Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aajoo kyl mä sit ymmärrän. Särähti vaan korvaan, kun luulin että hiha pelkästään 7kEi sentään joku 6 kiloa näköjään tulee menemään rinta mukaanlukien, hiha 4,5 luokkaa. Satasen tunti, aika normitaksa mun mielestä. Onhan se aika hidasta hommaa, tollainen realistisempi tyyli. Löytyy varmasti nopeampiakin tekijöitä.
No tää on sitte joku aika uus, pitääpä tarkastaa.Turussa on mun mielestä Joel Metsälampi joel_scripta_tattoos ? En tiedä tuliko jo vastaan, mut mies on erikoistunu tekstitatskoihin.
Fat Tattoo Aatu?Tatska kuume kovenee. Pitäis löytää tekijä Uudeltamaalta mieluusti. Idea on tosi simppeli ja tarvis sellasen "cartoon" tyylin taitajan. Ihan siis yksinkertaisesti "tikku-ukkoja" siis sellaisia pyöreämpiä joilla raajat yms mutta ei kauhean yksityiskohtaisia. Nopeasti ajattelen että kuka vaan voisi visioida mun ohjeen mukaan mutta ongelma onkin että vähällä pitäisi saada "tunnetta" kuitenkin esille.
Tuliko joku tekijä mieleen? Heitä linkki niin tutustun!