Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sentään 😂 joku 6 kiloa näköjään tulee menemään rinta mukaanlukien, hiha 4,5 luokkaa. Satasen tunti, aika normitaksa mun mielestä. Onhan se aika hidasta hommaa, tollainen realistisempi tyyli. Löytyy varmasti nopeampiakin tekijöitä.

Ei sentään 😂 joku 6 kiloa näköjään tulee menemään rinta mukaanlukien, hiha 4,5 luokkaa. Satasen tunti, aika normitaksa mun mielestä. Onhan se aika hidasta hommaa, tollainen realistisempi tyyli. Löytyy varmasti nopeampiakin tekijöitä.
Aajoo kyl mä sit ymmärrän. :) Särähti vaan korvaan, kun luulin että hiha pelkästään 7k :ROFLMAO:

Taas jatkettiin kahdella päivällä. Ei se nyt vieläkään ihan valmiiksi tullut, mut enää on käytännössä pari tuntia hommia että hiotaan loppuun. Mut ens kerralla jatketaan samalla jotain uutta jo, kämmenselkä tai niska. Siihen on onneks yli vuosi aikaa, nyt riittää hetkeksi, sen verran kidutusta ollut viimeiset neljä käyntikertaa 😂

119048007_2768369953452073_4467688000664944101_o.jpg

119032002_2768369963452072_7745921040221575604_o.jpg

Aasialainen lohikäärme ois mielessä, mistä löytyisi hyvä tekijä?

Jotain tän tyyppistä.

AE587B54-E4FA-4BE5-A44E-3EF3A96C8593.jpeg

Vinkkejä vailla. Oisin ottamassa seuraavaks vaihteeksi vähän pienempää ja yksinkertaisempaa leimaa ja haluaisin kokeilla jotain uutta artistia. Tekstinpätkä forkkuun, periaatteessa melkeen kuka vaan vois tehdä mutta mulle merkkaa kyllä tatskaajan ammattitaito sen verran, että pienen ja yksinkertaisenkin kuvan tekijän valitsen portfolion ja yleisfiiliksen perusteella. Nyt ois haussa taitaja, jolle ei mielellään ole vuoden jonoa, puolikin vuotta ois ihan kohtuullinen. Sijainti esim. Tampere, Helsinki. Kotikaupungistani Turusta ei löydy hakemaani tekijää. Instatilejä jos on heittää, niin pääsee helpoiten kartoittamaan.

Hejopel, kannattaa mennä sellaselle joka nimenomaan on spesifioitunut teksteihin. Se teksti on vähän sama kun Oldschool leimat, periaatteessa yksinkertaisia mutta niissä se just näkyy ne pienetkin epätasaisuudet jne laatuhäiriöt.
Toi Tero on imo yks suomen parhain noissa.

Tatska kuume kovenee. Pitäis löytää tekijä Uudeltamaalta mieluusti. Idea on tosi simppeli ja tarvis sellasen "cartoon" tyylin taitajan. Ihan siis yksinkertaisesti "tikku-ukkoja" siis sellaisia pyöreämpiä joilla raajat yms mutta ei kauhean yksityiskohtaisia. Nopeasti ajattelen että kuka vaan voisi visioida mun ohjeen mukaan mutta ongelma onkin että vähällä pitäisi saada "tunnetta" kuitenkin esille.

Tuliko joku tekijä mieleen? Heitä linkki niin tutustun!

Tatska kuume kovenee. Pitäis löytää tekijä Uudeltamaalta mieluusti. Idea on tosi simppeli ja tarvis sellasen "cartoon" tyylin taitajan. Ihan siis yksinkertaisesti "tikku-ukkoja" siis sellaisia pyöreämpiä joilla raajat yms mutta ei kauhean yksityiskohtaisia. Nopeasti ajattelen että kuka vaan voisi visioida mun ohjeen mukaan mutta ongelma onkin että vähällä pitäisi saada "tunnetta" kuitenkin esille.

Tuliko joku tekijä mieleen? Heitä linkki niin tutustun!
Fat Tattoo Aatu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom