• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Tatskat

Mike

IG:mikesirenphoto
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
@Mike tiedätkö mikä tuo pakkiksen fontti on/kuka sen on suunnitellut?
Mä kadotin sen kun formatoinnissa meni muutakin kivaa kuten viime vuoden SM-kisan raakakuvat. Pieni moka tapahtui kun läppäri pöllittiin Norjassa ja se sai sitten pienen kerrannaisvaikutuksen aikaan.

doownek

VIP
Mä kadotin sen kun formatoinnissa meni muutakin kivaa kuten viime vuoden SM-kisan raakakuvat. Pieni moka tapahtui kun läppäri pöllittiin Norjassa ja se sai sitten pienen kerrannaisvaikutuksen aikaan.
Toi pakkisfontti on melko lailla sitä mitä itsekkin olen hakenut.
E: No hitto, siitä tulostaa ja tuumaa että eikun alat hakkaamaan nahkaa :LOL:

Mike

IG:mikesirenphoto
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Mä ilmoitan jos löydän ton koska tarttis paidoissa sitä käyttää jatkossakin.

-kake-

urpo
VIP
Sitten vinkumaan ikiVippejä, kun nahkassa lukee 'Pakkotoisto'.

Jatkettiin greybullin kanssa hihaa. Neljä aikaa vielä edessä :whistle: tausta on vielä kesken, ja tosta päästä puuttuu valkoinen tehosteväri. Noi neljä aikaa kattaa hauiksen sisäpinnan, rintalihaksen ja koko käden viimeistelyn (taustat tummemmaksi ym.), jos jää aikaa niin laitetaan hartiaankin vähän jotain.

Musta tuntuu et joka kerta vaan paranee kyseisen tekijän laatu ja mielenkiinto omaan tekemiseen paistaa hyvin läpi. Luottotekijäksi muodostunut, tulevaisuudessakin ainakin kaikki realistisemmat kuvat teetän ehdottomasti kyseisellä kaverilla.

Viimeksi muokattu:
Toi pakkotoisto fontti on nimeltään old english, vähä myöhään liityin mietiskelyyn mukaan, mutta jos joku sitä vielä miettii :D

Minä, kiitos.

Oon suunnitellu ottaa kahen pikkujätkän nimet tolla samalla fontilla, en vaan tiedä vielä mihin, koska, ja onko se ees toi fontti millä ne haluan. Toi on kyllä ollu ala-asteen ekoilta tietokonetunneilta asti mun mielestä siistein fontti mitä wordistä löyty :D

Tunnistaako joku fontin/tietää vastaavan? Nimenomaan tollainen vanhanaikainen tyyli jossa ekan kirjaimen saa vastaavasti korostetuksi kuin jostain vanhasta kirjasta? Nimesin itse tuon Turun Sanomat- fontiksi :LOL: tarvis jostain löytää että voin sommitella ennen kuin lähden varaamaan aikaa.

Screenshot_20191216-202937.png

Tunnistaako joku fontin/tietää vastaavan? Nimenomaan tollainen vanhanaikainen tyyli jossa ekan kirjaimen saa vastaavasti korostetuksi kuin jostain vanhasta kirjasta? Nimesin itse tuon Turun Sanomat- fontiksi :LOL: tarvis jostain löytää että voin sommitella ennen kuin lähden varaamaan aikaa.

katso liitettä 185345
Onko tämä oikea tatska? Eikö toi ole ihan kammottavan huonoa työtä?

Eihän tuo esimerkin tekstaus ole ollenkaan pahimmasta päästä:

😁

Kannattaa varmaan etsiä sellainen tekijä, joka tekee välistykset sun muut niin, että näyttää hyvältä.
Ja fontin koko myös sopivaksi (paljon yksityiskohtia kirjaimissa).

Kannattaa varmaan etsiä sellainen tekijä, joka tekee välistykset sun muut niin, että näyttää hyvältä.
Voisi myös olettaa, että samat kirjaimet näyttäisivät toisiltaan. Leiman kauneus toki taitaa olla kantajansa silmässä.

Joo-o, enköhän mä tiedä mitä teen, ei oo ihan eka leima :LOL: Tarvitsin lähinnä tuon ensimmäisen kirjaimen takia fonttia. Ja ihan ajatuksen tasolla vasta tän sommittelu, tulee osaksi isompaa kuvaa.

m4ht1

VIP
Kaapelitehtaan Tatskamessut peruttu yhyy ;___;
Niinpä! Oli liput, hotlat, pöytävaraukset ravintolaan, lastenhoitaja ja kaikki.