan perus aerialilla, tribaalityylisellä fontilla vai kenties kursivoidulla Masai-heimon kirjoituksella. Se, että pyytää tohon tarkennusta kertoo lähinnä sen, että tatskaaja ei halua sooloilla liikaa ja pyrkii saamaan siitä tatskasta sulle mieleisen. Jos haluat siihen fonttiin taiteilijan omaa käden jälkeä, mainitse, että haluat fontin x tyylisen, mutta vähän tummemmalla/iloisemmalla/söpömmällä twistillä.
Joka tapauksessa ei liene vaikeaa löytää eri fontteihin ja teksteihin ainakin osittain erikoistunutta tekijää. Varmaan melkein kuka vaan tällainen osaa kyllä piirtää sulle haluamasi tatuoinnin, kunhan osaat edes jollain abstraktilla tasolla kuvailla, mitä haluat. Eli tosiaan kannattaa laittaa kuva esimerkiksi, jonka pohjalta se tatskaaja voi sitten sen kuvan luoda.
Btw, se, että tekee päivätöikseen tatuointeja, ei vielä kerro paljoakaan siitä, kuinka hyvä kyseinen kaveri on. Ammattilaisistakin löytyy aika laajalla skaalalla porukkaa mitä tulee laatuun.
Mä kadotin sen kun formatoinnissa meni muutakin kivaa kuten viime vuoden SM-kisan raakakuvat. Pieni moka tapahtui kun läppäri pöllittiin Norjassa ja se sai sitten pienen kerrannaisvaikutuksen aikaan.@Mike tiedätkö mikä tuo pakkiksen fontti on/kuka sen on suunnitellut?
Toi pakkisfontti on melko lailla sitä mitä itsekkin olen hakenut.Mä kadotin sen kun formatoinnissa meni muutakin kivaa kuten viime vuoden SM-kisan raakakuvat. Pieni moka tapahtui kun läppäri pöllittiin Norjassa ja se sai sitten pienen kerrannaisvaikutuksen aikaan.
Mä ilmoitan jos löydän ton koska tarttis paidoissa sitä käyttää jatkossakin.Toi pakkisfontti on melko lailla sitä mitä itsekkin olen hakenut.
E: No hitto, siitä tulostaa ja tuumaa että eikun alat hakkaamaan nahkaa
Toi pakkisfontti on melko lailla sitä mitä itsekkin olen hakenut.
E: No hitto, siitä tulostaa ja tuumaa että eikun alat hakkaamaan nahkaa
Minä, kiitos.Toi pakkotoisto fontti on nimeltään old english, vähä myöhään liityin mietiskelyyn mukaan, mutta jos joku sitä vielä miettii :D