Tatskat

Ja ofc jos haluaa aurinkoa ottaa tatskan oton jälkeen niin mahdollisimman vahvaa aurinkorasvaa vaan kehiin.

Edit; oho, HeJoPel tossa olikin tosta aurinkorasvasta kirjotellu :D Helvetin aamukooma.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä lokakuussa 2016 ja Dani Filth syyskuussa 2017 :hyper: Kyllä mä tiesin että tuota mun tatskaa jaettiin ympäri maailmaa niin pirusti, mutta en ihan tällaista odottanut :sneaky:

filth2.jpg

En tiedä onko ideana ihan paska ja miten toteutus mutta vuosia olen miettinyt millaisen leiman haluaisi ja nyt pohtinut jos saisi kylkiluiden kohdalle kämmenen kokoisen läntin joka näyttäisi siltä että olisi nahka revennyt ja kylkiluut näkyisi.
Onko se kuinka vitun kivuliasta kun kylkiluun kohtaa nakutellaan ja kun vielä värillinen pitäisi olla?

Kyllä kylkiluu on kivuliaimpia paikkoja. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta lähes täyteen tatskattu tuttu joutui kyljen kohdalla keskeyttämään session 5h jälkeen kun piti lähteä oksentamaan ja nousi 39 asteen kuume.

Kyynärpääkin oli sen verran kusinen mesta tatuoida että voin vaan kuvitella miltä toi kyljen leimaaminen tuntuu :D Tosin, onhan noita puuduttavia voiteita saatavilla apteekista millä voi vähän helpottaa tota tatskasessiota.

1,5kk sitten käytiin taas rakentamassa hihaa. Sisäpuoli vaatis vielä pari käyntiä. Ja toiseen käteen pitäis viimeistellä juttuja kans.
Onkin ollu senverran poikeukselliset kelit nyt että on ollu aurinkorasvalle käyttöä. Ja on myös aurinkoa tarkoituksella väisteltykin.

upload_2018-5-23_14-28-47.png

Rotikan on tehny Rossi vuosia sitten, muut musa-aiheiset ja ruusun tehny OttLee.

upload_2018-5-23_14-34-44.png

Viimeksi muokattu:
Kuun lopussa olisi aika varattu ensimmäiseen tatuointiin ja aika tuntuu matelevan. Kauan ja hartaasti olen kuvaa miettinyt ja harkinnut. Tekijä on onneksi ollut jo jonkin aikaa tiedossa

Äijä on vaa nostanu tason niin korkealle topikissa. Komiaa kuvaa (y)

Kyllä toistaseks mukavin seutu on ollu käden sisäosaa tosta ranteen ja kyynärpään väliltä. Kk päästä testaamaan kyynärpään seutua sitte.

Ihan vittumaisin paikka on ollut nilkkaan ulkosyrjälle tuohon luun päälle. Viimeisin piirrettiin sitten kylkeen ja oli melko hellää hommaa sekin. Tosi ohut iho kupeessa niin olin jotenkn herkkänä.

Yksinpuhelua, mutta ei siinä!

Tänää jatkettiin sisäpuolelta. Luojan kiitos ei tarvitse enää ikinä ottaa hauiksen sisäpuolelle/kainalon viereen kuvaa. Pahin paikka ikinä.
Onko muilla mitään inhokkipaikkaa?

Tänään kyynärvarren sisäpuoli, aika paha. Seuraava onkin se hauiksen sisäpuoli. :whistle:
Mut se onkin viimeinen, sit on hiha valmis.

Liitteet

• 9611AB9E-2693-444C-9EBC-891E01E650CB.jpeg
    9611AB9E-2693-444C-9EBC-891E01E650CB.jpeg
    81,1 KB · Katsottu: 902

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom